czwartek, 26 września 2024

Barbie BMR1959 Mbili

Jesień to także chmury, deszcz i wiatr. O ile występują w stopniu umiarkowanym - są jak najbardziej pożądane. Ogród odżył po wczorajszym deszczu, powietrze pachnie świeżością. Aż dostałam znów weny i poleciałam zrobić kilka zdjęć.

Panna, która występuje w dzisiejszym poście to Barbie BMR1959 o twarzy Mbili. Pojawiła się w sprzedaży w 2019 roku, w pierwszym wypuście z tej serii. I... w ogóle mi się nie podobała. Nawet nie pomyślałam o tym, żeby ją kupić. Ale z upływem czasu pojawiało się coraz więcej jej zdjęć u innych kolekcjonerów i okazało się, że jednak mi się podoba. Bardzo. xD

Autumn also means clouds, rain and wind. As long as they occur in a decent amount - they are most welcome. The garden came back to life after yesterday's rain, the air smells fresh. And I got inspired again and went to take a few photos.

The girl featured in today's post is Barbie BMR1959 with Mbili face. She appeared on sale in 2019, in the first wave from this series. And... I didn't like her at all. I didn't even think about buying her. But over time, more and more photos of her appeared from other collectors and it turned out that I liked her. A lot. xD

Oczywiście, gdy już stwierdziłam, że jest śliczna i koniecznie jej potrzebuję - zniknęła na jakiś czas ze sprzedaży, albo pojawiała się w absurdalnych cenach. Czekałam więc cierpliwie i w końcu się doczekałam. ;)

Of course, when I decided she was beautiful and I absolutely needed her - she disappeared from sale for a while, or appeared at absurd prices. So I waited patiently and finally I got her. ;)

Owa żółta sukienka zmieniała właścicielki wielokrotnie, ale chyba wreszcie trafiła na właściwą lalkę. Myślę, że już tak zostanie. Pasuje jej ten ciepły, ale delikatny kolor. 

Na imię dałam jej Fedra.

That yellow dress has changed owners many times, but I think it finally found the right doll. I think it will stay that way. That warm but delicate color suits her.

I named her Phaedra.


A to kolejna wersja kapelusza z ozdobą ze szklanymi koralikami.

And this is another version of the hat with glass bead decoration.


Dobrałam jej do pary Pacyfikę z serii Cali Girl Horseback Riding.

I paired her with Pacifica from the Cali Girl Horseback Riding series.



Życzę Wam pięknej jesieni!

I wish you beautiful Autumn!

1 komentarz:

  1. Niejedną lalkę, która najpierw wcale mi się nie podobała, kupiłam po tym, jak zobaczyłam ją na czyimś blogu. Zdjęcia firmowe często nie oddają ich uroku. Fedra jest urocza i pięknie jej w jasnych pastelach, ale patrząc na zdjęcia Mattela nigdy by mi to nie przyszło do głowy. Gratuluję jej zdobycia 😊!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...