niedziela, 6 stycznia 2019

Zawierucha | Blizzard

Raccoon Doll Anthemis Daisy

Pani Zima wyszła na spacer w sam środek śnieżnej zadymki. Padał dziś bajkowy biały puch, niebo jednak zasnute było całkowicie, nie przedarł się nawet jeden promyk słońca.

Snow Queen was wandering in the middle of  the snow-flurry.  There was a fairytale white fluff falling today but the whole sky was covered completely, there was not even one ray of sunshine.



Czytaliście  "Opowieści z Narnii"? To była moja ukochana lektura w podstawówce. Przeczytałam wszystkie opowiadania milion razy. I dzisiejsza sesja kojarzy mi się właśnie z chwilą, gdy Łucja znalazła się w środku zimy tuż obok narnijskiej latarni. 

Have you read "The Chronicles of Narnia"? That was my beloved book when I was in elementary school. I read all stories bilion of times. And today's session reminds me of the moment, when Lucy found herself in the middle of the winter next to the lantern.



Tibetan lambskin wig for BJD doll



Wyszłam na tą ekspresową sesję bez statywu i nie planowałam niczego poza kilkoma szybkimi  zdjęciami. Ale w domu, przy oglądaniu materiału stwierdziłam, że żal byłoby nie zrobić choćby takiego koślawego gifa. ;)

Ii went on this swift photo session without tripod and I didn't plan anything exept few fast photos. But later, at home, when I was looking through the material I have, I decided it would be a shame not to make even a crooked gif like that. ;)


50 komentarzy:

  1. Jedna z piękniejszych książek!! Cudownie oddałaś jej urok! Sesja bajeczna! I ten włos rozwiany :)). Gif super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Narnijskie kroniki są wspaniałą lekturą.
      Ciesze się, że zdjęcia Ci się podobają. :)

      Usuń
  2. Świetne.
    Oczywiście, że czytałam "Opowieści z Narnii" :)) Klimat w sesji jest.
    Gif piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      Cieszę się, że tak uważasz.

      Usuń
  3. Reminds me of a fairytale! Beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie jak Narnia. :) U mnie też dziś sypało i nawet słońce wyjrzało, ale zamiast puchu była głównie pozamarzana wczorajsza breja. Brianna wygląda fantastycznie, zwłaszcza na przedostatnim zdjęciu, gdy wiatr rozwiewa jej włosy. Tylko latarni brak. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na całe szczęście u nas było naprawdę bajkowo. Przynajmniej tyle.
      Latarnię mam, ale w złej skali. :D

      Usuń
  5. Wspaniała sesja, ale bidulka ubrała się ciut za cienko, a jak się patrzy na gif to aż ciarki z zimna przechodzą po plecach -oj wyobraźnia działa. U mnie za oknem deszczowo, buro i ponuro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na całe szczęście nie usłyszałam żadnych skarg. ;)
      U nas też. Słońca nawet na lekarstwo nie ma...

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, z tym śniegiem we włosach. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow! Zimowy klimat zdecydowanie pięknie skomponował się z urodą lalki. :) Aż zazdroszczę jej tak cudownej sesji! Ja niestety nie miałam tych książek jako lektury, ale dostałam całą kolekcje na święta. Gif może i nierówny, ale i to dodaje mu klimatu! :)

    www.imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa! :)
      Zanim "Narnia" była lekturą w szkole, ja już co najmniej dwa razy przeczytałam cały cykl. ;)
      Cieszę się, że gif się podoba.

      Usuń
  8. Wonderful photos! I hope you didn't freeze too much. Narnia used to be my fave, my mom would read it to me and my brother when we were little (the "first one"). I read the entire collection when I grew up and I have to say that I still can't completely get over the ending, ven though so many years have passed.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Only a bit. I hate to be cold, but well - it was worth it. ;)
      Well, you are right. But still it's one of my favourite books, even now when I'm grown up.

      Usuń
  9. Zdjęcia są klimatyczne i zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  10. aż czekałam jak się odwróci
    i ujrzy zakatarzonego Fauna :)
    wygląda niczym porcelanowa
    Królewna szukająca chatki skrzatów ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakatarzona byłam tylko ja. :D
      Cieszę się bardzo, że Ci się podoba.

