niedziela, 2 lutego 2020

Spotkanie w Krakowie | Dollmeet in Krakow


Izabela @bella_belladoll uruchomiła stronę internetową o Wędrujących Lalkowych Jeansach. :) Jeśli ktoś nie korzysta z Instagrama, a chciałby obserwować cały projekt i zobaczyć piękne zdjęcia od kolekcjonerów z różnych stron świata - zapraszam Was do odwiedzenia strony http://travelingdollpants.com/ :)

A ja z tej okazji zabrałam ze sobą Merę, ubraną w takie same spodnie, do Krakowa. :)

Izabela @bella_belladoll has launched a website about Traveling Doll Pants. :) If someone does not use Instagram, and would like to observe the entire project and see beautiful photos from the collectors from around the world - I invite you to visit the site http://travelingdollpants.com/

And on this occasion I took Mera, dressed in the same pants, with me to Krakow. :)




Do Krakowa nie mam tak daleko, zapakowałam więc swoje panny i pojechałam wczoraj na lalkowe spotkanie. :) 

Pierwszą osobą, którą spotkałam, była Julia. Pewnie od razu rozpoznaliście o kogo chodzi, jej lalkowe makijaże są niezwykłe i nie sposób ich nie zapamiętać. Zerknijcie na jej profil na Facebooku, Shewolfshadow Art

It's not so far to Krakow, so I packed my ladies and went to the dollmeet yesterday. :)

The first person I met was Julia. You probably immediately recognized who I am talking about, her doll face ups are amazing and it's impossible not to remember them. Take a look at her Facebook profile, Shewolfshadow Art.



Z Rynku udałyśmy się na miejsce spotkania i tam już był lalkowy tłok. ;)

From the Old Market we went to the meeting place and there was already a dollcrowd. ;)



Prześliczna panna od Myou Doll w zjawiskowej sukni, należąca do Uli. :)

Beautiful Myou Doll lady in amazing dress that belongs to Ula. :)




Poniżej para należąca do Julii (i przez nią malowana), a ubrana w stroje od Agnes. Niestety nie poznałam jej osobiście, ale mogłam podziwiać jej twórczość. :)

Couple that belong to Julia (and she painted them), wearing clothes from Agnes. Unfortunately, I didn'y meet her personally, but I could admire her work. :)






Urocza panna Pullip, którą przyniosła ze sobą Dominika.

Lovely Pullip girl that Dominika brought with her.



I już są dwie...

And they are two already...



... a teraz trzy. :) Miętowowłosa panienka to własność Eleny.

... and they are three now. :) Mint haired lady belongs to Elena.


Wpadła mi w oko ta panna w szarościach, którą przyniosła ze sobą Ula. :)

This lady made of grey resin that Ula took with her really caught my eye. :)


Dominika przyniosła też ze sobą pana zwanego Wiedźminem - jak widać nieco rozrabiał. ;)

Dominika also brought with her a gentleman called The Witcher - as you can see he was a little bit naughty. ;)





Na spotkaniu były jeszcze Basia (nie mam pojęcia gdzie zapodziała się jej Dal!) i Agnieszka, której trzy panny Barbie możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej po prawej.

Serdecznie Wam wszystkim dziękuję za super spotkanie! :)

There was also Basia (I have no idea where her Dal is!) and Agnieszka on the meeting. You can see Aga's three Barbies on the photo below on the right.

Thank you all for a great meeting! :)


36 komentarzy:

  1. Mera pięknie się prezentuje przy zwiedzaniu :)! Lalkowe spotkania to ogromna frajda a tu widać, że i lalki i ownerzy świetnie się bawili. Tyle pięknych żywiczek/winylków do pooglądania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było świetnie. :) Uwielbiam oglądać lalki, których sama nie mam, a mogę popodziwiać u innych. :)

      Usuń
  2. Ale fajne spotkanie :). Lalki są piękne!! Jejku jak ja już dawno nie byłam w Krakowie. Buziaki kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne! :)
      Ja mam blisko, to bywam od czasu do czasu. :)
      Buziaki!

      Usuń
  3. Piękny Kraków, piękne spotkanie- nie mogłoby być inaczej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful to meet other collectors and doll owners like this! Looks like you met a big bunch of beautiful dolls and people! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajeczny świat w bajeczny mieście. To musiało być niezwykłe spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tak spotkać się! Lalki są piękne!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you so much for taking us along with you to Krakow and the doll show there!! This was fun!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh I love doll meets, it's always a great chance to see and hold dolls that you don't own yourself and to chat with likeminded people. Thanks for sharing all the photos Joanna, I bet you had a wonderful time. I also love the photos of Krakow.:)
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Exactly! I love it.
      I'm very happy you like this relation.
      Hugs!

      Usuń
  9. Ooo, ja do Krakowa, mam pół Polski... Ostatni raz byłam w tym pięknym mieście jako 12-latka ;-)
    Świetne spotkanie i bardzo ciekawe lalki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam blisko, na szczęście. :)
      Było bardzo udane.

      Usuń
  10. Estoy segura de que realmente disfrutasteis en la reunión,además de poder pasear por las calles de la bella Cracovia!!!!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja do Krakowa mam niestety do przejechania cała Polskę ;p świetne fotki z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, zawsze ktoś ma blisko, ktoś ma daleko. :)
      Dziękuję!

      Usuń
  12. Lalkowe spotkania to zawsze okazja do wymiany doświadczeń i czasem ubranek i innych akcesoriów. Niestety sama nie mam czasu na tego typu imprezy. Ale chętnie podziwiam zdjęcia w sieci. Widać, że w Krakowie i lalki i właścicielki bawiły się znakomicie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I można obejrzeć lalki, których się samemu nie ma. :)
      Było super. :)

      Usuń
  13. Szkoda, że np. w Gdańsku nie ma takiej prężnej grupy. Chętnie bym się spotkała na lalkowe pogaduchy, ale do Warszawy, Krakowa czy Wrocławia to dla mnie za daleko. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i Gdańsk planuję kiedyś odwiedzić. Jeszcze tylko nie wiem kiedy... Bo to już drugi koniec Polski jak dla mnie. ;)

      Usuń
  14. Wydaje mi się, że widzę zaginioną Dal - różowe włosy i trampki na pierwszym zdjęciu na stoliku nie pasują do żadnej lalki pokazanej później :))
    Musiało być bardzo miło spotkać się ze znajomymi i przypomnieć sobie, że nie jest się jedyną prawdziwą osobą na świecie (co jeśli ludzie z internetu to tylko boty?:PP albo uwięzione duchy kosmitów?:p), która ma takie hobby i do tego w takiej pięknej scenerii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz oko! :)
      Spotkania pomagają naładować akumulatory. ;)

      Usuń
  15. cieszę się razem z Tobą, Kamelio,
    lalkowanie na mieście jest WSPANIAŁE!

    OdpowiedzUsuń
  16. Re-dressed Mera is always a welcome sight. She looks great in anything! The dolly meet looks like fun and there was such a nice variety of dolls there. I miss dolly meets. Thank you for sharing your day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I really like Mera. As you wrote - she's so versatile model.
      It was really wonderful day. :)

      Usuń
  17. Jak ja tęsknię za Krakowem!
    Dzięki, że pokazałaś mi kawałek mego kochanego miasta na fotkach.
    Lalkowe spotkania są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że mogłam Ci w ten sposób przypomnieć o mieście Kraka. :)
      Zgadzam się z Tobą w 100%!

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...