piątek, 24 sierpnia 2018

Emma

Handmade clothes for dolls

Dziś Emma w ubraniu na co dzień. Jakżeby to było, gdyby i ona choć raz nie pokazała się w jeansach u mnie na blogu. ;)  Perukę wzięła od Tyler i powiem Wam szczerze, że jej chyba bardziej pasuje do takiej stylizacji niż pierwotnej właścicielce. 

Wreszcie przyjechały też maleńkie ćwieki z Dalekiego Wschodu. Cieszę się, bo znów udało się dodać nieco realizmu do wyglądu spodni.

Buty znów nie mojej roboty. Ale właśnie jestem w trakcie tworzenia kilku par dla Emmy. :)

Today Emma is wearing casual clothes. I had to show her at least one time in jeans made by me on the blog. ;) She took wig from Tyler and to be honest I think it suits her better in stylization like this than its original owner.

At last tiny studs from Far East arrived. I'm glad, because it allowed to add a bit of realism in how the jeans looks again.

Shoes not made by me, again. But I'm just in the middle of making few pairs for Emma. :)


Gdyby nie jej krzywe nóżki, byłaby lalką pozującą idealnie. ;)

If not for her crooked legs, she would be a perfect posing doll. ;)

Realistic jeans for Tonner doll

Słońce wciąż ostre...  Upały trwają. Ale sceneria powoli zmienia się na jesienną.

Sun is still sharp... Heat continuous. But the scenery is changing slowly into autumn.



Fuksje jesieni się nie boją i wciąż kwitną.

Fuchsias are not afraid of Fall and they are still blooming.



Handmade clothes for Tonner doll




46 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja! Twoje lalkowe jeansy są boskie!!! Tak mnie zainspirowały, że wczoraj kupiłam materiał właśnie jeans i będę szyła skarpeciaka w jeansach. Oczywiście nie będzie taki smukły 😂, ale powstanie 😊. Czeka cierpliwie w kolejce do szycia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super! :) No to ja czekam, żeby zobaczyć skarpeciaka w jeansach! :)

      Usuń
  2. Deja Vu piękna choć to nie moja bajka, ale spodnie boskie ma <3
    bulzeczke w takim fasonie uszyłam swojej Tonnerce :D
    Cudna sesja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) U mnie na szczęście ona jedna zaspokoiła potrzebę posiadania którejś z tych panien, nie myślę o kupowaniu jej towarzyszki (chwilowo ;P). Ale podoba mi się ogromnie. :D
      Bluzeczki w tym fasonie sama kiedyś nosiłam, ogromnie go lubię. :)

      Usuń
  3. orzeźwiająca stylizacja :)
    na pierwszych fotach zdała
    mi się wręcz czarnowłosą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko z tym słońcem... Za ostre do zdjęć (chyba, że bardzo wczesnym rankiem - ale wtedy co innego jest do roboty niż portretowanie lalek), w cieniu kolory przekłamane... Ale trzeba sobie radzić. :)

      Usuń
  4. Świetna stylizacja. Bluzka z odkrytymi ramionami bardzo na czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna lalka w urokliwej scenerii, a strój? To mój ulubiony styl. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że trafiłam w gusta. :) Dziękuję!

      Usuń
  6. To jedna z najpiękniejszych Tonnerek. Zwłaszcza wersja Dancing the Night Away (kiedyś poproszę cię o kopię tej sukni dla Babie, tylko w innym kolorze). Ślicznie wygląda w sesji na łonie natury. Takie bluzki są niezwykle romantyczne, kojarzą mi się z Esmeraldą z Dzwonnika z Notre Dame. :) A dżinsy jak zwykle mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, skojarzenie z Esmeraldą i ja mam. Mam w planach taką cygańską spódnicę zrobić, chyba właśnie Emma będzie do tego modelką. :)
      Poleciałam zaraz do Wujka Google z pytaniem o tą Dancing the Night Away - co za cudo! Ja jestem teraz w fazie "Downtown Abbey", więc stroje z tej epoki oglądam pasjami! :)

      Usuń
  7. Cześć Kamelia,
    Ona jest oszałamiająca z tą peruką. Wygląda na nią cudownie, podobnie jak ten piękny strój. Jest to bardzo elegancki rodzaj casual. kawałki ubrania są perfekcyjne.
    Wielki uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Giac, thank you so much! I'm very happy you think so. :) And I think Alpaca wigs are unbeatable - they look like real hair in doll scale. :)
      Hugs!

