niedziela, 18 marca 2018

Zima nie odpuszcza | Winter doesn't let go

Nie wiem jak u Was, ale u mnie sypie bez przerwy za oknem. Sypie i sypie...

Tym razem nic mnie nie zmusi do wyjścia, taka jest zawieja.

Jeszcze nie skończyłam sukni dla Midnight Waltz. Ale szyję. :) W pożyczonej kiecce ecru też jej ładnie.

In my city it's snowing continously, I wonder how's in yours. It's snowing and snowing...

This time nothing forces me to go out during this blizzard...

I haven't finish Midnight Waltz's dress yet. But I'm sewing. :) In borrowed togs in ecru colour she looks pretty anyway. 

Evangeline Ghastly Midnight Waltz

Evangeline Ghastly Midnight Waltz



20 komentarzy:

  1. Przecież ładnemu to we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tej sukience dostroiła się do pogody za oknem. U mnie zielono, ale na minusie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie napadało jakieś 15 cm śniegu. Może więcej. Jak ja już mam dość zimy...

      Usuń
  3. Ładnie? Nie! Pięknie!
    U mnie też zima...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Ech, ale ja już mam zimy po wyżej uszu...

      Usuń
  4. Piękne zimowe fotki! Chociaż wiosna faktycznie mogłaby już nadejść.
    U mnie nie sypie, ale mróz trzyma i wieje przez co trudno mi oddychać. Przynajmniej słońce świeci.
    Północnej pannie bardzo do twarzy w tej białej sukni. I wydaje mi się jakaś taka weselsza od tej drugiej Evangeline. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Na pewno jest mniej nadąsana. ;)
      Słońca zazdroszczę, u mnie okropnie ponuro. A wiatr też żyć nie daje.

      Usuń
  5. ecru też Jej służy :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest po prostu równie piękna jak Modliszka. :)

      Usuń
  6. She looks gorgeous in this outfit :-).
    Here it has snowed again, briefly. The wind stings. Temperatures are around zero, so it's not as cold as in your country.
    But, I hope for warmer days soon :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. No, tutaj bezpieczniej i cieplej za szybką :)
    Piękna modelka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje tylko kubka z parującą herbatą z miodem i cytryną. :)

      Usuń
  8. Jutro wiosna, a tu ciągle zima ;) Też wolę siedzieć w domu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zdjęcia pięknej modelki na tle zimy ....zza szyby! Super pomysł!
    A modelka i sukienka normalnie czarują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Przy tej przedwczorajszej zawierusze nie miałam ochoty nawet nosa wyściubić z domu. Wczoraj udało się cyknąć kilka zdjęć, a dziś znów sypało calutki dzień...

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...