niedziela, 27 stycznia 2019

Pokaz Mody | Fashion Show

Evening dresses for Barbie dolls

Nareszcie zakończyłam cały projekt i dziś mogę Wam zaprezentować wszystkie moje panny różnych rozmiarów w wieczorowych kreacjach. No i biżuterii oczywiście - dla każdej z nich coś zrobiłam. Z tego wszystkiego wyszedł mały pokaz mody. ;)

Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

I finally finished whole project and I can present to you all my grils in different sizes in evening creations today. And jewellery of cours - I made something for every one of them. And because of that we have a small fashion show. ;)

I hope you will like it.

Handmade evening dresses for Barbie dolls

The Barbie Look Pool Chick zamieniła błękity na czerń. Suknia jest w założeniu podobna do kreacji Brianny, ale oczywiście nie ma aż tylu warstw tiulu. Uszyłam ją tylko z dwóch warstw, dzięki czemu układa się bardzo ładnie nawet na 12-calowej lalce.

The Barbie Look Pool Chick changed blue on black. Her gown is similar to Brianna's dress, but of course it doesn't have so many layers. I sewed it out of two layers only. Thanks to that it arrange quite nicely even on 12" doll.

Handmade jewellery for Barbie doll

Mera prezentuje długą, asymetryczną suknię. Wyjątkowo podoba mi się połączenie koloru materiału i jej rudych włosów.

Mera presents long, asymmetric dress. I like the combination of fabric colour and her red hair very much.

Fashion show with Barbie dolls

Handmade evening gown and jewellery for dolls

Lea dostała czarną sukienkę i biżuterię z perełek. Przemalowałam jej usta. Wcześniej miała oczywiście różowe... 

Lea was given black dress and pearl jewellery. I repainted her lips. She had pink before, of course...

Kamelia Dolls

Handmade outfits for Barbie dolls

Malowanie objęło jeszcze kilka innych lalek, między innymi obie Joyce. Poniżej ciemnowłosa, a później zobaczycie też pannę made to move curvy po zmianie szminki.

Painting included some other dolls, both Joyces among others. Below you can see the dark-haired one and you will see curvy made to move girl after changing her lipstick later.

Doll Fashion show

Handmade evening dress for Barbie doll

W całym towarzystwie ostała się jedna Millie. ;)

There is one Millie left in the whole group. ;)



Hiszpanka na razie jeszcze bez falban. ;)

Spanish girl still without frills. ;)


Evening dresses fashion show

Kamelia Dolls

Typowa mała czarna. 

Here is the classic little black dress.

Handmade little black dress for Barbie doll

Little black dress for Barbie doll

A ta petitka pierwszy raz prezentuje jakąś z moich sukienek, mimo, że jest u mnie dokładnie od roku. Co prawda miała już zmieniony kolor ust przez Anię, ale pokusiłam się o jeszcze jedną próbę. 

And this petite doll presents one of my dresses for the first time even if she's at my place for a year now. Although she already had her lips colour changed by Ann I was tempted to make another try.

Kamelia Dolls


Jak się zapewne domyślacie ustawianie tej całej ferajny było... czasochłonne. Generalnie co chwilę większa część panien lądowała poza wybiegiem. Powiem Wam, że ciałko made to move curvy jest jednak bardziej stabilne i ona chyba jako jedyna nie prowokowała znacznej ilości nieprzyzwoitych słów w trakcie sesji. ;)

As you undoubtedly can guess settin this whole gang was... time consuming. Every moment part od the girls fell down from the catwalk. I can only tell you that made to move curvy body is much more stable and she was the only one who did not provoke many improper words during the session. ;)

Kamelia Dolls

Made to move curvy Barbie doll

W długiej sukni wieczorowej ciałko Model Muse nie wydaje się tak strasznie szczupłe. Podoba mi się w takim wydaniu.

In the long evening gown Model Muse body doesn't seem to be so thin. I like her this way a lot.

Black evening gown for Model Muse Barbie

Louboutin headmold Barbie

Ostatnią z 12-calowych modelek jest Darby od Integrity Toys.

Last of the 12" models in Darby from Integrity Toys.