      Usuń
  8. No szok, ćwieki dodają realizmu. Pannie ślicznie w tym wigu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki drobiazg, a jednak zmienia postać rzeczy. ;) Ten wig to chyba jej już zostanie do takich luźnych stylizacji. :)

      Usuń
  9. Boże jakie ona ma cudne włosy i twarzyczkę piękną :) przecudna lalka <3 a jak bosko się prezentuje w tych ciuchach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam u mnie a blogu! Dziękuję za miłe słowa i zapraszam ponownie. :)

      Usuń
  10. Jakaż ona piękna. Świetne ma ciuszki. Lubię taki styl. Piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne ma ona te spodenki, dbasz o realizm w każdym calu :) Super się na to patrzy. Bardzo fajna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, a jeansy szyjesz piękne. Wyglądają tak realistycznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Twarz prawdziwej modelki. Rewelacyjna stylizacja, taka jaką lubię najbardziej :) biel + jeans zawsze dobrze wygląda i na lalce i na człowieku :) boska sesja, jestem pod wrażeniem, wszystko wygląda jak zawsze- fenomenalnie!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci za miły komentarz. :) Sama uwielbiam to połączenie, więc lalki też nim męczę. ;)

      Usuń
  14. Jestem pod wrażeniem całości oraz poszczególnych elementów. Ćwieki mnie powaliły. Bluzeczka idealnie pasuje do tych dżinsów - zarówno stylowo, jak i kolorystycznie. A buty... Matko, jakie piękne! Kto je robił? A Ty, jakie butki tam dłubiesz? Pokażesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! :)
      Buty nie wiem czyjej są produkcji, odkupiłam je z ogłoszenia. Prawdopodobnie także z Dalekiego Wschodu. ;)
      Oczywiście, że pokażę buty. Na razie schną podeszwy. ;)

      Usuń
  15. Dżinsy są idealne, a bluzeczka śliczna. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzeczka piękna. Bo, że dżinsy super to już wiesz...

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochana jestem w tej lali :) i w ostatnim zdjęciu:)
    Jeansy są boskie.
    Peruka świetnie do niej pasuje :)
    Krzywe nogi? O_o Przecież to cały jej urok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo! :)
      Oj krzywe. Ciężko ją ustawić prosto. ;) I chyba tylko w kiecy do kostek będę jej mogła robić zdjęcia, gdy stoi równo na obu stopach. :D

      Usuń
  18. W stroju codziennym prezentuje się równie pięknie, jak w odświętnym! I te włoski także bardzo jej pasują!
    ... ja też mam krzywe nogi. Czuję z Emmą pewne pokrewieństwo dusz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. :)
      Ja też nie mam idealnych, ale na szczęście nigdy nie chciałam zostać modelką. :D

      Usuń
  19. Wow she is a beautiful girl. Is that her normal hair or a wig? It looks amazing. I love how you dressed her. Is there a way for you to fix her knees?

    Gorgeous photos as always.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :)
      This is a wig, I made it using Alpaca yarn.
      I think there is no way to straighten her legs - they are curved through their whole lenght. I will take a picture how it looks next time.

      Usuń
  20. Twoja perfekcja mnie zachwyca i jednocześnie przygina do ziemi! Spodnie, bluzka to mistrzostwo świata! Detale godne najlepszych pracowni krawieckich! Bajka!
    Dziewczyna jest tak piękna, że nie można oderwać wzroku! Zrobiłaś jej przewspaniałe fotografie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, dziękuję Ci bardzo! :)
      I jeszcze aparat ją chyba polubił, tak ładnie wychodzi. ;)

      Usuń
  21. This style of outfit looks very good on her! I also love the wig, it really suits her! I am curious about her legs, is it a flaw?

    OdpowiedzUsuń
  22. Thank you! No, it's the way they are made. Perfect for posing while she's "walking" or crossing her legs. But she can't stand straight. I'll take a picture of it next time.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...