piątek, 19 kwietnia 2019

Panny Tonner | Tonner ladies

Clothes for Tonner Dolls

Ten post będzie trochę powitalno-pożegnalny. W Tonnerowej grupce pojawia się Rose, a do tego na ostatnią sesję załapała się jeszcze Antośka. Już jest spakowana do pudła i czeka na wysyłkę do nowego domu. Ale miałam okazję jeszcze raz się nią nacieszyć.

Brakuje Ellowynki, ale cóż... brakło też centymetra w pasie, aby dopiąć spódnicę. ;)

This post is both of greeting and farewell. Rose joined my Tonner girls and Antonina has caught on the last photo session. She's already packed in a box and awaits to be shipped to her new home. But I had the last chance to enjoy her.

There is Ellowyne missing, but... there was also half an inch missing to close the skirt on the back. ;)

Handmade doll clothes

Jej przypadła w udziale czerwona sztruksowa spódnica i koszulka z nadrukiem. W sam raz, aby zapozować przy kwiatach pigwowca 'Nicoline'. :)

Red corduroy skirt and printed blouse were her share. Just right to pose next to the Japanese quince 'Nicoline'. :)

Tonner 16" doll

Claire dostała fiolet i czerń. Te kolory bardzo jej pasują.

Claire was given violet and black. I think this colours suits her a lot.

Handmade clothes for dolls

Black blouse for doll



I znów lalkom powodzi się lepiej niż mi. Ja jeszcze kawy w wiosennym słoneczku nie piłam. ;)

And once again my dolls spend time better then I do. I didn't have a chance to drink my coffee in the Spring sun yet. ;)

Handmade clothes for dolls

Pink corduroy skirt

Red corudroy skirt

Turquise corduroy skirt

Skirts for Tonner dolls

Tonner dolls

Purple corduroy skirt




Sewing for dolls

Doll fashion

Na koniec chciałam Wam życzyć wszystkiego dobrego z okazji Świąt Wielkanocnych, dużo szczęścia i zdrowia, a także słońca i radości. :)

At the end I wish you all good for Easter, a lot of happiness and health, sun and joy. :)


58 komentarzy:

  1. cudnie panienkom w Twoich rękodziełach!
    pogody ducha i za oknem - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wzajemnością :)
    Cudne razem Tonnerki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Moc pěkné fotky. Přeji Veselé Velikonoce:-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te Twoje lalki,pięne kreacje i robisz super zdjęcia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Claire mnie zachwyciła. Razem wyglądają też wspaniale.
    Kamelio! Pięknych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo. :)
      I dziękuję za życzenia!

      Usuń
  6. Happy Easter! I think the purple skirt is my favorite. I love that color. Though the aqua is lovely as well.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również przesyłam najlepsze życzenia świąteczne, a panny (chociaż to nie moja bajka) wyglądają zachwycającą. Sesja "kawowa" perfekcyjnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać, że podobają Ci się te moje panny. :) Ja nadal nie wypiłam jeszcze kawy w ogrodzie, lalkom tylko się tak powodzi. ;)

      Usuń
  8. Wszystkie panienki zachwycają 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie te spódniczki wyglądają :) wiosna pełną parą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście - wiosna jest najpiękniejszą porą roku. :)

      Usuń
  10. Jakie elegantki... Dobrze im u Ciebie, ale widać że żal iż koleżanka odchodzi, zostanie pamiątkowe zdjęcie całej paczki. Radosnego Allleluja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że udało się jeszcze przed wysłaniem jej w świat taką grupową sesję zrobić. :)

      Usuń
  11. Wyglądają naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie ubrane panny 😊
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz prześliczną, tonnerową grupkę, każda z panien jest piękna na swój własny, niepowtarzalny sposób. A jak znakomicie dobrałaś im kreacje!

