czwartek, 17 października 2019

Złota jesień | Golden Autumn


Tak jak obiecałam - dziś zdecydowanie bardziej odpowiedni strój na jesień. :) I zdecydowanie bardziej tradycyjny rodzaj jeansów.

Brianna (Raccoon Doll Daisy) wygrzewa się w słoneczku z książką od Igi. Można tylko pozazdrościć, prawda? ;)

As I promised - much more autumn outfit today. :) And mych more traditional pair of jeans.

Brianna (Raccoon Doll Daisy) is catching the sun sitting with the book from Iga. You can envy that, right?;)



Wkleiłam Briannie nowe rzęsy - stare mocno nadwyrężyły się po wyjeździe do Norwegii. Wybrałam nieco ciemniejszy kolor i jestem bardzo zadowolona z efektu.

I glued Brianna new eyelashes. The old ones were quite damaged after the trip to Norway. I chose a little bit darker this time and I'm glad how it turned out.


Uszyłam jeansy z problematycznego kawałka materiału. Dlaczego problematycznego? W sklepie ogromnie mi się spodobał, sama miałam kiedyś podobne. Kupiłam go bez zastanowienia, miałam co do niego wielkie plany i... okazało się, że ten kolor niezbyt dobrze wygląda na mniejszych lalkach. Dopiero Brianna okazała się na tyle duża, żeby spodnie prezentowały się odpowiednio. 

I sewed this jeans using very problematic piece of fabric. Why problematic? When I saw it in the store I liked it a lot. I used to have jeans like this for myself. I bought it without thinking, I had great plans for it. And... it turned out that it doesn't look good on smaller dolls. Finally Brianna turned out to be heigh enough so the pants for her presents as they should.


Na pewno wiecie jak ciężko ubrać lalkę w ten sposób, aby bluzka dobrze wyglądała po włożeniu w spodnie. Pozwoliłam sobie więc na małe oszustwo - to nie zwykły golf, ale body. ;)

You know for sure how hard it is to dress a doll so that the blouse looks good when put into pants. I allowed myself for a little cheat though - it's not a regular turtleneck, but body. ;)




Zrobiłam na drutach zestaw składający się z szala i czapki. Uwielbiam tą włóczkę, ma domieszkę błyszczącej nitki i jest mięciutka.

Do tego pasowała mi brosza. Kupiłam kiedyś sporo szklanych kaboszonów z motywem drzew, które mi się ogromnie podobają. Po wielu kombinacjach udało mi się zrobić broszę na tyle małą, żeby pasowała do lalki, choć muszę się jeszcze rozejrzeć za drobniejszymi bazami do broszek. Do szala jednak wygląda nieźle i mam nadzieję, że Wam też się spodoba. :)

I knitted a shawl and a hat. I love this yarn. It has a mettalic green thread and is so soft. Looks wonderful.

I wanted a brooch. I bought a lot of glass cabochons with a tree motif once. After many combinations I managed to make the brooch small enough so it fits the doll but I think I need to look for some smaller brooch bases anyway. But I think it looks good with the shawl and I hope you will like it. :)


Taka piękna jesień może trwać jak dla mnie aż do wiosny! :)

Such a beautiful Fall can last until Spring if you ask me. :)


Doll Fashion

40 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda ten jesienny komplet czapeczka i chusta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny strój jej zrobiłaś. Body to chyba strzał w dziesiątkę, nie tylko jeśli chodzi o lalki. Nie cierpię wyłażących ze spodni bluzek i tego jak się w spodniach odznaczają. U mnie pogoda kapryśna, dziś jest chłodno i pochmurnie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      U mnie odpukać trwa złota jesień, oby jak najdłużej.
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  3. I swear Brianna looks good in anything and everything. But I definitely love the green shawl on her. The colour looks great on her but I think she's just one of those dolls that will suit any colour. Beautiful photos as always and I think the jeans look great!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I agree, I have the same feelings about her. :)
      Thank you so much!

      Usuń
  4. Wspaniała sesja Asiu, a pomysł z body rewelacyjny.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo klimatyczna sesja, pięknie oddała aurę jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe stroje, ale sesja zdjęciowa... powala, pełna klimatu! Fotki nadają się na konkurs fotograficzny! Pozdrawiam, codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj u mnie na blogu!
      Dziękuję bardzo za przemiłe słowa i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. Kamelio przepięknie wystylizowałaś ją! Zielony komplet jest boski 😍. Co do materiałów to mi czasami zdaża się, że kupuje bo ładny a potem okazuje się, że nie pasuje na lalkowe spódniczki. Buziaki dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      No dokładnie, po przymiarkach do lalek okazuje się, że wzór jednak nie jest taki idealny. ;)

      Usuń
  8. Cudowne fotki! Piękne ciuszki. Jesienny, wspaniały klimat.

    OdpowiedzUsuń
  9. The jeans look great and Brianna looks like she is enjoying her time in the sun! I would do that too!
    Beautiful photos!

    OdpowiedzUsuń
  10. That's much nicer Joanna. I love the jeans, the shawl and the hat on Brianna, she looks wonderful. The brooch is a lovely added touch too, though I don't know where you find such tiny jewellery pieces. :)
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! I'm very happy you like it. :)
      I hunt for tiny pieces everywhere I can. Usually in online stores with beads and jewelry prefabs but I also found some of them in the stores in my town. :)
      Hugs!

      Usuń
  11. Super! Zdjęcia świetnie oddają złota jesień. Świetny strój ma :)

    OdpowiedzUsuń
  12. The brooch looks lovely, a nice pop of bright against the more muted green. I love the little shawl and matching hat. She looks very cozy and warm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you think so, because it was my intention. :)
      Thank you!

      Usuń
  13. O tak, taka jesień mogłaby zadomowić się na dłużej. :)
    A ubranie jak zwykle pomysłowe i wspaniale wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie dostanę taki zielony komplecik? Bo bym sama nosiła? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę podrzucić wzór, jeśli tylko masz ochotę złapać za druty. xD

      Usuń
  15. Cudny zestaw i wygląda na bardzo cieplutki i milutki. Body to świetny patent, układa się idealnie. Dżinsy to jak zawsze mistrzostwo świata... Uwielbiam oglądać jakie jesienne sesje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taki jest, bo ta włóczka jest wyjątkowo udanym zakupem. :)
      Dziękuję za tak miły komentarz!

      Usuń
  16. Ciemniejsze rzęsy podkreśliły oczy. To strzał w dziesiątkę. Szal i czapka - REWELWCYJNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Och - cudowna jesienna kompozycja! Ślicznie uszyty golfik - body i spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Ja też, zwłaszcza tego wygrzewania się z książką w ręce. ;)

      Usuń
  19. Kamelio, każdy detal zachwycający! Spodnie są rewelacyjne i zgadzam się, że wzór na niej wygląda bosko! Pomysł z bluzeczką-body - doskonały! Ja podczas wpychania bluzeczek w spodnie posiłkuję się drewnianą, maleńką wykałaczką. Moim zdaniem współpracuje dość dobrze :)))
    Chusta jest fantastycznym dopełnieniem stroju a już broszka to bombowy szczegół! Rzęsy...ach, wygląda w nich cudnie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Olu!
      Ja używam zazwyczaj grubszego szydełka. :) Ale bez "narzędzia wspomagającego" zazwyczaj ani rusz. ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...