środa, 20 maja 2020

Cesarzowa i Król | Empress and King


Drugą postacią z dramy "Cesarzowa Ki", którą chciałam Wam pokazać jest Wang Yoo. Obejrzałam pierwsze dwa odcinki serialu i wychodzi na to, że między tą dwójką nie ma szczęśliwej historii... 

Tak, tak... Dałam się wciągnąć. ;)

The second character from the drama "Empress Ki" that I wanted to show you is Wang Yoo. I watched the first two episodes of the series and it seems that there is no happy story between these two...

Yes, yes... I fall into it. ;)


Strój Wang Yoo składa się z szarych spodni, białej koszuli z długim rękawem i niebieskiej szaty. Wybaczcie, ale zrobiłam tylko jedno kiepskie zdjęcie w trakcie, a stroje są już w drodze do Neytiri.

Wang Yoo's outfit consists of gray pants, a white long-sleeved shirt, and a blue robe. Forgive me, but I only took one bad photo during the work, while the costumes are on their way to Neytiri already.


Wracamy do przyzwoitych zdjęć. ;)

Tłem do tej sesji została wisteria u mojej sąsiadki, którą bardzo serdecznie pozdrawiam i dziękuję za udostępnienie miejscówki. :) 

We are back to decent photos. ;)

The background for this session was the wisteria at my neighbor, whom I cordially greet and thank  for sharing the place. :)


Koszula jest wiązana z przodu, uszyłam ją z batystu bawełnianego. Niebieska szata zakładana jest przez głowę, ma zapięcie na haftkę na karku. Uszyłam ją z cienkiej tafty. Elementy ozdobne wycięłam z tkanej szerokiej taśmy. Pas zapina się z tyłu na zatrzask, ale zapięcie jest na tyle dekoracyjne, że mogłoby także służyć za klamrę.

The shirt is tied at the front, I sewed it using cotton batiste. The blue robe is worn over the head and has a hook and eye closure. I sewed it with thin taffeta. I cut decorative elements from woven wide tape. The belt is fastened at the back with a push clasp, but the clasp is decorative enough that it could also be used as a buckle.





Nie zanudzam, zapraszam na sesję tej dwójki pod wisterią. :)

I don't bore, I invite you to the session of the two under wisteria. :)




















80 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ok... już zauważyłam :D
      Razem świetnie wyglądają :)

      Usuń
    2. Wyprostowałam wrzątkiem, bo po zdjęciu gumki były zakręcone jak świński ogonek. ;)
      O dziwo flok to wytrzymał i na razie się trzyma, choć liczyłam się, że będzie katastrofa.
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  2. Przepiękna para, idealne stroje, jestem pod ogromnym wrażeniem :) Trzymam kciuki za oglądanie dramy, zobaczysz że mimo wszystko historia jest niesamowita i piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      To prawda - jest. Zupełnie inny styl kręcenia, tyle emocji. Ta muzyka. Wciągnęłam się. :)

      Usuń
  3. Przepiękne , precyzyjnie wykonane słowem jestem zachwycona i podwójnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe szczęście, że dawkowałaś stroje Cesarzowej i Króla, bo gdybyś je w poprzednim wpisie umieściła na raz, chyba nie wiedziałabym na co patrzeć. Wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :)
      Jakoś tak się utarło, że przy projektach "dla par" pierwszy post przypada paniom, a drugi już duetom. :)

      Usuń
  5. They look wonderful apart but together... so beautiful! Elegant. I love his blue and that design is perfect, simple but rich looking.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!
      They story is rather the sad one... But so intresting.

      Usuń
  6. Para wygląda bardzo dostojnie, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze? Padłam z zachwytu! Nie wiem, co mam napisać, bo brak mi słów...
    To postacie z przepięknego Teatru, Spektaklu, Opery itp.
    Wyglądają jak prawdziwi ludzie...Zarówno Ona, jak i On, są perfekcyjni w każdym calu! Wielkie brawa, Kamelio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, zawsze napiszesz coś takiego, że mi serce rośnie. :) Dziękuję Ci bardzo!

      Usuń
  8. Od bardzo dawna marzyła mi się Barbie Empress of the Golden Blossom, ale cenowo jest nieosiągalna. Twoja Cesarzowa wydaje mi się nawet ciekawsza, mniej słodka (chociaż też Kayla/Lea), a bardziej władcza. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, panna o której wspomniałaś jest zjawiskowa! Tym bardziej dziękuję za takie porównanie. :)

      Usuń
  9. Te stroje są przepiękne, a na łonie Matki Natury prezentują się jeszcze cudniej. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Kwiaty w tle to zawsze dobry pomysł. ;)

      Usuń
  10. Stroje robią ogromne wrażenie! Lalki wyglądają jak aktorzy z dramy i zapewne takie było zamierzenie. Wisteria w tle jeszcze pogłębia niesamowite wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie było założenie. Cieszę się bardzo, że wyszło. :)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  11. Ooo, jakiż przystojny arystokrata!! A jak cudnie odziany!! Miałaś znakomity pomysł z tymi wyciętymi elementami, pasują perfekcyjnie :)! I ten pas, i opaska... I do tego jeszcze ujęcia pod wisterią, żywcem wyjęte z orientalnej opowieści. Tyle wspaniałości!!
    Choć Cesarzowa bez dwóch zdań nadal rządzi ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzeba matką wynalazków - wymyślenie sposobu na te hafty chwilę mi jednak zajęło. ;)
      Bardzo serdecznie dziękuję. :)

      Usuń
  12. He is handsome in his blue outfit and even if there maybe are no happy story between these two, they do fit well together!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!
      Well, they story is so complicated and sad. I'm on twelfth episode right now...