Kamelia Dolls

Handmade evening dress for Integrity Toys doll

I wszystkie maluchy w komplecie. ;)

And all little things all togheter. ;)

Kamelia Dolls

Nie powtarzałam już sesji tych sukni, które widzieliście. Gdyby ktoś przegapił, a był ciekaw, zapraszam do poprzednich postów:
- Brianna (Raccoon Doll Anthemis Daisy)
- Claire (Tonner)
- Meluzyna (Dark Smile Evangeline Ghastly) - choć tu akurat zmieniłam dół sukni odrobinę. Myślę, że teraz wygląda lepiej. ;)

A na pierwszy rzut idzie Precious Metal, zwana Antośką, od Tonnera.

I didn't repeat session of the dresses you already have seen. If someone missed them but is curious of them I invite to see previous posts:
- Brianna (Raccoon Doll Anthemis Daisy)
- Claire (Tonner)
- Meluzyna (Dark Smile Evangeline Ghastly) - well I did minor changes in the bottom of the dress. I think it looks better now. ;)

And first is Tonner's Precious Metal called Antonina.

Kamelia Dolls

Tonner doll Precious Metal

Ellowyne w sukni jak dla księżniczki. ;) Przy 16-calowych dziewczynach mogłam bardziej zaszaleć z biżuterią. Co ogromnie lubię.

Ellowyne in princess' dress. ;) I love that I can play a bit making jewellery for 16" girls. 


Kamelia Dolls


Nie mogło zabraknąć Modliszki. Wspominałam, że biżuteria ze szklanych perełek nie bardzo pasowała mi do kreacji Brianny. Za to tu tworzy o wiele lepszy duet z granatową suknią.

No way that Mantis would be missing here. I mentioned that glass pearls jewellery set didn't match for me to Brianna's dress. But here it makes a nice duet with the navy blue dress. 

Kamelia Dolls

Handmade jewllery for Wilde Imagination doll

Każda inna, każda wyjątkowa.

So different, so exceptional.

Kamelia Dolls

Tu jeszcze w towarzystwie Raccoon doll.

Here with Raccoon doll company.


Handmade dresses for 16" and 18" dolls

A tu już pełen komplet.

And here it is the full set.


Sewing for dolls is what I love

Jakby wesoło nie było - muszę trochę odpocząć od takich grupowych sesji. ;)

Biorę się teraz za bardziej indywidualne projekty.

As fun as it was - I need to take a rest from such group sessions. ;)

So here I go to some more individual projects now.

63 komentarze:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem 😍💗🌟

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie dziewczęta prezentowały się zjawiskowo, cudne ujęcia 💕

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kreacje, cudna biżuteria i wspaniały pokaz.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem, ale to chyba wiesz :D
    Przepiękny pokaz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Re-we-la-cja! Zarówno przecudne suknie (jakie Ty cudeńka tworzysz nawet dla maleństw!), jak i zestawy biżuterii (jak wyżej - aż trudno mi sobie wyobrazić, jak misterne musi być dłubanie np. tych ciupińkich kolczyczków) i no samo ustawienie panien na wybiegu! Na pewno było to czaso- i nerwochłonne, ale efekt jest niezrównany. Większe panny też zaprezentowały się w całej krasie... Trudno mi nawet wskazać, która z sukien podoba mi się najbardziej (podziwiam Cię też za inwencję w wymyślaniu kolejnych modeli!), ale po namyśle stwierdzam, że chyba będzie to ta, którą nosi panna Hiszpana. Jednak absolutnie wszystkie są cudne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dłubanie rzeczywiście jest, zwłaszcza przy Barbiowej biżuterii. Ale to mi akurat niestraszne. ;)
      Z ustawianiem już gorzej, z tym moje nerwy już czasami sobie nie radzą. :D

      Usuń
  6. Such a lot of work Joanna, but worth it. You did a fabulous job of the dresses and the photo shoot, I can see so much patience would be required.
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :)
      As I wrote in the comment above - I have a lot of patience speaking of making outfits and jewellery. But I do lose my nerves during photo sessions sometimes. :D
      Hugs!

