środa, 23 stycznia 2019

Szron | Hoarfrost

Anthemis Daisy BJD Raccoon Doll

Wspominałam Wam chyba, że nie znoszę marznąć?

Ale nie lubię również marnować okazji na zrobienie sesji zdjęciowej w jakichś ciekawszych okolicznościach. ;)

Tym razem było wyjątkowo "wesoło". Wczesny ranek, mróz -11 stopni, ubrałam się jak na wyprawę na Biegun Północny (choć sesja raptem w ogródku - ale nie znoszę, szczerze nie znoszę marznąć) i... nie zdążyłam zrobić nawet jednego zdjęcia. Zgubiłam kolczyk. Pół godziny szukałam go w tym nieszczęsnym szronie i oczywiście nie znalazłam. Zdesperowana (w końcu nigdy nie wiadomo, czy taki mróz jeszcze będzie, czy też nie będzie... W dodatku z takim przyjemnym słoneczkiem) poleciałam do domu, dorobiłam w trybie błyskawicznym następny. I wróciłam na mróz.

Na szczęście więcej atrakcji mi się nie przytrafiło. ;)

Did I mention that I hate to be cold?

But I also don't like to waste an opportunity to take some photo session in some more intresting circumstances. ;)

This time it was really "fun". Early morning, -11 Celsius degrees (12 F), I dressed up like I was going on North Pole (even if the session was in my own garden - but I truly, really hate getting cold) and... I didn't take even one shot. I lost one earring. Half an hour I was trying to find it in this luckless hoarfrost and I haven't found it. Of course. Really desperate (you never know if the frost like that will happen again this winter... Especially with that beautiful sun) I run back home, made another one as fast as I could. And got back on the frost.

Luckily there were no more accidents. ;)

Handmade gown for BJD doll

Brianna dostała elegancką czarną suknię. Dół stanowią cztery warstwy tiulu (pierwsza jest jasnoszara, reszta czarna). Gorset ma białą podszewkę. Tak samo jak w przypadku sukni Claire - zapinana jest na zamek.

Początkowo biżuteria miała być z perłami, jednak coś mi nie pasowało (mimo tego, że uwielbiam perełki u lalek). Zrobiłam więc biżuterię z koralików Fire Polish, które przypominają małe kryształki lodu.

Brianna got elegant black gown. Bottom is made out of four layer of tulle (first one is light grey, the rest black). Bodice is lined in white. It closes with zipper the same as in Claire's dress.

At first I wanted to make her pearl jewellery set but something didn't match (even if I love pearls on dolls). So I made it using Fire Polish glass beads, which look like tiny ice crystals.

Handmade jewellery for dolls

Handmade black gown for Raccoon Doll

Handmade doll clothes

Udało się złapać i trochę zimowego słońca. 

I managed to catch some winter sun.

Crystal necklace for Raccoon Doll

Handmade jewellery set for Anthemis Daisy Raccoon Doll


Spamuję, spamuję - bo słonko było piękne. ;)

I spam and spam - but the sun was so beautiful. ;)


Anthemis Daisy Raccoon Doll




57 komentarzy:

  1. Oooh I like this type of spam!!

    She looks stunning Joanna, I love the jewelry and the way the sunlight has made it sparkle. :)

    Stay warm, big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm so happy to read that. I can spam with photos of her with no limits. :D
      And I'm very glad you like her look. :)
      Hugs!

      Usuń
  2. Dobrze, że ta mała przygoda nie zniechęciła Cibie do zrobienia tej sesji :)) Cudnie wyszło!! I te delikatne promienie słońca otulające jej włosy i twarz. Jak zawsze pięknie!! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co sobie pod nosem skomentowałam owo wydarzenie, to moje. ;)
      Dobrze, że nikt nie słyszał...
      Cieszę się bardzo, że Ci się podobają zdjęcia.

