środa, 4 października 2017

Strój dla Harley Quinn | Harley Quinn outfit.

A oto i mój projekt, nad którym pracowałam ostatnio. :) Ubranko wzorowane na filmowej wersji Harley Quinn. Osobiście filmu nie widziałam, może najwyższy czas to nadrobić?

Strój jest szyty na dineyowską Elsę, dlatego na mojej modelce nie leży idealnie. Bardzo jestem ciekawa jak to będzie wyglądało w ostatecznej wersji, mam nadzieję, że dostanę zdjęcia z gotowego projektu. :)

And thats the latest project of mine. :) Outfit inspired by the movie version of Harley Quinn. I haven't seen the movie yet - maybe it's time to make it up? 

Clothes are sewn for Disney's Elsa - that's why they don't fit my doll perfectly. I'm really courious how it will look in final version, I hope for getting some photos. :) 

Harley Quinn's outfit for a doll.

Harley Quinn doll.





Z butów jestem wyjątkowo dumna. :)

I'm really proud of the shoes. :)

Handmade shoes for a doll.


Edycja 2.11.2017

Za pozwoleniem Dampirga zamieszczam zdjęcie ubranka na nowej właścicielce. Wszystko pasuje, całe szczęście. :)

I have permission from Dampirg to publish photos of the outfit on her new owner. Everything fits well, fortunatelly. :)

Fot: Dampirg85


26 komentarzy:

  1. Ubranko super :D
    Film polecam obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A co do filmu - muszę tylko znaleźć trochę czasu. :)

      Usuń
  2. This is so cool, and cute too! Lovely work :-). The shoes are amazing, I don't know how you do it, but they look fantastic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :) I did shoes like that for the first time, but I'm really satisfied how they look. :)

      Usuń
  3. :) bardzo fajny, i bardzo dopracowany, buty- brak mi słów

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wykończony strój. Buty rewelacja! I znowu podziwiam Twoje umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już mnie "zabiłaś" na forum. ^.^ Twoje ubranka są tak wspaniałe, że aż brak słów. Że o butach nie wspomnę. Szczęka opada i wielkie "wow"!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne ubranko, a buty- mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super strój. A buciki to po prostu cud-miód i orzeszki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne przebranie
    dla uroczej małolaty -
    kim jest ta słodka blondi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Choć jak na szybko zrobiłam rozeznanie to sama postać Harley aż taka urocza chyba nie jest. ;) Dopóki nie obejrzę filmu, to się nie dowiem.
      A laleczka jest z Rossmanna, swego czasu miał taką serię "today's girl". Do tego miała ubranka z endo. Buzię ma bardzo miłą, ale włosy są fatalne, strasznie się niszczą.

      Usuń
    2. no właśnie skądś kojarzyłam ten pysiałek
      a główkę niunia ma mięciutką? bo jakby co
      możnaby dowłosić ślicznotkę, bo naprawdę
      ma mnóstwo wdzięku!!!

      Usuń
    3. No niestety, ale raczej twardą. Ciężko by było. Poza tym jeśli już, to przydałby się pełny reroot, bo włosy są bardzo złej jakości. Ale na razie nawet o tym nie myślę, bo to lala Córci i obecnie jest wystarczająco. :)

      Usuń
  9. Niesamowity strój, perfekcyjnie uszyty i dopasowany do lalki i do postaci Harley Quinn. Z butów możesz śmiało być dumna, są genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. :) Szkoda, że z butami dla Tonnerki nie idzie tak łatwo... ;)

      Usuń
  10. Buty rozwaliły system :) padłam i długo nie wstanę !!!!!
    Fantastyczne ciuszki !

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty sprawiły, ze wypadła mi szczęka i nadal kłapie na podłodze. Są rewelacyjne! Nie mam słów, żeby wyrazić jak bardzo mi się podobają :-) Strój także fenomenalny! jesteś bardzo zdolną Bestią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurczę! Uwieeelbiam Harley Quinn! Ale, że z Elsy można zrobić taką zarąbistą Harleykę to się nie spodziewałam :D Jestem pod wrażeniem! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję! :) Wiesz, że nadal nie obejrzałam filmu? A pomysł był w całości zamawiającego, ja tylko szyłam. :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...