niedziela, 10 maja 2020

Letnie sukienki dla Tonnerek | Summer dresses for Tonner dolls


Mam Wam do pokazania trochę zaległości. I ubrania, i zdjęcia zrobiłam jakiś czas temu. Ale jeśli chodzi o pogodę, to teraz pasują idealnie. :)

I have to show you some overdue items. I made some clothes and took these photos some time ago. But when it comes to weather, they fit perfectly now. :)


Elizabeth dostała sukienkę o dobrze Wam znanym kroju. Z cieniutkiego, jasnoniebieskiego jeansu. Nakupiłam tyle różnych rodzajów tego materiału, że naprawdę mogę wybierać w odcieniach, grubości i wzorach. Teraz muszę to wszystko przerobić. ;)

Pasek uplotłam z muliny.

Elizabeth got a dress with a familiar cut. Made with thin, light blue denim. I bought so many denim fabrics that I can really choose in shades, thicknesses and patterns. Now I have to use it all. ;)

I plaited the belt using embroidery thread.



Rose prezentuje sukienkę we wzór paisley na ramiączkach.

Rose presents strappy dress with paisley print.





To nie wszystko, mam jeszcze parę ubrań dla panien Tonner, których Wam nie pokazałam. Wkrótce nadrobię. :)

That's not all, I still have some more clothes for Tonner girls I didn't show you. I will make it up. :)

52 komentarze:

  1. Both dresses are very pretty Joanna, and are lovely shades of blue. :) Very summery too!
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ubranka, Tonnerki wyglądają w nich obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne sukieneczki!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam błąd! Posadziłam trzy moje ślicznotki przy komputerze (aby dotrzymywały mi towarzystwa podczas przeglądania blogów) i nieopatrznie otworzyłam stronę z tymi cudownymi sukieneczkami! Teraz nie mogę się opędzić przed ich żądaniami! Chcą podobne stroje! Wyobrażasz to sobie?!
    A tak na poważnie... szczegóły Twoich lalkowych sukienek są normalnie porażające! Stroje na szóstkę z plusem! Obłędne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, no jestem w stanie to sobie wyobrazić. Ale na pewno sprostasz tym żądaniom. :)
      Serdecznie Ci dziękuję!

      Usuń
  5. Cudowności! Jak zawsze nie mogło zapragnąć detali - śliczny jest ten paseczek. Taki szczegół, a wszystko zmienia. Obie sukienki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) To prawda, szczegóły są potrzebne... ;)

      Usuń
  6. Bardzo im obu ładnie w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym kolorze chyba większość wygląda dobrze. Ludzi też. ;)

      Usuń
  7. Wreszcie, po latach, dowiedziałam się jak nazywa się ten wzór. Obie sukienki śliczne. Taką rozpinana chętnie sama latem bym nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Duże dziewczyny także dostały fantastyczne, letnie ciuszki! Obie sukieneczki bardzo mi się podobają, a dodatkowo jeszcze dostają plus za kolor - chyba żaden inny tak nie kojarzy się z latem :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Tak, to prawda - ten błękit jest zdecydowanie letni.

      Usuń
  9. Śliczne sukienki <3 Obu dziewczynom bardzo do twarzy w niebieskim!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejne przepiękne sukieneczki! Sama bym taką założyła! Piękne - zarówno kolory, fasony jak też super dobrany materiał. Bosko! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. They look lovely! If I ever get a doll appropriate for my WQ I'm so commissioning you to make her clothing.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :)
      I'll be very happy to sew clothes for your doll. :)

      Usuń
  12. Wspaniałości nam tu pokazujesz nieodmiennie i tym razem. Na Rose mogłabym patrzeć w co drugim poście ;D Obojętnie w co jest ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwe dzieła sztuki! Uwielbiam, jak niebieski kolor pasuje do odcienia twoich skór. Przekazuje spokój.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ohhh!!! que maravillosas visten tus chicas con esos preciosos vestidos de verano,me encantan!!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne sukienki! Tę drugą sama bym chętnie ubrała. :P

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    Jula

    OdpowiedzUsuń
  16. They look very summery. The design and colour looks great on them. I love how you did the belt. That method is also very useful for making small bracelets for bjds. I've got a few like that made by a friend years ago.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. This color is perfect for summer.
      You are absolutely right, it's great to make bracelets like this. :)

      Usuń
  17. Sukieneczki podziwiałam już na instagramie. Przepiękne! Kiedy Ty znajdujesz czas na takie szycie??!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Cóż, taka praca. ;) Ale cierpię na niedoczas, ech...

      Usuń
  18. Twoje paisley zachwyciło mnie na maksa,
    choć sama lepiej czuję się w stylu carmen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Dobrze, że każdy może znaleźć coś, co mu się bardziej spodoba. :)

      Usuń
  19. Wow! Wygląda to świetnie, Ja nie byłam wielką fanką lalek, ale z takimi ubrankami chyba zmieniłabym zdanie! :D
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka, Werka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać! :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  20. Ale maja piękne sukienki :) uwielbiam taki kolor ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Zdecydowanie to i moje ulubione kolory. :)

      Usuń
  21. Sukienki są zachwycające. Uwielbiam patrzeć na te wszystkie maleńkie detale. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie sukienki niezwykłe! Bardziej spodobała mi się jednak sukienka Rose, cudowne wzory! Muszę przyznać, że naoglądałam się ostatnio serialu o syrenach z dzieciństwa i Rose bardzo skojarzyła mi się właśnie z jedną syrenką. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Rose zdecydowanie nadaje się na syrenę. :)

      Usuń
  23. Sukienki piękne- Modelki świetnie je prezentują =)

    OdpowiedzUsuń
  24. Your dresses are PERFECT!!! And the dolls are stunning in them, Kamelia. Rose is so beautiful. I had almost forgotten how gorgeous the Tonner dolls are!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!
      Yes, Tonner girls are wonderful. And Rose is my presious. :)

      Usuń
  25. Joasiu , Twoje kreacje sa po prostu zachwycajace i dopracowane w kazdym calu <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...