sobota, 23 marca 2019

Trochę szczęścia | Some luck


Wspominałam kiedyś, że nie mam raczej szczęścia w grach losowych i tym podobnych historiach. Odkąd jednak porwał mnie lalkowy świat, nieco się to odmieniło. I choć nadal taki fart mnie zaskakuje, to jednak muszę zweryfikować teraz moją opinię, że "nigdy niczego nie wygrywam". :) 

Tym razem los uśmiechnął się do mnie w rozdawajce u Marzeny z bloga dłubaniny lalkowe. Prześliczny prezent dotarł do mnie tuż przed moim wyjazdem, nie zdążyłam więc go Wam wtedy pokazać. Ale robię to dziś, z wielką radością.

I told you once, that I don't have luck in the games of chance and similar stuff. But since I have fallen into doll world it changed a bit. And even if I'm still surprised when it happens I need to verify my opinion that "I never win anything". :)

The fate smiled at me in Marzena's giveaway on dłubaniny lalkowe blog this time. Beautiful gift came to me right before my trip and I didn't make it to show you what it was. But I'm showing it today with great joy.


Komplet jest świetny. I w dodatku biało-niebieski. :) Zdecydowanie jest to zestawienie, które bardzo lubię. Butki przyjechały ślicznie zapakowane. A taką chustę chciałabym mieć dla siebie.

Załapałam się też jeszcze na poranne przymrozki, pogoda była więc odpowiednia na sesję w ciepłym sweterku.

This set is great. Moreover it's white and blue. :) It's definitely the combination I like a lot. Boots came lovely packed. And I wish I had a shawl like this for myself.

I also had chance to make a session on the frosty morning, so the weather was just right to take some photos in warm sweater.


Modelką została Horse Riding Barbie 1997, która przybyła do mnie całkiem niedawno i wcześniej nie miała okazji się zaprezentować.

Kolor sweterka pasuje do jej oczu jak ulał. :)

Horse Riding Barbie 1997 is a model. She came recently to me and I didn't have a chance to present her before.

Blue colour of the sweater fits her eyes perfectly. :)


A ten jegomość bacznie obserwował moje poczynania z aparatem. ;)

And this gentleman watched very carefully my actions with the camera. ;)




Jeszcze raz bardzo serdecznie Ci dziękuję, Marzenko! :)

Thank you once again, Marzena! :)

40 komentarzy:

  1. Masz do niej oryginalny frak? Zdaje się granatowy był, mam go do naprawy. Komplet cudowny. Ładne delikatne kolory zawsze w modzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, przyjechała goła. :) Będę jej szyła coś końskiego, tylko nie wiem kiedy. Jak zwykle. ;)

      Usuń
  2. Gratulację wygranej :) A komplecik uroczy wielce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję raz jeszcze! Komplecik śliczny, bardzo podobają mi się kolory. W sam raz na chłodniejsze przedwiośnie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) To prawda, idealny w tym momencie.

      Usuń
  4. Cała stylizacja wygląda pięknie. Pomysł na spodnie bardzo ciekawy ;) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) To prawda, spodnie są świetne.

      Usuń
  5. Gratuluję wygranej.:) Wspaniały komplecik i bardzo udana sesja.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. (przez remont łazienki
    nadal porcelanka nie
    wyszykowała się do Cię -
    ale mam nadzieję, że
    wyrobi się w tym m-cu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Inko. :) Ja czekam cierpliwie, miejsce dla niej już jest. :)

      Usuń
  7. Marzenka ma talent i hojnie nas obdarowuje. Zauważyła cudownie niebieskie oczy, które przy ciemniejszych włosach wyglądają jeszcze ładniej. W tym kompleciku , po prostu zjawiskowo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, prezent jest cudny. :)
      I zgadzam się, że te oczyska przy ciemnych włosach wyglądają świetnie.

      Usuń
  8. Przepiękny komplecik, piękna panna, no i wiosna ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. So pretty! I think the boots are scarf look so sweet!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam Ci, że i ja raczej nie mam szczęścia do tego typu rzeczy, ale bardzo dobrze, że los tym razem uśmiechnął się do Ciebie i oby uśmiechał się jak najczęściej. A komplet jest przepiękny, więc warto było! A sesja jak zwykle udana - miło zobaczyć już krokusy. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też nie miałam, dopiero przy lalkach szczęście się jakoś do mnie uśmiechnęło. ;)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  11. That is so pretty! Lucky you winning it, congrats. I like the colours! The boots are just perfect!

    OdpowiedzUsuń
  12. What a lucky girl you are Joanna to receive such a generous give away. The outfit suits your Barbie beautifully . . . congratulations to you both. :)
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło mi, że komplecik przypadł do gustu zarówno Tobie, jak i pannie ze zdjęć. Jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. That is a really lovely set. You can't go wrong with blue and white.

    OdpowiedzUsuń
  15. It is, indeed, a very It's so nice to see you have flowers already! Spring is near here too, but nature is still very much asleep.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Our Spring starts slowly too. :) Your is about month ahead. :D

      Usuń
  16. Śliczności!
    I przy okazji ten słodki ptaszek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? A ptasiek w ogóle się nie bał i mnie obserwował bacznie. :D

      Usuń
    2. A widzicie go! A już spotkałam szpaka i kawkę! Kiedyś się nauczyłam rozpoznawać kilka gatunków ptaków i teraz zwracam na nie uwagę. Jest to naprawdę rozkoszny widok, zobaczyć tak pierwszy raz po zimie tych jegomościów :)

      Usuń
  17. Gratuluję wygranej :))) Komplecik jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zestaw, szczególnie urocze te butki :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...