poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Turkusowy | Turquoise

Bardzo lubię turkusowy. Dawno temu kupiłam kordonek w tym kolorze. Wiecie, że próbuję się nauczyć machać szydełkiem jak należy, więc postanowiłam zrobić kawałeczek ażurowego wzoru na próbę. I jakoś tak wyszło, że szkoda było mi to spruć. Dorobiłam górę i wyszedł taki letni top. U mnie wciąż okropne upały, więc nawet niespecjalnie się spóźniłam z taką częścią garderoby. ;)

Może jeansy nie pasują do niego idealnie - tyle, że właśnie skończyłam je szyć, a lalce to na szczęście nie przeszkadza. ;) A zatem Darby jeszcze raz. 

I like turquoise a lot. I bought a cordonnet thread in this colour long time ago. You know I'm trying to learn crocheting properly, so I decided I will try to make some openwork crochet pattern. And when I made it I didn't want to rip it. I made upper part and here we have a summer top. There is still a great heat where I live so I'm not late with that part of garment at all. ;)

I think jeans aren't he best match for it - but I just finished it and doll doesn't mind it. ;) So Darby once again.

Handmade clothes for dolls

Jeans for Color Infusion Darby Kenner doll




44 komentarze:

  1. I wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Miło mi to czytać, zwłaszcza, że szydełkiem tworzysz takie śliczne rzeczy. :)

      Usuń
  2. Prześliczny top! Oczywiście, że dżinsy pasują, a jeszcze lepiej wystrzępione dżinsowe szorty, do tego sandały na koturnie i panna jak z żurnala. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Zamówienie miałam na długie jeansy, ale powiem szczerze, że jak już udziergałam ten top, to miałam ochotę ciachnąć nogawki. :D

      Usuń
  3. A mnie się podoba zestawienie z długimi dzinsami, jest tak trochę sexy 😁. Top bombowy! Ja właśnie dzisiaj wyjęłam szydełko i włóczkę. Zobaczymy co wyjdzie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Zobaczymy, zobaczymy - czekam na fotorelację. :)

      Usuń
  4. Ale fajny ten topik. Powiem szczerze, że jak sobie coś zaplanuję to nie zawsze mi wychodzi, ale wszystkie spontaniczne robótki są świetne. Też kiedyś myślałam o szydełkowaniu, moja mama kiedyś robiła świetne serwetki, ale to może challenge na przyszłe wakacje. Od września do pracy i moje hobby będzie musiało trochę zwolnić tempo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Ja szydełkowanie dopiero odkrywam, ale ogromnie mi się podoba.

      Usuń
  5. Ja także kocham ten kolor, zresztą wszelkie odmiany tzw. okołoniebieskiego pochłaniam wzrokiem łapczywie - to mój ulubiony kolor. Topik śliczny. Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. I we wszystkim wygląda dobrze. Nic, tylko zzielenieć z zazdrości. :D

      Usuń
    2. No nic innego nie pozostaje! ;-) A jeszcze ma dobrą krawcową!!!

      Usuń
  7. Top bardzo ładny ale to jeansy skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. :) Wypróbowałam jeans w innym kolorze i jestem bardzo zadowolona z efektu. :)

      Usuń
  8. Top śliczny, spodnie rewelacyjne i piękna modelka razem składają się na medialny sukces. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) A "najgorsze" jest to, że jak tak patrzę na tą moją pannę, to mnie nachodzi chętka na jakąś następną Integritkę do pary...

      Usuń
  9. I love turquoise as well. You did a really wonderful job on that crochet top! I like that it is in contrast to the blue denim jeans!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you April! :) I love every kind of blue. :) So there are many fabrics, laces and beads in this colour in my studio. ;)

      Usuń
  10. Bardzo ładny top. Dżinsy super - jak zwykle 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać, zwłaszcza, że Ty szydełkiem tworzysz arcydzieła. :D

      Usuń
  11. W dniu, w którym Tobie coś nie wyjdzie, Słońce nie wstanie. Możemy zatem być spokojni, bo to się nigdy nie stanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dziękuję za tyle wiary we mnie! :)
      Na szczęście słońce wschodzi niezależnie od moich poczynań - w innym wypadku byłoby nieciekawie, uwierz, że niejedna rzecz ląduje w koszu. No ale łatwiej pokazywać sukcesy, większość nieudanych projektów po prostu puszcza się w Niepamięć Absolutną. :D

      Usuń
  12. Piękny zestaw. Turkus uwielbiam. To jeden z moich ulubionych kolorów. Bluzka wyszła świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Cóż, mam słabość do wszelkich niebieskości. ;)

      Usuń
  13. Świetny zestaw. Top taki delikatny, a dżinsy genialne, jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  14. I agree, Turquoise is such a stunning colour and what a better way to show it off than this gorgeous lady. She looks really nice in this colour and I think you did an amazing job on the crochet. I still struggle to get mine as fine as yours!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! That's very kind of you! I wish I will be able to crochet more complicated clothes some day. I admire work of other girls who run their doll blogs. :)
      And I found crocheting very nice thing to do.
      And of course you are right - Darby is a very graceful model. :)

      Usuń
  15. Czego się nie tkniesz wychodzi genialnie - masz złote ręce :) Fantastyczny topik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na tę pogodę topik jest jak znalazł! Darby pięknie w niebieskościach, nic dziwnego, że prezentuje go z taką dumą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasuje jej do koloru oczu. ;)
      Ogromnie pilubiłam ją w roli modelki.

      Usuń
  17. jeans pasuje do wszystkiego!!!
    turkus to wspaniały kolor, a
    Twojej modelce cudnie w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Turrquoise is a perfect summer colour, somehow I think of it as a happy colour for sun, fun, and nice things :-). The top looks great on Darby! She looks so relaxed in that chair :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You are absolutely right, Millicent! It is a happy colour! :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...