      Usuń
  13. Świetnie razem wyglądają :) wspaniała parka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. These photos are absolutely gorgeous and the male outfit is just as stunning and amazing as the female outfit. I have been trying to figure out how to make those shirts that he wears. I need to make one for one of my big dolls! These are truly stunning work. They leave me speechless.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :)
      Shirt like is a good idea not only beacuse of the collar, but it also protects doll from staining.

      Usuń
  15. Wyglądają jak żywi!
    Piękna sceneria

    OdpowiedzUsuń
  16. Cesarzowa jest przepiękna :D Świetne zdjęcia :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne stroje i takie klimatyczne! Tyle szczegółów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Oj tak, tu szczegóły grają wielką rolę. ;)

      Usuń
  18. Rewelacja, post wywołujący jednoznaczną reakcję : "fcem" !
    Facet koczek dotychczas przedstawiający sobą jedyną wartość jako ruchome ciało w tym wcieleniu wygląda zacnie i ponętnie. Ale "fcem" dotyczy jednak zdecydowanie strojów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reakcja z mojej perspektywy bardzo pożądana. :D
      Cieszę się Selinko, że Ci się podobają.
      Tak, ja też dopiero teraz się do niego przekonałam - w wersji oryginalnej niestety nie moja bajka.

      Usuń
  19. These costumes are absolutely stunning Joanna, and the Wisteria makes a perfect backdrop for this lovely couple. I love Wisteria, but I have had little luck with it in my garden.
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!
      Yes, I was so happy I managed to use it as the background. One or two days later it faded.
      I had no luck either, my wisteria never bloomed.
      Hugs!

      Usuń
  20. Stroje są przepiękne. A sceneria zdjęć zachwyca, ma w sobie klimat Orientu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Bardzo się ucieszyłam, że zdążyłam skorzystać z tak pięknego tła zanim kwiaty przekwitły. :)

      Usuń
  21. Of course....the Queen needs her King. These are, again, outstanding! The construction, the detailing are just perfect!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciąg dalszy zachwytów, ochów i achów... wspaniałe stroje, rewelacyjna sceneria, przepiękne zdjęcia. Znakomicie wykonany projekt, Asiu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Joasiu, jestes niesamowita i przechodzisz sama siebie <3 Stroje , zdjecia i wogole cala atmosfera jest magiczna! Zywcem wyciagnieta z innej epoki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ula! :)
      Cieszę się bardzo, że tak uważasz! :)

      Usuń
  24. Dalekowschodnie produkcje mają to do siebie, że łamią serca nader często, dlatego należy stosować je z umiarem. Piękne stroje i zdjęcia pod wisterią też <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają, mają. Wzruszają z pewnością. Właśnie się o tym przekonałam. ;)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  25. Jesteś bardzo kreatywny w ubieraniu przystojnego Kena i pięknej Barbie przy użyciu koreańskich właściwości kostiumów ... wyglądają uroczo.
    Pozdrowienia z Indonezji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne profesjonalne stroje! Jestem oczarowana:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oh my! What a beautiful work, I'm very impressed!

    OdpowiedzUsuń
  28. Stroje podziwiałam już na Twoim instagramie :) Są zachwycające <3 Zawsze podziwiam mistrzostwo Twoich uszytków <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia, stylizacje po prostu bajeczne <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Stunning costumes! They look very regal, great job!

    OdpowiedzUsuń
  31. Oboje prezentują się rewelacyjnie! Przepiękne stroje <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Wygląda to kozacko! :D
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe stroje, naprawdę wyjątkowe! Piękna para i cudowna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna para, przeszłaś samą siebie przy tych strojach. Tak pięknie razem na zdjęciu wyglądają, że wyobrażam sobie szczęśliwą romantyczną historię. Może mimo wszytko dobrze się skończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. :)
      No niestety, jestem w połowie dramy i jednak historia nie zapowiada się na taką, co ma szczęśliwe zakończenie...

      Usuń
    2. Słodko-gorzkie, jak życie i historia :) Cieszę się że się wkręciłaś w dramę. Odezwij się jak skończysz i daj znać jak wrażenia :)

      Usuń
    3. To prawda, taka właśnie jest ta historia... Wkręciłam się bardzo. :) Dam znać!

      Usuń
  35. Nie znam tej historii, ale Twoja jej interpretacja wygląda zjawiskowo!!!
    Zaskakujące, że odkryłaś azjatyckiego ducha w tym Kenie, który mnie najbardziej kojarzył się z... Rosją. Heh, w sumie też Azja ;-)

    Wielka glicynia rosła przed domkiem letniskowym moich ukochanych, nieżyjących już Przyjaciół. Uwielbiam wszystkie akacjo-podobne rośliny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie!
      Jestem w połowie historii, drama jest nakręcona w bardzo spektakularny sposób. :)
      A widzisz, mi od razu kojarzył się z dalekowschodnim bohaterem... ;)
      I ja mam słabość do wszystkich roślin o pierzastych liściach. A jak jeszcze kwitną... Ach.

      Usuń
  36. Uwielbiam Empress Ki, stylizacje są świetne, zwłaszcza cesarzowej. Chociaż Cesarz lepiej wyglądałby w złocie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cesarz otrzymał swoje cesarskie złote szaty. Ten niebieski jest dla króla Goryo - Wang Yoo. Wzorowany dokładnie na stroju tej postaci z dramy Empress Ki. Kamelia idealnie oddała stroje zgodnie ze zdjęciami promującymi jakie jej wysłałam :)

      Usuń
    2. Claudio - dziękuję bardzo. :) Strój przyszykowany jest dla króla Wang Yoo. :)

      Neytiri - jeszcze raz serdecznie dziękuję. :)

      Usuń
  37. Piekni <3 <3 A stroje jak z bajki <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...