sobota, 24 lutego 2018

Pada śnieg... | It's snowing...

Zamiast zbliżać się ku wiośnie, pogoda jest prawdziwie zimowa. Cały dzień pada u mnie śnieg. W nocy ma być -15 stopni... 

A jak robiłam zdjęcia, to zmarzłam na kość... Musicie jednak przyznać, że Modliszka wygląda pięknie, prawda?

The weather is truly winterly instead getting closer to the spring. Whole day it's snowing. It's going to be -15 degrees at night... 

I froze to the marrow while taking the photos... But you must admitt, that Mantis looks wonderful, isn't she? 

In winter scenery

Dolls in winter scenery.

Winter coat for Evangeline Ghastly.

Wild Imagination dolls in winter scenery.

Dolls in the open air.

Evangeline Ghastly in winter.

Snow Queen Evangeline Ghastly.

Dress for Evangeline Ghastly.




W następnym poście pokażę Wam takiego jednego przystojniaka od Integrity Toys, który przyjechał do mnie, abym mu uzupełniła garderobę. :)

I will show you one handsome fellow from Integruty Toys in next post, who came to me for making up his wardrobe. :)

45 komentarzy:

  1. Modliszka jak ją nazywasz wygląda w tej sesji przepięknie :D
    Ona - śnieg no dobra dużo śniegu i zaje-fajna peleryna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Tak jak pisałam - jak dla mnie, aura sprzyja tylko zdjęciom. ;)

      Usuń
  2. Przepiękna sesja. Modliszka wspaniale pozuje i te zamarłe pąki róż stworzyły niezapomniany klimat. U mnie dziś było -6 i wspaniałe słońce. W mieście miedzy murami (pojechałam na zakupy) było dużo cieplej i wcale się tego mrozu nie czuło. Teraz wieczorem troszkę poprószył śnieg. Niestety, na razie wolę nie wychodzić na dwór, bo jeszcze nie zupełnie dobrze się czuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. :)
      I ja plącząc się na zakupach nie odczuwałam tak zimna, ale już przy tych zdjęciach zmarzłam okrutnie.
      Życzę Ci dużo zdrowia! :)

      Usuń
  3. jakie cudowne zdjęcia! podziwiam talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Odpisuję z takim opóźnieniem, bo ten komentarz nie mam pojęcia czemu powędrował do spamu, a ja dopiero dziś tam zajrzałam.

      Usuń
  4. Ano, zima nie odpuszcza. U mnie chociaż słonko wyszło, ale i tak mam już dosyć mrozów. Evangeline pasują takie śnieżne klimaty. I znów mi się skojarzyło z Sagą o Ludziach Lodu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, pasują jej. :)
      Tej Sagi nie czytałam, muszę koniecznie nadrobić. Już od dawna to planuję. :)
      U mnie słońca nie było.

      Usuń
  5. How very beautiful, Kamelia. Love the doll, her cloak with the little metal clasp and I love the setting. A perfect winter photo! Big hugs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Welcome on my blog April! :) I'm very happy you like the photos and my doll. Big hugs!

      Usuń
  6. Bardzo klimatyczna sesja, a jednocześnie wieje od niej chłodem... Żal mi zimowych klimatów za oknem, ale właśnie wychodzę z zapalenia oskrzeli i nie chcę ryzykować zmarznięcia, nawet w ogródku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak uważasz. :) Chciałam właśnie pokazać to, jak bardzo jest zimno, wietrznie i jak już zdecydowanie przydałby się koniec zimy.
      Współczuję choroby i życzę dużo zdrowia! Ja sama co prawda (odpukać) chwilowo jestem zdrowa, za to mam w domu wiecznie zasmarkane dwa małe Potworki. Więc i ja mam dość zimy i chorób.

      Usuń
  7. Sesja przepiękna!
    Ja tam lubię mróz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja do mrozu nic nie mam, ale żeby tej wilgoci tyle nie było w powietrzu...

      Usuń
  8. The atmosphere in this photo session is like a fairy tale :-). Beautiful!!! The cape looks great! I wonder who the handsome fellow will be... :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. çok başarılı ve renkli bir çalışma olmuş. Kucak dolusu tebrikler.Yaptığınız diğer çalışmalarda çok mükemmel.sizi takip ediyorum. benim bloğumada beklerim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Welcome on my blog! I'm very glad you like my photos. I hope Google Translate will do a good job. ;)

      Bloguma hoş geldiniz! Fotoğraflarımı sevdiğin için çok mutluyum.

      Usuń
  10. Oj, tak! Sesja plenerowa przy minusie daje w kość! Zdjęcia jednak wyszły wspaniale a Modliszka przy suchych płatkach wygląda jak żywa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) To jest bardzo fotogeniczna panna. :)

      Usuń
  11. Zimowa Pani dogląda swe włości

    OdpowiedzUsuń
  12. These photos are beautiful. I think, worth getting a little cold for ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć Kamelia,
    Zdjęcia są oszałamiające. Wspaniała fotografia dla wspaniałej lalki.
    Wielki uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda jak Królowa Śniegu

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałą, zimowa sesja. Warto było trochę pomarznąć dla takich zdjęć. Bardzo mi się podoba peleryna Modliszki oraz zapięcie. Panna wygląda jak z baśni fantasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ona jest taka baśniowa. I super się ją fotografuje. Ale marznąć to ja nie ciepię. ;)

      Usuń
  16. Piękna - prawdziwa Pani Zina :-) Królowa Narni można rzecz ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Narnia... Aya, aleś mi wspaniały pomysł podsunęła! :D Dziękuję! :)
      Uwielbiam "Opowieści z Narni", to była jedna z moich ukochanych książek w dzieciństwie. :)

      Usuń
  17. Piękna zimowa sesja, to jak przeniesienie do bajki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu! :) Dziękuję ślicznie. :)

      Usuń
  18. Dziękuję kochana za odwiedzinki na moim blogu,dzięki Tobie poznałam Twój piękny blog i cudne lale,zdjęcia pięknie zrobione :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa! :) Zapraszam częściej i również pozdrawiam. :)

      Usuń
  19. Przepiękne zdjęcia. A modelka....no cóż, uwielbiam Evangeline. Niestety, żadna z moich nie może pochwalić się taką piękną sesją :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Od razu poleciałam obejrzeć Twoje Evangeliny. Piękne panny. :) Trzeba łapać za aparat! :)

      Usuń
    2. Łapanie za aparat to za mało :)Trzeba by jeszcze mieć takie oko, jak Ty :D

      Usuń
    3. Miło mi bardzo, że tak uważasz. :) Ale oko można wyrobić, wiem po sobie. ;)

      Usuń
  20. A ja myślałam że to Elsa z krainy lodu. Ekstra robota!!! Podoba mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...