wtorek, 2 kwietnia 2019

Day at the Races Barbie

Day at the Races Barbie

Za grosz nie mogę zachować jakiejkolwiek chronologii w tym, jak prezentuję moje panny. W kolejce czeka ich jeszcze kilka (tak, tak... Aga wie, o które chodzi ;)). Ale jedne mam w co ubrać, inne wciąż czekają, do innych brakuje mi butów. A z butami jest kłopot, bo ich wyrób zwykle wiąże się z nadwyrężaniem mojej nieszczęsnej prawej ręki i chwilowo odpuściłam sobie takie rzeczy. A nie każdy może chodzić w wikińskich kapciach. ;)

Inne zdążyły mnie opuścić, zanim w ogóle o nich tu wspomniałam. No cóż, nie zawsze z każdą lalką idzie się "dogadać".

Ta panna już od dawna chodziła mi po głowie. Raz nawet wytropiłam ją na naszym Alle, ale wtedy nie mogłam sobie pozwolić na zakup i... przepadła. Podoba mi się sporo Silkstonek, ale ta jedna wyjątkowo. I o ile innym opierałam się bez problemu, to gdy znów trafiła się okazja - tym razem nie mogłam przegapić szansy.

Przyjechała do mnie bez swojego pięknego ubranka, ale szybko coś tam się dla niej znalazło. ;)

I really can't keep any chronological order in presenting my ladies. There are few of them still waiting in the line (yes, yes - Aga knows who am I talking about ;)). But sometimes I have clothes for them, some of them are still waiting for me to sew something, some don't have shoes... And there is a lot of trouble with shoes now because I can't make them. They cause so many problems with my luckless right hand that I stopped making them for now. And not everybody can walk around in Viking slippers. ;)

Others have left me before I even mentioned them here. Well, sometimes you just can't "get along" with some doll.

This lady was in my mind for a quite long time. I even tracked her down on our auction portal once but I couldn't afford her then and she... was gone. I like a lot of Silkstone Barbies, but this one exceptionaly. I could resist buying any other doll, but when I found her again - I couldn't miss the chance again.

She came without her beautiful dress but I have found something for her quite quickly. ;)


Gdy weźmie się do ręki Barbie na ciele Silkstone ma się naprawdę wrażenie, że jest ona z porcelany, choć wykonana jest z plastiku. Jest on zupełnie inny w dotyku. W porównaniu do "zwykłej" Barbie jest też o wiele cięższa.

Znalazłam bardzo fajne zestawienie Silkstone Barbie Dolls, gdyby ktoś był ciekawy.

When you take Silkstone Barbie into your hand you can really feel like she's made of porcelain even if it is plastic. It's completely different in touch. Comparing to "normal" Barbie she is also very heavy.

I found very nice gallery of Silkstone Barbie Dolls if anyone of you is intrested. 

Day at the Races Barbie

Ubranka nie były szyte na nią, tylko na Fashionistki, więc nie leżą idealnie. Co kompletnie nie przeszkadza, bo wygląda obłędnie we wszystkim. :)

Akurat uszyłam srebrną wersję sukienki Mery z karnawałowego postu i patrzcie, jak pasuje do tego rudzielca. :)

Dresses weren't sewn for her but for Fashionistas dolls, so they don't fit perfectly. But it doesn't matter, she looks gorgeous in everything. :)

I just sewed silver version of Mera's dress from carnival post and look how wonderful it looks on this ginger head. :)


Kamelia Dolls

Silver evening dress for Barbie

Handmade Barbie dress

Silkstone 2006

Black dress and pearl necklace for Barbie doll

Pearl jewelry for Barbie doll

Nawet w jeansach wygląda elegancko, prawda?

Even wearing jeans she looks so elegant, right? 


Kamelia Dolls

Silkstone Barbie

A tu obie moje panienki. Kruczowłosa patrzy jakby z zazdrością, że ruda poza pudłem, nie? Ależ mnie korci, aby i tą wyjąć! Byłby z nich taki piękny duet. ;)

And both my ladies togheter. Raven hair one looks like she is jealous that the red head is out of the box, isn't she? I'm so tempted to take her out! They will make such a beautiful duet togheter. ;)

Day at the Races 2006 Silkstone Barbie


38 komentarzy:

  1. Ona tak z zazdrością patrzy na te ciuchy rudej, że chyba sama z pudła wyskoczy. A ja biedna oczopląsu dostaję, bo nie wiem na co się gapić. Na rudą, na ciuchy czy na to obłędne lustro. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyskoczy. Czuję, że wyskoczy. I to pewnie lada dzień. :D
      A wiesz, że lustro to samoróbka? Znalazłam na targu staroci tą ramę (zakładam, że to fragment od takiej sześciokątnej, wiszącej latarni) i dałam do wstawienia lustra. :)

      Usuń
  2. Jest prześliczna, choć nie wiem czy to nie za mało powiedziane. A ubranka leżą cudownie i są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwa ognistowłosa piękność 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem co czyjesz, u mnie też chronologii w pokazywaniu nie ma, bo nie było czasu. Zazwyczaj pokazuję tę która pasuje do zamysłu. Ruda jest obłędna, niczym aktorka z talią osy ze starego kina. Mi osobiście podoba się ciemna suknia, ale jeśli mam być szczera to na niej wszystko dobrze leży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie u mnie też tak jest - trochę "jak się napatoczy". Wciąż mam lalki jeszcze z zeszłego roku do pokazania...
      Tak, aktorka z dawnych lat to zdecydowanie dobre porównanie. Szukam jeszcze fioletów i zieleni dla niej. Coś będzie. ;)