      Usuń
  3. Pięknie Claire wygląda taka skąpana w słonecznych promieniach 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna lalka dostała niesamowitą suknię i biżuterię. Biżutki jakby zrobione ze szronu. Sesja wspaniała. A kolczyka żal, może się znajdzie przy następnej odwilży :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Z tego zestawu biżuterii jestem bardzo zadowolona. Sama mogłabym nosić. ;)
      Co do kolczyka - obawiam się, że przepadł na dobre...

      Usuń
  5. Kurczę nie nadążam już za Twoimi wpisami :P
    Przecudna ta sesja i warta poświęcenia, a tryb natychmiastowy - rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za niczym nie nadążam. :D
      Ale ogromnie się cieszę, że do mnie zaglądasz. :)
      Tak jak piszesz - to był tryb natychmiastowy. Ale opłaciło się.

      Usuń
  6. Cześć Kamelia,
    Cóż za niesamowita suknia. uwielbiam to, jak pięknie wygląda, a stanik jest cudowny. Biżuteria i peruka są idealne.
    Wielki uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, dear Giac!
      I'm very happy you like it.
      Hugs!

      Usuń
  7. Następna szczęściara! Obłędna suknia, przepiękna biżuteria, rewelacyjna sesja...Twoje lalki mają z Tobą raj...

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj też nie lubię marznąć choć jestem rodem z Zakopanego i -11 nie jest mi dziwne... no ale nie lubię i już. :D
    Ta piękność nawet z jednym kolczykiem wspaniale by się prezentowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ido, cieszę się bardzo, że zajrzałaś. :)
      Oj nie lubię, nie lubię... Choć kiedyś mi to nie przeszkadzało, to teraz jestem zdecydowanie ciepłolubna.
      Co do lalki to i ja tak uważam, ale cóż, wypadało jednak ten kolczyk dorobić. :D

      Usuń
  9. Nie wiem co bardziej podziwiać - czy suknię czy biżuterię. Wszystko przepiękne.:) Bidulce przydała by się etola na mróz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Mam nawet taką etolę, ale zakryła całą suknię i zrezygnowałam. Na szczęście lalki nie protestują. :D

      Usuń
  10. Ja też nie lubię marznąć, także podziwiam, że w takim mrozie wyszłaś na sesję i nie zniechęciłaś się pomimo trudności. Zdjęcia wyszły prześliczne. Zestaw biżuterii jest piękny a sukienka jeszcze piękniejsza. Cudnie się komponuje w tym szronie, ale z odkrytymi ramionami pewnie zmarzła jeszcze bardziej niż Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się sobie dziwię. ;)
      Cieszę się, że zdjęcia Ci się podobają. To oznacza, że warto było pomarznąć.
      Dobrze, że lalki nie protestują. :D

      Usuń
  11. Wiem, że to Pani Zima, ale i tak aż mnie dreszcz przechodzi, gdy widzę ją na tle tego szronu z odkrytymi ramionami ;). Przecudny komplet dla niej stworzyłaś, ogromnie podoba mi się krój sukni, a biżuteria jest po prostu boska! Szkoda tego zaginionego kolczyka...
    Podziwiam Twoją determinację. Zimna i zimy nienawidzę jak morowej zarazy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dorzucić jej etolę, ale wtedy nie było widać sukni. Na szczęście modelka nie marudziła przy sesji. ;)
      Cieszę się, że Ci się podoba.
      Z utęsknieniem wyglądam wiosny...

      Usuń
  12. So pretty. I'm in awe of her jewelry and the drape to the skirt of that gown. It's beautiful, it doesn't look stiff or out of scale. Love it!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Sheila. :)
      Her "height" helps - she has 45 cm (18"). So it's easier to make gown like that for her than for Barbie doll. ;)
      I'm happy you like it.

