czwartek, 9 lipca 2020

Roztańczona Peggy | Dancing Peggy


Przedstawiam dziś gościa specjalnego - Peggy Harcourt, która przyjechała do mnie od Agnieszki z bloga Kreatywne Wariactwa (Aga odkurz bloga!). To 16-calowa lalka od Tonnera. Z tego, co ustaliłyśmy z Agą, to wersja Wigged Basic, ale przesadzona na ciałko typu Antoinette i ze zmienioną peruką. Jak dla mnie to te cudowne rude loki à la Merida pasują do niej po prostu doskonale. :)

Today I present a special guest - Peggy Harcourt, who came to me from Agnieszka from the blog Creative Maddness (Aga, it's time to dust your blog!). It's a 16" doll from Tonner. From what we agreed with Aga, this is the Wigged Basic version, but switched on the Antoinette body type and with a changed wig. As for me, these wonderful red curls in Merida's style match her just perfectly. :)


Zestaw, który prezentuje jako pierwszy to sukienka o kwiatowym wzorze i kurtka z marmurkowego jeansu. Pomysł na projekt w całości jest Agnieszki, ja tylko uszyłam. :)

The set she presents first is a floral dress and marbled denim jacket. The whole project idea is Agnieszka's, I just sewed it. :)




Ta panna jest niezwykle fotogeniczna, z wielką przyjemnością robiłam jej zdjęcia - nawet nie będę Wam mówić ile ujęć zrobiłam podczas tej zdawałoby się krótkiej sesji. ;) 

This girl is extremely photogenic, I was pleased to take pictures of her - I won't even tell you how many shots I took during this seemingly short session. ;)






Ostatni miesiąc nie był dla mnie łaskawy, miałam sporo kłopotów m.in. z maszyną do szycia. Ostatecznie wszystko już działa, ale przez dwa i pół tygodnia byłam zupełnie bez sprzętu i możliwości pracy. Teraz już wszystko wraca do normy (oby...).

Gdy tylko odzyskałam maszynę i usiadłam do szycia, od razu zrobiło mi się lepiej. ;)

Zaś ta piękna modelka natchnęła mnie do jeszcze jednej kreacji. Uszyłam długą falbaniastą spódnicę z szyfonu w kwiaty. Wzór na materiale jest prześliczny, delikatny i w doskonałej skali. Jak tylko go kupiłam, wiedziałam, że musi powstać z niego coś w tym stylu. :)

Last month wasn't kind to me, I had a lot of trouble, among others with a sewing machine. Ultimately, everything is working now, but for two and a half weeks I was completely without equipment and work opportunities. Now everything is back to normal (I hope so...).

As soon as I regained the machine and sat down to sew, I felt better immediately. ;)

And this beautiful model inspired me to one more creation. I sewed a long ruffled chiffon skirt. The floral pattern on the fabric is beautiful, delicate and on a perfect scale. As soon as I bought it, I knew that something like that had to come out of it. :)


Nogi same rwą się do tańca w takiej spódnicy, prawda? :)

Legs are eager to dance in such a skirt, right? :)










Lalki, falbany, kwiaty w tle - od razu robi się lżej na sercu. ;)

Prawie nadrobiłam już zaległości na Waszych blogach. Obiecuję też odpisać na wszystkie Wasze komentarze w poprzednich kilku postach u mnie. 

Pozdrawiam Was serdecznie!

Dolls, ruffles, flowers in the background - it gets better right away, right? ;)

I've almost caught up on your blogs. I also promise to reply to all your comments in the previous few posts here.

I greet you warmly!


57 komentarzy:

  1. Jakie to wszystko jest ładne !

    OdpowiedzUsuń
  2. W obu stylizacjach panna wygląda wspaniale. I ta roztańczona sesja- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma świetne włosy :) genialna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna modelka w zachwycających kreacjach, a do tego jak wspaniale trzyma pozy! Jestem pod wrażeniem tego, jak ładnie stoi... Druga sukieneczka podoba mi się chyba nawet bardziej, niż pierwsza i rzeczywiście jest wprost stworzona do pląsów :)! Trzymam kciuki, by pech Cię opuścił i wszystko działało już, jak trzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tym staniem różnie bywa, jak to z Tonnerkami. ;) Ale nawet udała nam się "współpraca".
      Dziękuję za dobre życzenia, przydadzą się. :)

      Usuń
  5. She is really dancing! And the skirt, dress and denim jacket are beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ubranka, wzorki zachwycające, zwłaszcza te kolorowe kwiatki na białym tle mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stroje dla pięknej lalki. Spódniczka bardzo mi się podoba i jak będę w sanie utrzymać igłę, to sobie spróbuję podobną uszyć dla Yony. Zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Wdzięczny krój, a wzór w sam raz na lato. Twoja lalka na pewno będzie zadowolona. ;)
      Zdrówka Tobie!

      Usuń
  8. Oh wow she has a really really beautiful face. Is the hair an actual wig? I didn't know you could do that with Tonner dolls. Her outfits are so beautiful, I love how they look on her. I have to ask, how do you get her to stand by herself like that? I have tons of issues trying to pose my tonner girls. Lucky they are so beautiful that they can be forgiven.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. She has a Tibetian lambskin wig. There are some Tonner dolls that have wigs. I had Deja vu doll for example.
      I use skewer stick. :) You need to support the doll so that she has a third support point and hide the stick behind her. It's easy with the skirt like that. :) Difficulties arise with pants or mini skirt. ;)
      Oh yes, they are so beautiful.

      Usuń
    2. Ah I might try a skewer stick next time not that I get many chances to take outside photos these days.