      Usuń
  5. Ależ ma piękne włosy, śliczna 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. She's so glamorous! Especially with that hairstyle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe stylizacje, a zwłaszcza suknie! Dodatki również bardzo fajnie się komponują.🌺

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Teutatesa! Jaka ona piękna! Piękna to za mało powiedziane, ale nie chwilowo odebrało mi mowę i nie znajduję odpowiednich słów na opisanie tej lalki! Mnie też Silki kuszą od jakiegoś czasu, jeszcze żadnej nie mam, ale to pewnie kwestia czasu zanim mnie wciągną bez reszty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam u mnie! :)
      Na Ozyrysa i na Apisa, mogę się tylko zgodzić. :D
      Mnie tak ta kusiła i kusiła, wreszcie jej się udało. :)

      Usuń
  9. I remember the first time I bought a Silkstone Barbie, not the newer ones with the jointed arms and legs although I do have two of those (I found they feel lighter though than the traditional body), I was not expecting the weight of them. I was pleasantly surprised. I love Silkstones too. There is just something so elegant about them.

    I love the two dresses you have your girl in and she looks amazing in them. Love that gorgeous red hair and her face screening is just beautiful.

    That raven haired girl is gorgeous. The two do look good together even if raven haired girl is still in her box!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I knew they are heavy but even though I was surprised too. And yes, they are so elegant and different. Love them. :)

      I'm not sure how long raven haired will stay in the box... ;)

      Usuń
  10. Cześć Kamelia,
    Jest uroczą lalką, ale jestem pod wrażeniem tych wspaniałych kostiumów. wszystkie są tak piękne i dobrze skrojone.
    Wielki uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
  11. modelka zachwycająca
    kreacje wspaniałe -
    lustro zaś zaskakująco
    subtelne - prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ikona stylu i elegancji! Prezentuje się pięknie w każdej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznaję, że istnieją i "żyją swym lalkowym życiem" lalki, którym nawet nie brakuje artykulacji. One po prostu są i pięknie wyglądają! Miło obejrzeć takie piękności a obie są naprawdę przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Olu. Choć jestem fanką lalek artykułowanych i takich u mnie jest najwięcej - to ta "daje radę" i bez tego. :)

      Usuń
  14. Piękna panna i cudne stroje.:) I co tu bardziej podziwiać? Zazdrośnie zerkająca dziewczyna też ładnej urody. Oj dzieje się u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Dzieje się, dzieje. Czasem sama nie nadążam... ;)

      Usuń
  15. Posągowa piękność! Gracja, prezencja, szyk - ideał kobiety :)) Fantastyczne włosy, podoba mi się ten odcień rudego :)). Uwielbiam Twoje lalki, a jeszcze bardziej ich kreacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny nabytek. Miałam okazję zmacać kilka Silkstonek i faktycznie robią wrażenie i ciężarem i fakturą. I oczywiście makijażami, strojami i fryzurami. Ciekawa jestem dalszych metamorfoz panny u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć jej dobrze we wszystkim, to planuję uszyć parę klasycznych, "silkstonkowych" ubranek. Jakieś żakieciki, sukienki... Tylko jak zwykle nie wiem kiedy. :D

      Usuń
  17. Przepiękna, elegancka dama. Świetne ciuszki jej dobrałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna Silka, idealna do takich eleganckich sukien i glamurowych stylizacji (choć z dżinsach też jej ładnie). Ogromnie podoba mi się kolor jest włosków! Od jakiegoś czasu chodzą za mną artykułowane lalki z tej linii, ale na razie bronię się dzielnie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo szukałam lalek bez artykulacji, ponieważ od kilku osób już słyszałam, że te artykułowane są jednak inne w dotyku i nie mają takiego samego plastiku. To raz. A dwa - ta Ruda mi zamieszała w głowie. ;)

      Usuń
  19. The Silkstone Barbies are indeed, quite beautiful. I suppose you will have to ultimately decide what you want to do with the second one. If you think you might sell her one day in the future, then you must keep her in the box to get a maximum price for her. But if you don't think you will ever part with her....let her live! It is interesting to see how you have redressed this doll. I did not understand why her body was such an odd shape. But someone explained to me, her tiny waist was designed to compensate for garments with bulk around the waist and hips....especially in ballgowns and the exaggerated proportions of 1950s fashions! So she will always maintain her svelte figure in spite of styles and accessories that wrap around her waist! As for shoes...I have bought LOTS of Barbie shoes for my girls. The ones made for the Model Muse Barbies will also fit Silkstone. There are many deals to be found on these shoes on eBay. Anyway...enjoy the newest members of your doll family!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My thoughts exactly. I don't think I will be ever selling her so... she will be deboxed, soon. I just enjoy having one NRFB doll for now because she is the only one I have. :D
      But they will be a great duet, so she has to be free. :)
      This explanation makes a lot of sense.
      I have few pairs for the Model Muse and The Barbie Look shoes and they all fit her. So she doesn't have to run barefoot. ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...