piątek, 16 lutego 2018

Black As Night

Evangelina, która jest u mnie, ma przydomek Black As Night. Już od dłuższego czasu chodził mi po głowie strój dla niej, który odpowiadałby tej nazwie. Najlepiej w wiktoriańskim klimacie. Zatem uszyłam. :)

Od razu ostrzegam, że zdjęć będzie dużo. ;)

Tym razem buty wyszły mi tak fajnie, że lalka może w nich stać samodzielnie.

Uparłam się na ciemne tło, ale mam nadzieję, że wszystkie szczegóły są dobrze widoczne. :)

Evangelina which I have is called Black As Night. I was thinking for a long time about some outfit for her which would be suitable with this name. Best in victorian style. So I made it. :)

I worn you that there will be a lot of pictures. ;)

This time I made such a nice shoes that the doll can stand by herself while wearing them.

I insisted on the dark background but I hope all the details are visible well.

Victorian dress for Evangeline doll.

Evangeline Ghastly Black As Night.

Handmade hat for a doll.


Wiktoriański kapelusz dla lalki.

Wiktoriańska suknia dla Evangeline Ghastly.

Victorian walking dress for Evangeline.

Jewellery for Wild Imagination doll Evangeline.

Black dress for Evamgeline Ghastly.

Victorian dress for Evangeline Ghastly doll.


Handmade jewellery for Evangeline Ghstly doll.

Shoes for Wild Imagination doll Evangeline.

Taking photos of Evangeline Ghastly.

Handmade Tonner doll shoes.

Evangeline Ghastly shoes.

38 komentarzy:

  1. Przepiękna kreacja! A modelka zjawiskowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Oj tak, Modliszka ma niesamowity potencjał jako modelka. :) A jak dla mnie to jest styl, który jej najbardziej pasuje. :)

      Usuń
  2. Cześć Kamelia,
    Uwielbiam tę wiktoriańską suknię. Wygląda jak kostium z filmu Tima Burtona. Jest wspaniały!
    Wielki uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much Giac. :) I didn't think of Tim Burton's movies but you're right. :)

      Usuń
  3. Suknia jest doskonała. W każdym szczególe godna podziwu. Butki też ładnie wyszły. Podziwiam talent. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję. :) Butki to ostatnio temat numer jeden, wciąż kombinuję jak ulepszyć produkcję.

      Usuń
  4. Popadłam w totalny zachwyt... Suknia jest booooska, a buty... Buty są ekstra! To już sztuka zrobić takie buty, żeby pannica stała w nich samodzielnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. :) Cieszy mnie, że suknia i dodatki się spodobały. :)

      Usuń
  5. Suknia mnie powaliła, a buty jeszcze dobiły. Oczywiście w pozytywnym znaczeniu. :) Czerń zdecydowanie pasuje Evangelinie. Od razu przypomniał mi się film "Kobieta w czerni".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ogromnie mi się podoba to, że wszyscy patrzą na tą samą lalkę/kreację, a każdy ma jakieś swoje skojarzenie. :)

      Usuń
  6. wspaniała sesja! petrolkowe tło cudnie
    komponuje się z jasnością spojrzenia
    Damessy - w wersji współczesnej przywodzi
    mi na myśl Michele Pfeiffer - butki czadowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ogromnie mi miło, że zwróciłaś uwagę na kolor tła. Bo i takie było moje założenie, że ma być pod kolor oczy Modliszki. ;)

      Usuń
  7. Super!!! A stunning outfit, and black is definitely Miss Evangeline's colour! The shoes are awesome as well! Fantastic work :-)!
    Her hair in the bun is wonderful, and shows the lovely earrings, which I also love :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! I agree it's her colour, it underline her beuty and how delicate in fact she is. I'm glad you like the earrings - I love making doll jewellery. :)

      Usuń
  8. Modliszka jest stworzona do takich klimatów. Suknia wymiata, nasza Agusia też swoje Modliszki w takie stroje ubiera i po prostu one nie mogą inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Zgadzam się w pełnej rozciągłości - to jest jej styl i tak prezentuje się najpiękniej. Agusia to Zurineczka? Jej suknie dla Modliszek podziwiam już od dawna, zachwycam się tym, co tworzy.

