czwartek, 15 lutego 2018

Peruki z alpaki | Alpaca wigs

Dawno (oj bardzo dawno) temu dostałam od forumowej midorigami wełnę z alpaki w dwóch kolorach - naturalnym i brązie. I ponieważ nie miałam pojęcia jak się za nią zabrać, wrzuciłam ją do szuflady i tak sobie leżała. Teraz wiem, że to po prostu skandal i marnotrawstwo, takie cuda nie mogą leżeć bezużyteczne! :) Alpaka jest po prostu niesamowita jako materiał na peruki dla lalek.

Zrobiłam dwie peruki dla moich Tonnerek i choć nie są idealne to jestem zachwycona efektem, cieszę się jak dziecko. :) Teraz obie będą porządnie się prezentować jako modelki do moich kreacji. 

Elizabeth dostała włosy koloru brąz, a dla Modliszki zdecydowałam się zostawić naturalny kolor włosa. I jestem bardzo zadowolona z tej decyzji.

Na razie jeszcze nie sprecyzowałam fryzur i obie panny mają na głowach artystyczny nieład. ;)

Long time ago (a very long time) I got alpaca yarn from midorigami who I know from our doll forum. She gave me two colours of the yarn - natural and brown. But I had no idea how to manage with it, so I put it to the drawer where it just lied. Now I know it was the outrage and waste of such wonderful thing. Such wonder shouldn't lie uselessly! :) Alpaca yarn is just incredible as the material for dolls wigs.

I made two wigs for my Tonner dolls. And even if they're not perfect I'm delighted with the efect and I'm as happy as a child. :) Now both of them will present properly as models for my outfits.

Elizabeth was given brown hair, and for the Mantis I decided to leave the yarn undyed. I'm very pleased with this decision.

I din't decide yet what hairstyles I will do for them, so both of the ladies have artistic mess on their heads. ;)

Tonner doll Evangeline alpaca wig.

Evangeline Ghastly Black as Night in new wig.

Już niebawem pokażę Wam Evangeline w nieco innych, nieco mroczniejszych klimatach...

I will show you Evangeline in a little bit darker colours soon...


Tonner Tyler doll alpaca wig.

Tonner Tyler Elizabeth Swan.

26 komentarzy:

  1. It's a great material for doll wigs, it looks very realistic. Evangeline's eye colour is enhanced by the light hair, it's a beautiful effect. Elizabeth looks lovely as always :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I agree, it looks like real hair. And it's so soft and smooth. I love how Evangeline looks in this light wig. Black and white are definitely her colours.

      Usuń
  2. Wow! Piękne. Wyglądają jak prawdziwe włosy. Szkoda, że nie potrafię, bo mam kilka panien, którym nowe owłosienie by się przydało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają. :) Jeśli uda mi się kupić więcej wełny, to dam znać. Chętnie zrobię peruki, nie tylko dla moich panien. ;)

      Usuń
  3. Peruki śliczne.
    Panny nieziemsko urodziwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. :) Każda na swój sposób - ale obie są piękne. :)

      Usuń
  4. Wow, such beautiful wigs you have made!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne peruki! Podoba mi się ten odcień brązu.
    Ciekawa jestem czy dobrze by się robiło z tej alpaki dredy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Mi też się ogromnie podoba. Idealnie pasuje do lalki. Ja tylko go przymierzyłam, wiedziałam, że to jedyny słuszny kolor dla niej. ;)
      Co do dredów - nie wypowiadam się. Nie jestem ich fanką ani w przypadku ludzi, ani lalek. ;)

      Usuń
  6. Mnie też zachwycił rezultat Twoich poczynań z alpaką. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Już planuję robić następne peruki. :) Czekam na dostawę alpaki.

      Usuń
  7. wspaniale dobrałaś barwy do modelek!!!
    peruki miłe dla oczu a lale pogodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że podoba Ci się mój wybór. :)

      Usuń
  8. Mnie najbardziej urzekła ta jasna! Panna wygląda w niej zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Cieszy mnie, że tak uważasz - bo Modliszka ostatnio jest moją modelką numer jeden. :)

      Usuń
  9. Cześć Kamelia,
    Te peruki są pięknie wykonane. wyglądają pięknie i nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę ich w stylu.
    Wielki uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Giac, I'm very happy you like them. :)

      Usuń
  10. Pięknie wyszły :D choć ja sama nie bardzo lubię je robić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Troszkę roboty z nimi jest (no dobra, sporo ;P) - ale efekt jest tego warty.

      Usuń
  11. Fenomenalnie wyglądają na tych pięknych dziewczynach! Masz wszelakie talenty, jak widać na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Talenty odkrywam w miarę zapotrzebowania. :D Ale talent talentem, warsztat i tak trzeba potem ćwiczyć i dopracować. ;)

      Usuń
  12. Bardzo udane peruczki! Szczególnie podoba mi się ta ciemniejsza - wyglądają bardzo naturalnie i pięknie się układają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemniejsze są nieco dłuższe i bardziej śliskie. Może dlatego wyglądają lepiej. :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...