      Usuń
  7. O kurka, ale czad!!! Świetna robota kochana!!! Cała sesja, suknie, detale obłędne są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prawdziwy emocjonujący pokaz mody!!!

    ogrom pracy i jeszcze więcej PASJI -
    podziwiam NA MAKSA PO RAZ KOLEJNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pokaż mody!!!!!! Wszystkie kreacje wprost przepiękne, wielkie Wow!!!!! Modelki prezentują się w nich zjawiskowo:-))))) serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że zarówno panny jak i zdjęcia Ci się podobają. :)

      Usuń
  10. Najbardziej podoba mi się sukienka Hiszpanki, jest taka misterna, te rękawy <3 *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że jej kreacja ma sporo zwolenników. :) Cieszę się.

      Usuń
  11. I love them all! The different gowns are amazing.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zatkało mnie! Uczta i ambrozja ! Pomysł z pokazem mody i wykonanie-wspaniałe! Ale, ale, czy ja pisałam niedawno, że nie przepadam za sukienkami ?Lalka w sukience -to takie banalne.To zdanie już nieaktualne! Odwołuję. Za takimi przepadam !!!!Długo zastanawiałam się, czy jestem w stanie wybrać najładniejszą suknię, bo chciałabym je wszystkie dla swoich barbiowatych. Ogromnie podoba mi się sukienka murzynki, Hiszpanki, Mery, Laboutinki i Look Pool Chic . I przemalowane usta nieróżowe-brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Haha, no coś wspominałaś Selinko. ;)
      Jestem niezmiernie szczęśliwa, że moje ubranka wpłynęły na zmianę Twojej decyzji. :)
      Jak już złapałam pędzel, to jakoś tak poszło. I od razu mi się lżej na duszy zrobiło. :D

      Usuń
  13. So much work!!! My favorite is spanish girl, but I love there's so much variety of sizes and styles!! I also loved the knotted pearl necklace, such a classy style!!! and the dress was perfect for it (and the doll ofc).
    Loving the curvy mtm body on that gorgeous dress as well.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :)
      I like group sessions like this a lot - it's so fun to compare so many different dolls.
      I'm very happy you like them.

      Usuń
  14. Pokaz mody jak prawdziwy! Domyślam się, że ustawianie modelek było mega trudne, ale efekt wyszedł powalający. Hiszpanka wyróżniała się fajnymi rękawami, za to Mbili prezentowała pomysłowy tył sukni. Zresztą każda z modelek jest wyjątkowa.
    W tym roku Barbie kończy 60 lat. Ciekawa jestem czy coś szykujesz na tę okazję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Nano. :) Miałam trochę kłopoty z oświetleniem, bo scena zrobiła się na tyle duża, że moje standardowe lampy nie bardzo to ogarniały. Ale mam nadzieję, że mimo to nie jest źle. ;)
      Hmmm... Poniekąd coś szykuję. Ale jeszcze nie zdradzę co. :)

      Usuń
  15. Szczęka wpadła mi pod biurko i pikawa na chwile stanęła. Tyle dobra na raz może uśmiercić bardziej wrażliwe staruszki ;) Suknie są cudowne i musiały być bardzo pracochłonne, no i ta olśniewająca biżuteria. lalki to jednak mają dobrze, zwłaszcza u Ciebie. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ładnie, potem będzie, że to moja wina. ;)
      Cieszę się jednak niezmiernie, że Ci się podobają i stroje, i świecidełka. :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  16. Ale piękne kreacje :-) No i sam pomysł z pokazem mody... Ekstra! Jestem pod wrażeniem ustawienia lalek. Musiałaś się bardzo napracować. Ale efekt wspaniały. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Wiem, że nie ja pierwsza na ten pomysł wpadłam (u Neytiri bym nie tak dawno temu), ale pasował mi do okoliczności i ilości kiecek.
      Z tym ustawianiem to był bal... No ale się udało. :)

      Usuń
  17. Cześć Kamelia,
    Co to za pas startowy. Wszystkie panie wyglądają wspaniale, a sukienki i sukienki są niesamowite.
    Wielki uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Giac!
      Thank you so much! Thank you for your visit and kind words. :)
      Hugs!