      Usuń
  11. What a a pretty winter wonderland! Read the books (C.S.Lewis was a wonderful author) and seen the movies. 😊 Did you know he also wrote poetry? Love the gif Joanna, it's like she is in a storm.
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, I did. But never read it, I'm not really a fan of poetry. ;)
      Thank you for your kind words!
      Hugs!

      Usuń
  12. Fantastyczna sesja, a panna wygląda zjawiskowo na tym śniegu. Aż miło popatrzeć. Mnie się lalkowo nie udało skorzystać, ale za to pojeździliśmy z Potworkami na sankach i porzucaliśmy się śnieżkami, więc i tak było fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakimś szczęśliwym zrządzeniem losu udało mi się zaliczyć i jedno, i drugie. ;)

      Usuń
  13. Rzeczywiście rozwiało jej włosyxD

    OdpowiedzUsuń
  14. Que maravillosas imágenes!! A mi también me encantan las crónicas de Narnia!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Welcome on my blog! Thank you for your kind words! :)

      Usuń
  15. Kocham opowieści z Narnii, to cudowna historia! Jednak z moich ulubionych fantasy :) Wspaniałe zdjęcia, ta sesja jest niesamowita a modelka wygląda przepięknie, bardzo podobają mi się te zdjęcia jakby "pod wiatr" no po prostu cudo nie mogę się napatrzeć i wyjść z podziwu!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi spotkać kolejną miłośniczkę tego cyklu opowieści. :)
      I cieszę si ogromnie, że podoba Ci się sesja.

      Usuń
  16. Ten śnieg we włosach *.* przepiękne zdjęcia, a jak już wspomniałaś o Opowieściach z Narnii (które również kocham) to już całkiem odpłynęłam w świat wyobraźni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać. :) Jak również i to, że Narnia ma tylu miłośników. :)

      Usuń
  17. Beautiful photos. She looks like she is a bit cold. The snow looks very picturesque. I hope you weren't out in that too long! Chronicles of Narnia is one of my favourites. I have the entire collection in one volume here. I liked the movies too. I've always loved the type of stories like Alice in Wonderland where you find yourself in a completely different world from your own.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! Well, I did - I hate that, but it was worth it. ;)
      I have "Narnia" in two books I was given as a child. And yes, I like movies too. :)

      Usuń
  18. Sesja fantastyczna. A gif...genialny! Nie koślawy, jak napisałaś , a niewielka ruchomość to na pewno efekt na plus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Nie spodziewałam się, że tak Wam się spodoba ten gif. Następnym razem jednak na pewno wezmę ze sobą statyw. :D

      Usuń
  19. Dziękuję!
    "Opowieści z Narni" czytałam jednym tchem. :)
    Haha, to tak jak ja. Nie cierpię marznąć.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gif znakomity a dziewczyna w tej targanej przez wiatr i zadymkę fryzurze wygląda oszałamiająco!

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż mi się zimno zrobiło od samego patrzenia ;) - ja też z tych ciepłolubnych jestem i marznę w zimie niezależnie od tego, ile ton polaru na siebie założę... Pani Zimie jednak na pewno nie zimno - jest przecież w swoim żywiole i wygląda przecudnie, szczególnie w płatkami śniegu w rozwianych włosach. I taką Panią Zimę preferuję, w przeciwieństwie do Białej Czarownicy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, ja też ciepłolubna. Z utęsknieniem wypatruję wiosny... ;)
      Też lubię to wcielenie. Mam jednak plan i na białą czarownicę. W roli tej obsadzę oczywiście Evangelinę. Ale pewnie już nie tej zimy...

      Usuń
  22. These are such beautiful photos, Kamelia. The doll, with her wild mane of hair, is extraordinary and looks incredibly real. Is her hair human hair? In any case, I love this series of photos. The video makes her appear to be trembling in the cold!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. She has Tibetan lambskin wig. They are much thinner then human hair. And they look amazing on dolls. :)
      I'm very happy you like the photos.

      Usuń
  23. Beautiful photos! It looks cold! I have not read the book, but I have seen the movies. Love that story!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...