piątek, 9 lutego 2018

Buty dla lalki | Shoes for the doll

Dostałam ostatnio zamówienie na buciki dla panienki sprzed przeszło 80 lat. Lalka mnie zachwyciła. Buciki uszyłam, wysłałam. A od przemiłej właścicielki dostałam zdjęcia i zgodę na ich opublikowanie. A zatem popatrzcie. :)

Lately, I had an order for shoes for a lady from 80 years ago. The doll itself delighted me. I sew shoes and send them. And from the very nice owner I was given some photos and permission to show them. So, please look. :)

Handmade shoes for old doll.
Fot: Amba19

Fot: Amba19

Fot: Amba19

Ręcznie robione buty dla starek lalki.

Ręcznie robione buty dla lalki.

28 komentarzy:

  1. Piękne bucki Ci wyszły i super pasują do wiekowej damy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Też mi się wydaje, że wyszły w sam raz na nią. :)

      Usuń
  2. Super! Wykonałaś kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. :) Bardzo podoba mi się robienie butów, jedyny problem jest taki, że jest to ogromnie czasochłonne.

      Usuń
  3. Wspaniała robota! Od razu widać, że leciwa damulka zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. Podziwiam, że uszyłaś na maszynie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ile tylko się da - zawsze staram się szyć na maszynie. Bo co bym nie robiła, to ręcznie tak równiutko nie wyjdzie. :)

      Usuń
  5. lalki sie boje, buciki słodkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieeee, ona jest urocza. :) Ale ja mam coś ostatnio słabość do takich starowinek. :)

      Usuń
  6. Fantastyczna lalka. Toż to muzealny obiekt. Butki jak ulał. Podziwiam Cię za to jak znakomicie poradziłaś sobie z tak małym obiektem maszyną. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Staram się jak mogę. :) A lalka jest wspaniała, chciałabym kiedyś zobaczyć taką na żywo. :)

      Usuń
  7. The shoes are beautiful. It's a mystery to me how you can make them! Great job :-). The doll itself is also lovely, she has an adorable smile and great eyes.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :) In fact, when you find your way, making shoes is a very enjoyable thing to do. But very time-consuming.
      I like the doll too, I'd love to see her in real.

      Usuń
  8. Wspaniałe buciki! Podziwiam, podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma o czym mówić - buty są profesjonalnie zrobione :) Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudne są te lalki,dziękuję za odwiedzinki na moim blogu,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo eleganckie butki, sama byłabym z nich zadowolona :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja bardzo dziękuję zarówno za piękne butki jak i za umieszczenie mojej lalki na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że się Pani podobają i że pasują na lalkę. :) Dziękuję za pozwolenie na umieszczenie zdjęć. :) Pozdrawiam bardzo serdecznie!

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...