sobota, 8 lutego 2020

Niebieska syrenka | Blue Mermaid


Wieczorowa suknia o kroju syreny - to kreacja w sam raz dla Mery. ;) 

Nawiasem mówiąc obejrzałam wreszcie film "Aquaman" i... stwierdziłam, że chyba wyrosłam z produkcji o superbohaterach. A szkoda. Kiedyś bardzo je lubiłam.

Wracając do sukni. Zapinana jest z tyłu na zamek, ma białą podszewkę. Dół uszyłam z błyszczącej lamy, która pięknie się układa i ma lekko fioletowe przebłyski.

Mermaid evening dress - this is a creation perfect for Mera. ;)

By the way, I finally watched "Aquamen" and ... I think that I probably grew up from movies about superheroes. It's a pity. I used to like them a lot.

Back to the dress. It closes at the back with a zipper and has a white lining. I sewed the bottom using a shiny lame fabric that flows beautiful and has slightly purple flashes.




 


I tak może iść na imprezę. ;)

She can go on the party now. ;)


Szyjąc tą sukienkę przypomniałam sobie o innej morskiej kreacji, którą kiedyś popełniłam. ;)

When sewing this dress, I remembered another sea gown I had once made. ;)


38 komentarzy:

  1. Kochana przeszłaś samą siebie!!! Suknia jest przepiękna!!! Cudowny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiecuszka jest przegenialna, uwielbiam taki krój, a materiał jest jak stworzony dla syrenki i cudnie się komponuje z jej kolorem włosów. Bardzo podoba mi się też biżuteria! W morskich klimatach czujesz się doskonale, jak widać na przykładzie drugiego cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Kiedy tylko pomyślałam o uszyciu takiej sukienki, Mera była pierwszą kandydatką do jej zaprezentowania. :)

      Usuń
  4. Pamiętam tamtą kreację, wywarła na mnie wielkie wrażenie. Ta sukienka też jest prześliczna, tylko w innym stylu. Mam nadzieję, że Mera będzie się doskonale bawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać Sowo. :) Tamta suknia ma dla mnie duże znaczenie, to jedna z pierwszych takich moich kreacji.

      Usuń
  5. Mera zachwyca i w jeansach -
    ale w tej sukni - OLŚNIEWA!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice Joanna! I love the colour and fabric you have used on both the dresses, very suitable for "styles from the sea". That lame makes a wonderful backdrop too!
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała suknia! Nic dodać, nic ująć...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest przepiękna. Idealny duet z rudymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też mi pasowało w tym połączeniu. :)

      Usuń
  9. Prześliczna, a kolor sukni boski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mera wygląda bajecznie w tym kolorze i fasonie. :)
    A biżuteria jeszcze dodaje jej blasku.

    OdpowiedzUsuń
  11. I really love this blue gown, just like your other mermaid gown, so elegant and brings to mind the sea, calm and soothing. Mera looks perfectly poised in this dress.

    I wouldn't call Aquaman the best superhero movie around. I didn't enjoy it that much either. I don't feel the DC movies really meet the feel and depth of the Marvel movies. But I could be biased as I am more of a Marvel girl (exception being Wonder Woman who is DC).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, Alasse. Even if I love hiking and always choose going to the mountains I really like sewing "sea dresses". Funny, right? :)

      Well, there is something in your words. Even if I really like first Avengers movie or first Iron Man - now I'm mostly dissapointed...

      Usuń
  12. Jak zawsze - przepiękna suknia z rewelacyjnego materiału! I ten zameczek z tyłu...trudno uwierzyć, że to wszystko tam się mieści!
    Mera wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Taką sukienkę to i ja sama bym sobie kupiła haha, przepięknie w niej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor <3 a sukienka akurat na rozdanie Oskarów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Such amazing dresses! :) Love the blue colors!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...