środa, 17 kwietnia 2019

Rose

Rose Basic blond Tonner Doll

Przedstawiam Wam Rose. To lalka od Tonnera, Rose Basic Blonde z 2010 roku, o moldzie Suzette i ciałku Antoinette. Z tym, że jest wyjątkowa, bo przemalowana przez artystkę SoieK. Zachęcam Was do obejrzenia jej galerii, bo maluje same cuda.

Wśród moich lalek mało jest słodkich blondynek. Ta jednak niesamowicie mi się spodobała. Na tyle, że zapadła decyzja o sprzedaży m.in. Deja Vu, aby zdobyć tą zielonooką piękność. Tak, zdecydowanie panuje u mnie wielka rotacja w tej chwili. Lalki przychodzą i odchodzą. Ale dzięki temu może zacznie wreszcie panować jako taki porządek w tym moim stadku. Może. ;)

Ta zdecydowanie już u mnie zostanie.

I present you Rose. She's Tonner's Rose Basic Blonde 2010, sculpt Suzette and Antoinette body. But she's special, because she's repainted by artist SoieK. I encourage you to watch her gallery, her repaints are amazing.

There is little sweet blondes among my dolls. But this one I liked very much for the first sight. I liked her that much so the decision was made and I sold Deja Vu to buy this green eyed beauty. Well, there is definitely a great movement in my collection these days. Dolls come and go. But maybe it will help to organize my flock a little. Maybe. ;)

This one will definitely stay with me.

16" Tonner Doll Rose Basic Blonde

Tonner doll

Wybrałam jej różową spódnicę z tęczowej kolekcji. ;)

Mam nadzieję, że nie zasłodzi Was to na amen.

I chose pink skirt for her from rainbow collection. ;)

I hope it won't be too sweet for you. 

Suzette sculpt Tonner doll

Handmade clothes for doll

Pink skirt for doll

White blouse for doll

Jest przepięknie pomalowana, oczy są niesamowite. Ten post poświęcam tylko jej, a w następnym pojawi się reszta tęczowego towarzystwa. :)

She's painted beautifuly. Her eyes are amazing. This post is for her only but in the next one you will see the rest of rainbow company. :)


46 komentarzy:

  1. Zakochałam się, padłam na twarz !
    A zdecydowanie nie jestem "blondynkowa" !
    Gratulacje ! Suzette lepiej moim zdaniem do niej pasuje niż Rose.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe, w Tonnerce? :D
      Ależ się cieszę, że Ci się podoba. :)

      Usuń
  2. Ja blondwłose lalki uwielbiam, tym bardziej Twoja Rose wpisuje się w moją estetykę. Jest subtelna i eteryczna, a te dłonie! Pięknie wyrzeźbione i do tego z pomalowanymi paznokciami! Malunek twarzy to prawdziwe dzieło sztuki, jest po prostu hipnotyzujący - widać to szczególnie na zdjęciu, na którym Rose patrzy na wprost. Zastanawiam się jak wyglądałaby bez grzywki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz. U mnie blondynek dosłownie kilka, ale ta mi się ogromnie spodobała.
      Też bym ją chętnie bez grzywki zobaczyła - ale cóż. ;)

      Usuń
  3. Ostatnie zdjęcia - Wow! Ma przepiękną urodę. Obejrzałam galerię tej artystki i jestem pełna podziwu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moc pěkné fotky panenka je krásná.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sesja!

    Moja koleżanka ma te lalki Tonner. Ładne są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)

      Tonnerki są ładne, choć nie każdemu się podobają.

      Usuń
  6. Rose jest zjawiskowa!
    cudnie Jej w kwieciu
    i bielutkiej bluzeczce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest! I róż do niej pasuje.
    Gdyby miała rude włosy, powiedziałabym, że to Rita Hayworth. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, ja nawet o takim porównaniu nie pomyślałam. :)

      Usuń
  8. Rewelacyjnej urody panna z Tobą zamieszkała. Różowy kolor w jej przypadku nie mdli, a podkreśla urodę.
    Sesja kwiatowa bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy niej nagle moja tolerancja na róż zwiększyła się wielokrotnie. :D I podoba mi się ogromnie w tym kolorze. Miło więc czytać, że nie tylko ja tak uważam. :)

      Usuń
  9. Bardzo romantyczna lalka i sceneria takoż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Popieram sprzedanie Deja Vu, nigdy mi się nie podobały :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, a mi owszem! :P Ale cóż, tak musiało być. Nie wykluczam, że kiedyś ściągnę inną do domu. ;)

      Usuń
  11. She's very beautiful Joanna, I can see why you would keep her. She is very nicely dressed too!
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! She is definitely safe, she stays. :)
      Hugs!

      Usuń
  12. Ma przepiękną twarz, bardzo "ludzką". Cudne włosy. Piękna spódnica. Wygląda jak prawdziwa kobieta. I wcale nie jest za słodko, moim zdaniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomalowana jest po mistrzowsku.
      Cieszę się ogromnie, że Ci się podoba. :)

      Usuń
  13. Achhh... Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. She's lovely! Reminds me of those old paintings of milkmaids. Sweet and wholesome.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna. Wyjątkowa laleczka, ma cudowne oczy i takie piękne usta... ach! Naprawdę wspaniała :) Idealnie prezentuje się na tle kwiatów, słodka bardzo ale ja kocham słodycze :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna i taka eteryczna! Twarzyczkę ma naprawdę wspaniałą, niesamowicie wyrazistą, no i te oczy! Repaint niesamowicie się jej przysłużył, jest jak stworzona do takich kwietnych (i różowych ;)) sesji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo podobne odczucia co do niej. :)
      Ale jak na razie różu wystarczy, następnym razem wymyślę jej coś innego. ;)

      Usuń
  17. Rose is beautiful and I love her outfit! Great photos too!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze zdjęcie jak z prerafaelitów! Piękna lalka w rajskiej scenerii :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. I think Rose definitely lives up to her name. She certainly reminds me of a rose. The colour choice for her outfit fits her so well. I'm not normally a pink girl but I love that shade of pink on her coupled with those flowing gold locks.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, I think I will stay with Rose. I'm not a pink girl too, but this time I liked it a lot.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...