czwartek, 23 sierpnia 2018

Dobre duszki | Good spirits

Odkąd zajęłam się lalkami - trafiam na wspaniałe osoby. Życzliwe, bezinteresowne, takie które poprawią humor dobrym słowem. A czasem więcej nie trzeba. Powiem Wam, że dzięki temu udało mi się odzyskać sporą część utraconej ostatnimi laty wiary w ludzi. 

Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, gdy wczoraj zapukał do moich drzwi listonosz i wręczył mi paczkę. Wyjątkowo nic nie zamówiłam, więc byłam naprawdę zdziwiona. ;) 

Gdy tylko zobaczyłam nazwisko nadawcy, wiedziałam, że coś się święci. A w pudełku znalazłam fantastyczną niespodziankę - drobiazgi dla moich lalek, koraliki, szklane perełki (ach, wiadomo - pereł nigdy za wiele!), przydasie do szycia i dwie magiczne gąbki. A wszystko od Nany! :) Do tego jeszcze przemiły liścik - no i wierzcie lub nie, ale łza mi się w oku zakręciła. :) Dziękuję Ci kochana za tak wspaniałą niespodziankę!

Since I engaged in dolls - I keep hitting on wonderful people. Good-hearted, selfless, people who will cheer you up with a kind word. And sometimes it's really enough. I can tell you that this helped me restore great part of faith in people I lost for few last years. 

So imagine my astonishment, when mail man knocked to my door yesterday and gave me a package. I didn't order anything exeptionally, so I was really amazed. ;)

When I saw sender name I already new something is going on. And in the box I found great surprise - trifles for my dolls, beads, glass pearls (and you know - you can't have to many pearls!), usefull things for sewing and two doll cleaners. And all of this from Nana! :) And  that wasn't all - there was also a very nice letter from her - belive me, there were tears in my eyes. :) Thank you, my dear, for such a lovely surprise!


Świecznik i zielony dzbanuszek ucieszyły mnie chyba najbardziej. :) Mam nadzieję, że już wkrótce będę mogła wykorzystać je w jakieś dioramie.

Candlestick and green jug are probably the things that pleased me most. :) I hope I will use them in some diorama very soon.


W dodatku dziś jest Dzień Miniatur wg Kalendarza Szarej Sowy. :) Ten prezent jest wspaniałym sposobem na uczczenie go. :)

What is more, today is Miniatures' Day according to Grey Owl's Calendar. :) This gift is a wonderful way to celebrate it. :)

28 komentarzy:

  1. No proszę, prezent na czasie. :) Ja też muszę pokazać moje prezenty od Reni, bo na manewrach wykorzystałam tylko czajnik. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manewry oglądałam - absolutna rewelacja! :)
      Prezent i na czasie, i wzruszający. :)

      Usuń
  2. Cześć Kamelia,
    Cóż za miła i miła niespodzianka. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, co robisz ze wszystkimi swoimi nowymi skarbami.
    Wielki uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Giac,
      I will show you, for sure. And I hope soon. :)
      Hugs!

      Usuń
  3. To naprawdę nic wielkiego, ale cieszę się, że niespodzianka przypadła ci do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie!!!Cieszę się razem z Tobą i wierzę, że łza w Twoim oku się zakręciła. Bo to wspaniała niespodzianka ❤ Piękne rzeczy dostałaś od Dobrej Duszyczki 😊. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze przyjemnie przeczytać o czymś, co przywraca wiarę w ludzkość :). Śliczne prezenty i cudna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie wspaniałości! :)Widzę, że ni tylko Ty ucieszyłaś się z przesyłki, ale Twoja lalka także. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezent :) Nie ma to jak takie cuda niespodziewanie dostać. Ale to prawda, że lalkowanie pozwala poznać nowych, wspaniałych ludzi. Wiadomo, że ludzie wszędzie są różni, ale jak wszędzie można znaleźć tych "swoich". Ja też takich znalazłam dzięki lalkom :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, wiadomo! W każdej grupie są "dobrzy i źli". Jednak każda dobra osoba spotkana na naszej drodze potrafi sprawić wiele radości. :)

      Usuń
  8. Super prezent! Zawsze miło coś dostać, a najbardziej niespodziewankę.
    I ja, dzięki lalkowej pasji poznałam wielu wspaniałych ludzi, życzliwych i serdecznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło. :)
      Oby więcej takich wspaniałych znajomości dzięki lalkom. :)

      Usuń
  9. świetnie Cię rozumiem,
    bo i ja niedawno od
    Lalkolubów otrzymałam
    kilka podarków :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmniejszy drobiazg podarowany z dobrego serca sprawia wielką radość. :)

      Usuń
  10. What gorgeous thoughtful gifts from Nana. This hobby definitely has a lot of very kind, beautiful people.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wonderful gifts, what a great surprise! Perfect for your cute dioramas :-)! I bet you'll enjoy everything very much :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzruszający i miły prezent :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...