    Radosnych, pogodnych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lalki prezentują się o wiele lepiej w grupie, prawda? :) Lubię to, że każda jest inna. :)

      Usuń
  14. Prześliczne te Tonnerki... aż nie mogę uwierzyć, że ani jednej nie mam u siebie! Piękne i fotogeniczne! Ubrania jak z żurnala, nie wiem które wspanialej się prezentuje!
    Podziwiam, że możesz "odpuścić" sobie jedną z lal, żeby nabyć kolejną..podziwiam i zazdroszczę, bo u mnie żadnej rotacji ...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolinka do Ciebie już trafiła, to może i Tonnerka znajdzie drogę? :)
      Najchętniej też bym nie robiła rotacji, ale to było "być albo nie być". A Rose niebywale mi się spodobała. Z ciężkim sercem sprzedałam Deja Vu, ale już teraz nie żałuję. Może kiedyś kupię jeszcze jedną?
      Z kolei Antośka idzie w świat, ponieważ zbieram fundusze na jeszcze inną pannę. Na razie nie zdradzę na jaką, bo to jeszcze sporo czasu, zanim do mnie trafi. ;)
      Pozdrawiam Olu!

      Usuń
  15. Panny pięknie ubrane...
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful photos and I hope that you can enjoy a cup of coffee in the sun soon! I have had some morning coffee here at our cottage, it is very nice. Happy Easter!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale dobrze mają Twoje modelki, przy okazji sesji kawkę sobie popijają. :D Kolorowe spódniczki wyglądają super. ;)
    Życzę Ci radosnego Alleluja! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kreacje, lalki jak zawsze czarujące.
    Wszystkiego dobrego na święta.

    OdpowiedzUsuń
  19. Your dolls are always so beautifully dressed Joanna, and I always enjoy looking at your photos.
    Hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That is a great compliment, thank you so much! :)
      Hugs!

      Usuń
  20. Oglądając te słoneczne fotografie, poczułam się jak na majówce :-) Cudne! Bardzo odprężająca sesja.

    OdpowiedzUsuń
  21. These outfits look fantastic on your dolls as always. I love that they have this smart casual vibe to them and they certainly make all your dolls look quite elegant.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są, uwielbiam je <3 <3 <3 Twoje stroje też <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Mozna sie zakochac w tych pannach i widokach <3 Zdrowych i Spokojnych Swiat <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością podziwiałam Twoje Tonnerki, wszystkie są przepiękne, ale moją ulubienicą jest rudowłosa Elizabeth. Nie mogę się napatrzeć na te kości policzkowe jakby dłutem rzeźbione i te naturalne, niemalże ludzkie proporcje! Sesja z kawką przecudna, nawet fioletowe kwiatki są w lalkowej skali!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elizabeth zyskała bardzo po zmianie fryzury. Wcześniej ją lubiłam, bo to od niej się zaczęło moje zbieranie lalek - ale teraz ją uwielbiam. :D
      Bardzo się cieszę, że zdjęcia Ci się podobają. :)

      Usuń
  25. Przepiękne stroje :-) szczególnie ten czarno - fioletowy wpadł mi w oko i wywołał zachwyt nad umiejętnościami krawieckimi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. I dziękuję za miłe słowa. :)

      Usuń
  26. Przy Claire brakuje jedynie lawendowych pól. Wiem, moja wizja świata jest dziwna xD Kusisz jedną z panien, a tu planów tyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawendowych pól nie posiadam w moim malutkim ogródku, te krzaczki za nią to wszystko co mam. :D

      Usuń
  27. urocze pożegnalne spotkanko...

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję nowej panny. Piękne te Twoje lalki, pięknie ubrane i wystylizowane. Bardzo mi miło, że jedna z nich trafiła do mnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się ogromnie cieszę, że Antośka pojechała do Ciebie. Osłodziło mi to rozstanie z nią. :) Oby Ci się z nią tak dobrze współpracowało, jak i mi!
      A ja się z mojej cieszę ogromnie.

      Usuń
  29. O rany kolejna moja ulubiona bohaterka. Uwielbiam postać Claire Frasier. Czytam właśnie Podróżniczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja ją bardzo lubię. :) Przeczytałam wszystkie części, serial także mi się bardzo podoba.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...