      Usuń
  9. Peggy jest cudna i świetnie tańczy. :) Kwieciste stroje bardzo do niej pasują.
    W nieco innej stylizacji mogłaby też z łatwością uchodzić za nimfę czy rusałkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest. :)
      A w szkockim stroju z epoki świetnie nadawałaby się na Briannę z serialu "Outlander". :)

      Usuń
  10. Que guapa es Peggy,me encanta su abundante melena! Los dos atuendos le sientan de maravilla!!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh yes, her hair is amazing. :)
      Thank you!
      Hugs!

      Usuń
  11. Zgadzam się. To niezwykle fotogeniczna panna :-)
    Istnieją lalki, które rzadko źle wychodzą na zdjęciach i później ma się trudności z wyborem tych najlepszych!
    Modelką jest wyborną. Wspaniała twarz, włosy, ślicznie uszyte i pasujące ubrania - tylko podziwiać! Lekka, wzorzysta i obszerna spódnica idealnie pasuje do pląsów na trawie a jej subtelne pozy i pięknie wyprofilowane dłonie dodają elementu gracji i niezrównanej muzykalności :-)
    Fantastyczna sesja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dokładnie tak, jak piszesz. :) I odnośnie zdjęć, i modelki. :)

      Usuń
  12. O wiem jak to jest kiedy zawodzi nas ulubione urządzenie. Mój ekspres do kawy odmówił mi ostatnio posłuszeństwa, a ze mnie kawosz nieprzeciętny. Na szczęście Mąż wkroczył do akcji, a ja od razu jestem szczęśliwsza, jak Ty ze swoją maszyną do szycia :)

    Wracając do lalki i kreacji, o matulu droga! Ta lalka jest cudowna, uwielbiam rudzielce, a ona jest niesamowicie dopracowana, te paznokcie i usta! Nie mogę się przestać zachwycać. I tak jej ślicznie w strojach Twojego autorstwa. Bardzo podoba mi się zestawienie jeansowej katany i kwiecistej, pastelowej spódnicy. Sukienka jest również śliczna, a pasek ładnie podkreśla figurę lalki. No po prostu wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko i córko, zepsuty ekspres... Toż to dramat i rozpacz, bez kawy nie da się żyć! Na taką ewentualność mam co prawda turecki zaparzacz (zresztą przy ostatniej awarii mojego ekspresu natychmiast go uruchomiłam), ale jednak to nie to samo...

      Ogromnie się cieszę, że podobają Ci się kreacje, które dopasowałam dla Peggy. :)

      Usuń
  13. Pieknota! Jej druga sukienka jest BOSKA!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno temu miałam taką sukienkę jak ta pierwsza , lalka wygląda w tych kreacjach jak prawdziwa dziewczyna z tamtych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Peggy oszałamia!!!
    a Jej ciuszki w tańcu
    wirują i hipnotyzują!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ boska ta kurteczka dżinsowa. Sukienusie również, ale kurteczka me oko przyciąga bardzo. Cudna! Jesteś niesamowita z tymi dżinsowymi uszytkami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Congratulations Joanna on adding this beautiful Tonner doll to your collection, she's stunning! I love the second lot of photos better than the first, that dress really looks gorgeous and the posing of the doll is superb.
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Well, I wish she was mine. :) But she's only a guest. She belongs to my friend, she lent me her for the session. :)
      Thank you!
      Hugs!

      Usuń
  18. Oj, tą spódnicę z chęcią sama bym nosiła! Zdjęcia mają cudowny letni klimat - taniec wśród promieni słonecznych, wiatr we włosach, dookoła kwiaty, a w tle wyobrażam sobie delikatną muzykę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. :)
      Trafiła mi się pogoda do tych zdjęć, a to różnie teraz bywa...

      Usuń
  19. To współczuje awarii maszyny :(. Lalka piękna i te włosy!!! A spódnica obłędna, cudnie wygląda w zestawieniu z krótką kurtką. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście już wszystko dobrze...
      Dziękuję Ci bardzo!

      Usuń
  20. Kolejna wspaniała uroda! Cudowne pozy, zwłaszcza zdjęcia pod koniec robią wrażenie! Dobrze, że maszyna jest już sprawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Bardzo przyjemnie robiło mi się te zdjęcia. :)
      Też się cieszę, ja bez maszyny jak bez ręki. ;)

      Usuń
  21. Fantastyczna sesja! Pięknie jej w obu kreacjach! Lalka bardzo ładna! I zdjęcia w tanecznych pozach wyszły fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Patrzę, patrzę i nie mogę wyjść z podziwu! Wygląda zjawiskowo! Zwłaszcza ta druga kreacja mi się spodobała. Sama bym ją chętnie założyła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za odwiedziny i tak miłe słowa! :)

      Usuń
  23. Nie wiem, czym w pierwszej kolejności mam się zachwycać ;0) urodą modelki, czy Twoimi pracami :0)
    Cudnie :0)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prawdziwa z niej modelka :D sukienka i spódnica świetne ale najbardziej podoba mi się kurteczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, to prawda. :) Sama pozuje. ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  25. Oh I really enjoyed this. The doll is simply gorgeous and reminds me, once again, how beautiful the Tonner dolls are and how much I miss seeing them. I also love wig dolls. With the change of a wig, it is as if you have a brand new doll! I also love your mix of florals, especially the longer dress with the ruffles. Very pretty!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They are beutiful.
      And yes, wigged dolls give you a lot of opportunity to make changes. I like this a lot.
      Thank you!

      Usuń
  26. Jest piękna! Stroje,które dla niej uszyłaś idealnie pasują, szczególnie kurteczka:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...