      Usuń
  9. Szczęka mi się na podłodze zatrzymała...gdybym stała na balkonie spadłaby mi ta szczęka na ziemię. Genialny pomysł i rewelacyjne wykonanie z naciskiem na każdy szczegół, buty to już wyższa szkoła jazdy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za tyle pochwał! :) Buty to mój nowy konik. ;)

      Usuń
  10. o joj joj:)))) co za suknia
    a buciki cymesik

    OdpowiedzUsuń
  11. Both dresses are beautiful. I love the fabric on the second dress. The Victorian dress is so grand!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Phyllis. :) The second dress is in fact not a dress - it's my scarf wraped around the doll. :) I needed something ready at once to present shoes. I recalled that scarf and it apeared just right. :) But I want to figure out some dress out of it.

      Usuń
  12. Slicznie sie prezentuje i jak tej lalki nie lubie tak zawsze z przyjemnoscia ogladam ja w nowych kreacjach na roznych blogach :) Buty super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) A ja pokochałam Modliszkę - im więcej dla niej szyję, tym większa jest moja sympatia do niej. :) Już powoli myślę o następnej... :D

      Usuń
  13. To ciemne tło świetnie podkreśla jej mroczną stronę ;-)
    ale kieca to mistrzostwo, chylę czoło z zachwytu <3
    a do butków jako spód (obcasy z podeszwą to z czego?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Z tłem taki był mój zamiar, więc cieszę się, że mi się udało. :)
      Podeszwy do bucików robię wg tutorialu Ani Wróblewskiej, z tektury. Zmodyfikowałam natomiast metodę wykonania obcasów - bazą jest drewniany patyczek średnicy ok. 0,4 cm. A to obklejam kartonem, nadając odpowiedni kształt. Kiedy podeszwa jest gotowa, obklejam ją sztuczną skórką.

      Usuń
  14. Przecudny strój! Naprawdę niesamowicie uszyty i dopracowany w drobnych detalach. Do tego dopasowane butki - mistrzostwo! Chylę czoła i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś niesamowita w tych strojach. Powiem jednak, że dziś chyba najbardziej zauroczyły mnie buty, choć przecież ten strój to nic innego jak majstersztyk. Nie wiem, co napisać, bo każde słowo wydaje mi się banalne i nieadekwatne do całokształtu. Jesteś niesamowita! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki! :) Ogromnie się cieszę, że Wam się podoba! :) Nad produkcją butów wciąż pracuję, ale idzie nieźle. ;)

      Usuń
  16. Zdjęcia wyszły bardzo klimatyczne, a lalka prezentuje się fantastyczne. No i te buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Czysta perfekcja! Kreacja- marzenie! Suknia i kapelusz, no i buty są genialne! Ogromnie mi się podoba cała stylizacja, która bardzo pasuje tej ślicznej modelce!
    Bardzo pomysłowo założyłaś jej tę mini sukienkę, bardzo mnie urzekła ta piękność :-)
    Cuda nam tu pokazujesz ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże miło mi to czytać! :) A Modliszka mi do serca bardzo przypadła, tym bardziej się cieszę, że i Wam się podoba. :)

      Usuń
  18. Rewelacyjny zestaw! Zachwycam się tymi wszystkimi malutkimi detalami, są cudne! Współcześniejsza wersja też mi się podoba, ale mroczna kreacja mnie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo. :) Wersja "współczesna" z apaszki powstała tylko do prezentacji butów. ;)

      Usuń
  19. Ten strój jest wspaniały!!! Jesteś niesamowicie zdolna. A ja tylko te sweterki na drutach... Ech... Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja tam uwielbiam Twoje sweterki. :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...