      Usuń
  18. Piękne kreacje dla nich przygotowałaś. Najbardziej podoba mi się sukienka Hiszpanki, a urodą Louboutin jestem wprost zauroczona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Cieszę się, że sukienka Hiszpanki tak Wam się spodobała. :)
      Louboutin (muszę jej jakieś imię wymyślić, bo to się mało nadaje) jest wspaniała, wciąż się nią cieszę jak dziecko. :)

      Usuń
  19. Wspaniały pokaz. Przepiękne kreacje uszyłaś dla swoich dziewczyn. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale się napracowałaś!!! Przepiękny pokaz a panny tak urocze, że dech zapiera. Modliszka jak zwykle cudowna i z klasą, petitka taka malutka wśród innych lalek. A jedna panna bardzo mi królewnę Śnieżkę przypomina:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się bardzo, że Ci się podoba. To prawda, petitka ginie w tłumie. ;)

      Usuń
  21. Niesamowite. Naprawdę czapki z głów. Jestem pod tak ogromnym wrażeniem, nie potrafię sobie wyobrazić ile musiałaś włożyć w to pracy, ile czasu, ile serca. To się nazywa prawdziwa pasja, w słowniku obok słowa pasja powinien być adres twojego bloga :) Widać naprawdę że kochasz to co robisz, efekty są cudowne. Wspaniały pokaz, wszystkie lalki wyglądają elegancko! Sama chciałabym mieć takie sukienki, ale to marzenie :) Gdybym miała takie krawieckie zdolności, zapewne miałabym pełną szafę :D
    Sesja genialna, naprawdę niesamowita!!!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, miło mi czytać takie podsumowanie mojej pracy! Dzięki za ten komentarz. :D

      Usuń
  22. Cóż za cudowne kreacje! Wspaniały pokaz! Ileż to pracy! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful dresses in blue and a wonderful photo session. I can imagine that it was a lot of work! Well done! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, lalki wyglądają jak prawdziwe! Świetna realizacja.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. W tej sesji dominuje zabawa, oglądając uśmiech sam wychodzi na usta. Nie będę znów pisać jak rewelacyjna jesteś, bo to już wiesz. Suknie obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiałam już kreacje na Twoim IG :) Fantastyczne są jak zwykle. Mnie najbardziej podoba się ostatnie zdjęcie, gdzie zmieściły się panny w różnych rozmiarach razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Ja też ogromnie lubię te zestawienia. :)

      Usuń
  27. Wow! Świetny pokaz przepięknych kreacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Widać w tym wszystkim ogrom pracy i cieszę się, że mogłaś nam pokazać te wszystkie wieczorowe kreacje, które są przepiękne! Dokładnie; każda inna, każda wyjątkowa i nie dziwię się, że musisz odpocząć od tych grupowych projektów, bo to naprawdę musiało być wykańczające. Ale efekt jest zdumiewający! Przepiękny pokaz mody:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się bardzo cieszę, że Wam się podoba. :)
      Ale tak, na razie jakieś pojedyncze sesje się szykują. ;)

      Usuń
  29. What a great fashion show. Your girls really rocked that runway. I love all the dresses. Everytime I see your Mera, I am so tempted to re-dress mine. I have to fight the urge though! And you have a Precarious sculpt! She looks great.

    A very beautiful line up. And a lot of work!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!
      Maybe you should buy another Mera to re-dress her? :D That would be a great solution... :D

      Usuń
  30. Najprawdziwszy pokaz mody :) Musiałaś się naprawdę napracować i przy sukniach i przy ustawianiu ale efekt jest niesamowity. Każda lalka wprost zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I LOVE, LOVE, LOVE, LOVE, LOVE your fashion show!!! It has been a very long time since I've seen a doll fashion show and yours is the best! Each and every model performed very professionally and looked wonderful in her dress! I know this is a LOT of work and I applaud you, Camellia for all of the hard work you put into presenting this to us. Again, this was WONDERFUL!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you April! It's so great to read your comment. You are the one who knows best everything about fashion shows, so it's a great joy for me to read it. :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...