      Usuń
  13. That doll with her whimsical hairstyle resembling a cloud is so expressive, so very interesting, so beautiful! And Camelia...my hat is off to you on that amazing gown. It fits so perfectly, but even more....the fit of the corset bodice in relation to the very dropped waist full gathered skirt on that dress is absolutely exquisite!!!!! Bravo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Your words are so precious for me! Thank you so much!
      I know she looks a bit blowzy. ;) But I love her this way. :)

      Usuń
  14. kreacja piękna ale to oszronione
    bijou nadało klimat całości ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda bardzo majestatycznie. Jak przechadzająca się po ogrodzie księżna. :)
    A szron jest bardzo malowniczy, podobnie jak szadź. Niestety zazwyczaj pojawia się, gdy nie mam czasu na foty. Trochę szkoda, że Brianna nie ma jointowych dłoni, ale zapominam jaka ona niewielka. Na zdjęciach ma się wrażenie, że to SD. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, księżną też mogłaby być. ;)
      To prawda. To jest dosłownie chwila z rana, potem znika cała malowniczość i zostaje tylko mróz. ;)
      Też mi trochę szkoda. Ale może kiedyś zrobią dla nich takie łapki? Przydałyby się, oj przydały.

      Usuń
  16. Suknia przepiękna. Ten gorset... Jak ty to wszystki robisz? Nie mogę się nadziwić, dla mnie to czarna magia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Kwestia prób i błędów. Jeszcze rok temu nie uszyłabym takiej sukni. ;)

      Usuń
  17. Za każdym razem jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć ^^ Piękną ma suknię *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne suknia, każda kobieta z przyjemnością by taką założyła na zabawę sylwestrową :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Biorąc pod uwagę ile tiulu poszło na kreację w skali 1/4 nie wyobrażam sobie szyć tego w skali ludzkiej. :D

      Usuń
  19. Oj! W pierwszym momencie zrozumiałam, że zgubiłaś własny kolczyk! ;-) Ja co i rusz, jakieś gubię podczas robienia zdjęć, nie tylko lalkowych...
    Cudowne obrazy. Wszystko tak zjawiskowo się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no może trochę niejednoznacznie to napisałam. ;)
      Ale lalkowy, lalkowy. Świeżutko zrobiony. Ech...
      Cieszę się, że podobają Ci się zdjęcia. :)

      Usuń
  20. Gorgeous dress and jewelry, great job as always!! I loved the photos, those crystals look amazing against the sunny frost day.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!
      That's why I wanted so badly to take that photos right away. :) Nobody knows if we will have morning like that this winter again...

      Usuń
  21. Piękna suknia <3
    Też nie lubię marznąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam u mnie! :)
      Dziękuję za miłe słowa!
      Oj tak, wystarczy już zimy. Niech przyjdzie wiosna!

      Usuń
  22. Like always with your clothing designs, yet another stunning outfit from you. I love the colour on her particularly with the softer, paler backdrop you had her in. It really made a nice contrast. She is looking quite beautiful. I don't blame you for wanting to brave the cold for these photos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your kind words. :)
      I like this contrast too. But even so I wish it's already Spring. ;)

      Usuń
  23. Bardzo przemyślana sesja...bladolica dama z kryształową biżuterią na tle oszronionych gałązek i traw... piękna!
    Szkoda kolczyka, ale poradziłaś sobie doskonale i efekt wprost szokuje elegancją i doskonałością!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Olu. Szkoda byłoby nie wykorzystać takiej okazji, prawda? :)
      Całe szczęście, że zostało mi materiałów na kolczyk - inaczej nic by nie wyszło. ;)

      Usuń
  24. Jak ja nie mogę doczekać się już wiosny!!!!!! Twoja piękność w tej sukni preentuje się bosko, a sesja po prostu magiczna;-))))) Serdecznie pozdrawiam:-)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu! :) I ogromnie dziękuję za miłe słowa. :)

      Usuń
  25. Przepięknie. Zwłaszcza to zdjęcie z oszronionymi gałązkami.

    OdpowiedzUsuń
  26. Brianna is so beautiful! Love the pictures number 7 and 11. We have not had any winter sun here, it has been so cloudy and gray! Hope to get some sun soon!
    Enjoy the rest of the week!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! We had maybe two days od sun here... It's cloudy and gray most of the time. So that's why I was so desperate to take those pictures. ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...