piątek, 29 marca 2019

Na górze róże... | Roses are red...

Floral dress for Tonner doll

Gdy tylko te róże wpadły mi w ręce, wiedziałam, że muszę uszyć z nich sukienkę dla Antośki. 

When these roses fell into my hands I knew right away I need to sew dress for Antonina.


Dół sukienki nawiązuje do mody lat 50-tych - rozkloszowany, za kolano. Gorset ma białą podszewkę, a zapinany jest z tyłu na zamek błyskawiczny. Dodałam trochę haftu koralikowego.

Bottom of the dress refers to the fashion of the 50s - flared, behind the knee. Corset has white lining and closes with the zipper on the back. I added some bead embroidery.

Handmade dress for 16" Tonner doll

Antoinette body doll

Znalazłam ostatnio fajne krzesła ogrodowe dla moich 16-calowych panien. 

I have found quite nice garden chairs for my 16" girls recently.


To prawdopodobnie ostatni wpis z Precarious. Lada dzień zmieni właścicielkę. Ale mam już kogoś na zastępstwo. ;)

This is probably the last post with Precarious. She will change the owner in few days. But I have someone to replacment. ;)

43 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak sobie właśnie pomyślałam, patrząc na te róże, że będzie romantycznie. ;)

      Usuń
  2. Piękna sukienka, Antośce będzie żal odjeżdżać .

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka i cudne krzesełko.:) Nie żal Ci rozstawać się z Antośką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Żal, ale zmusza mnie siła wyższa - mam pewną pannę na oku i konieczne mi są fundusze "na wczoraj".

      Usuń
  4. Sukienka piękna, jak najpiękniejsza biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  5. Suknia jak marzenie. Piękne światło, zupełnie jak latem 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zimno było... Chyba koło 0. Dobrze, że lalki nie marudzą, a na zdjęciach jak w lecie. :)

      Usuń
  6. Wspaniała sukienka i cała seaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. The dress is very, very pretty. And so I will say au revoir to Antośka. She is really beautiful. I am sure she will make her next owner happy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. :)
      It's hard to part with her, but well... Life. She will go to a great new owner. :)

      Usuń
  8. Piękna jak zawsze!!!! Suknia obłęd w każdym calu!! Rzeczywiście ta tkanina jest śliczna. Ja od dawna szukam podobnej do uszycia spódniczki skarpeciakom. Sesja wspaniała. Ech, tylko zachwycać się można :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ojejuniu!!! aż zaraz zzielenieję
    z zazdrości - mam nadzieję, że nowa
    właścicielka też ma bloga i czasem
    pokaże nam tę ślicznotkę... :(((

    OdpowiedzUsuń
  10. gorset i krzesełko harmonijnie
    podkreślają cudną barwę włosów ♥

    całość absolutnie do zakochania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloga nie ma, niestety.
      Też mi o to połączenie kolorów chodziło. Dlatego wiedziałam, że to ona musi być modelką. :) Cieszę się bardzo, że Ci się podoba.

      Usuń
  11. Antośka jest przecudnej urody :) Sukienka oczywiście wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna sukieneczka, w sam raz na wiosnę - i tak pięknie się prezentuje na tle zieleni! A i krzesełko to bardzo zacny łup. Aż szkoda, że Antośka Cię opuszcza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      No cóż, taki lalkowy los. Jedne przychodzą, inne odchodzą...

      Usuń
  13. Cudne są te lalki i super kreacje i zdjęcia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. What a beautiful outfit. The roses on her skirt are so lovely and the beading work on her top finished it off nicely. I'm curious who will replace her!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej! Zachwyt, to za mało powiedziane! Artystyczna sukienka z przepięknych tkanin i baaardzo pasuje Antosi!
    Cudne zdjęcia a krzesełko obłędne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu, miło mi ogromnie to czytać. :)

      Usuń
  16. The chair looks lovely with her dress and hair!

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful Joanna, love the fabric and how you have used it. She's a lovely doll, and I like her hair too, I'm sure her new owner will love her.
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!
      I'm sure the new owner will like her as I do.
      Hugs!

      Usuń
  18. Śliczna. A z materiału dołu jej sukienki sama bym chciała coś mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny, prawda? :) Dziękuję za miłe słowa. :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...