sobota, 16 września 2017

W kratkę | In chequered pattern

Tym razem kreacja dla Barbie. Wzorowana na kreacjach z XVIII-wiecznej Szkocji, pojawiających się w serialu "Outlander" - jednym z moich ulubionych. Kto widział, ten wie - kto nie widział, polecam gorąco. Książki (cała seria) również, bo czyta się je bardzo przyjemnie.

Gorset ręcznie haftowany (pojedynczą nicią muliny), komin robiony na drutach. Koszyczek też mojej produkcji (ze sznurka bawełnianego). :)

This time outfit for Barbie doll. Inspired by 18th century scottish dresses which you can see in Outlander series - one of my favourites. Who have seen, he knows - who haven't seen I reccomend dearly. Also books (the whole series) as they are very enjoyable to read.

Bodice is embroidered by me (single cotton thread), neck warmer I also knitted by myself. And I also made the basket (from a cotton twine). :)

Scottish dress for Barbie doll.

Handmade doll's dress.

Claire Fraser doll from Outlander series.

18th century doll's dress.

16 komentarzy:

  1. Lalka wygląda obłędnie! Zresztą wszystkie twoje dzieła podziwiam. Serialu nie znam, ale pannica wygląda jakby się urwała z planu filmowego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial polecam! :) Będzie więcej kreacji w tym klimacie, tylko jak znajdę CZAS... ;)

      Usuń
  2. Piękny kostium i ala stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uczta dla oczu w mini wersji!

    OdpowiedzUsuń
  4. po miniaturce na forum skojarzyłam z filmem , bardzo udana replika, zwłaszcza ze lalka maleńka
    A kostiumy z tego filmu tez bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję! :) Miło spotkać kolejną osobę lubiącą tą serię. :) Terry Dresbach to czarodziejka jeśli chodzi o kostiumy.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna. Zwlaszcza hafcik i koszyczek porusza (no i moja ulubiona to skala).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Koszyczek całkiem łatwo zrobić. :)

      Usuń
  7. Witaj :)
    Podziwiam kunszt i precyzję !!!!
    Zarówno książkę jak i serial znam chyba prawie na pamięć :)
    Doskonale Ci wyszedł ten strój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi poznać fankę Outlandera! :) Ja teraz ubolewam, bo wiecznie jestem do tyłu z trzecim sezonem... Nie mam czasu. :(

      Usuń
  8. Pięknie :D Lubię takie klimaty :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Witam u mnie na blogu i również pozdrawiam. :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...