czwartek, 26 grudnia 2019

Przy choince | By the Christmas tree


Po głównej sesji świątecznej zrobiłyśmy z Desdemoną jeszcze małe after party. ;) Szkoda byłoby nie wykorzystać nastroju, dioramy i naszej werwy. 

Rekwizyty w czerwieniach (kanapa, której zazdroszczę i piękna choinka) oraz pomysł należą do niej, a ja z przyjemnością cykałam zdjęcia. :)

After the main Christmas photo session, Desdemona and I did a small after party. ;) It would be a shame not to use the mood, diorama and our verve.

Props in reds (a sofa that I envy and a beautiful Christmas tree) and an idea belong to her, and I was happy to take photos. :)




Jak widzicie, choć siostrzane lalki obie są piękne, to jednak moja złapała kawalera. ;)

As you can see, although both sister dolls are beautiful, it was mine who caught a bachelor. ;)



Tyle czerwieni chyba jeszcze u mnie na blogu nie było. :) Ale to nie koniec, zobaczycie lada dzień... 

Pozdrawiam Was ciepło!

 There haven't been so much red on my blog yet I think. :) But it's not over, you'll see really soon...

I greet you warmly!



36 komentarzy:

  1. Jak pięknie! Czerwień bardzo pasuje do tego wnętrza. A obie siostry zapewne mogą liczyć, że kawaler będzie im nadskakiwał. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Będzie, będzie. Zresztą zobaczycie... ;)

      Usuń
  2. jestem po serialu "Wiedźmin" i teraz wszędzie
    widzę odtwórcę głównej roli - młodzieniec jak
    malowanie - idealny jako Thorgal - postać, którą
    chętnie bym widziała w dorobku Henri Cavill'a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wiedźmina" zaczęłam oglądać, ale to temat na osobny post. :D
      Trafiłaś Inko, trafiłaś. Guarvo był kiedyś własnie Thorglaem. :D

      Usuń
  3. Faktycznie, Inka ma rację. On kojarzy się z Thorgalem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Very Christmassy photos Joanna. Love the berry tree, it's so festive and pretty. :)
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sesja!!! Mnie urzekła czerwona kanapa i kominek. Sama bym takich cudeniek pozazdrościła. Życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku, niech Ci dalej przybywa takich cudowności i niech spełnia się wszystkie Twoje najskrytsze marzenia:-) pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      I ja Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze - lalkowe i nie tylko! :)

      Usuń
  6. Wspaniała sesja.:) Piękna kanapa i cudny kominek.

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your diorama set. Everything matches so beautifully and looks very festive. I really love the reds. And the dolls look wonderful, I love how you have posed them all, looks so natural.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm not the fan of red to be truth, but I love it in this case. It's just perfect.
      Desdemona had a great idea with this session. :)
      Thank you!

      Usuń
  8. Beautiful and warm photos. So much coziness. Hope you had a lovely Christmas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!
      I had. I hope yours was wonderful too. :)

      Usuń
  9. Post-sesja niemal równie piękna jak sesja właściwa :)! Ekipa chyba świetnie się bawiła i wypoczywała w cudnych dekoracjach... Zazdraszczam Ci zwłaszcza kominka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Bawiła się doskonale, my też. :)
      Gdybyś potrzebowała namiarów na kominek, to daj znać. ;)

      Usuń
    2. Jutro albo pojutrze ruszam w rajd po okolicznych sklepach (wyprzedaże! wyprzedaże ;)!!) i jeśli nie upoluję (przed świętami widziałam te kominki z Leclercu, ale szybko zniknęły), to się u Ciebie zamelduję :)

      Usuń
    3. Powodzenia w poszukiwaniach! :)

      Usuń
  10. WOW! Jestem pod wrażeniem, wygląda wszystko tak uroczo, można się zakochać, nawet laleczki mają okres świąteczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sesja! Wspaniały świąteczny klimat 🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  12. Kanapa jest świetna, tak nawiasem mówiąc :)
    Szkoda że u mnie lalki nie miały swojej choinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna, świetna. ;)
      Tak szczerze, to w tym roku wypożyczyłam lalkom moją choinkę do sesji (a tą czerwoną pożyczyła Desdemona). :D

      Usuń
  13. Wow, the pictures and your dolls look great! The red/gray constract looks awesome in the pictures, to be honest. Belated merry christmas, and I wish you a perfect new year/decade!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! Both for the kind words and wishes. Happy New Year! :)

      Usuń
  14. Sesja mega i bardzo podoba mi się, choć nie jestem fanką tych lalek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej się cieszę, że jednak Ci się spodobało. :)

      Usuń
  15. Doskonała sesja! Intrygują mnie te lalki i pewnie gdybym miała z nimi kontakt "na żywo" to kusiłyby mnie jeszcze bardziej. Twoje zdjęcia wyglądają bardzo "normalnie" a to mi się zawsze ogromnie podoba! Detale gadżetów wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Ostrzegam lojalnie - na żywo zachwycają jeszcze bardziej. Ja tak zmacałam i... przepadłam. ;)
      Cieszę się ogromnie, że Ci się podoba sesja. Zawsze staram się zrobić jak najbardziej realne zdjęcia i miło czytać, że się udało. :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...