środa, 18 października 2017

Lady in red...

Skończyłam następne forumowe zamówienie. :) Tym razem czerwona suknia wieczorowa nawiązująca do stylu Barbie Holiday. Mam nadzieję, że efekt spodoba się i Wam. :)

Początkowo miała być dłuuuuuga, miękko opadająca. I tak wyszło. Kupiłam super materiał, który przepięknie się układa. Gorzej było z szyciem gorsetu i wyszywaniem go kryształkami, ale chyba warto było się ciut pomęczyć. :)

I enden next order from our doll forum. :) This time it's red evening dress recalling Holiday Barbie style. I hope you will like the efect. :)

At first it suppose to be very, very long and falling in soft folds. And I did it. I bought great soft fabric which falls like that. Sewing and beading corset was a little bit harder but it was worth bothering. :)

Barbie w czerwieni.

Red evening dress for doll.

Miałam nieco kłopot z uchwyceniem prawdziwej barwy. U mnie na monitorze kolor wpada leciutko w pomarańczowy, w rzeczywistości czerwień jest głęboka, piękna, w kolorze wina.

I had trouble with catching the real colour. On my screen it seems a little bit orange but in real it's deep, beautiful red - like wine.

Suknia wieczorowa dla Barbie.


Ręcznie szyta suknia wieczorowa dla lalki Barbie.

Po czym zapadła decyzja - skracamy. Z duszą na ramieniu, wzięłam nożyczki. I... wyszło całkiem ładnie. Sama nie wiem, która wersja mi się bardziej podoba. A Wam?

Then there was a decision - we're shortening it. With the soul of the shoulder I took the scissors. And... it came quite nice. I don't know which version I like more. And you?

Raquelle w czerwonej sukni.


Liczę na zdjęcia od nowej właścicielki, sukienka ma być dla Mbili. :)

I hope for the pictures from new owner, this dress is for Mbili. :)

Edycja 3.11.2017

I dostała zdjęcie. :) Oto panna w swojej kreacji. :)

I've got the photo. :) Here we have Mbili in her new creation. :)

Fot: Lwica

Fot: Lwica


28 komentarzy:

  1. wersja dłuższa bardziej księżniczkowa,
    ale krótsza - praktyczniejsza - dobrze,
    że pokazałaś nam obie :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal nie zdecydowałam, którą wolę. :)

      Usuń
    2. mnie foty dłuższej chwyciły za serce -
      sukienka ukazała się nam niczym RÓŻA
      rozkwitająca na naszych oczach...

      Usuń
    3. Jak ładnie to napisałaś. :) Ale opis idealny do koloru sukni - to faktycznie jest czerwień róż. Takich wspaniałych, staroświeckich, czerwonych niczym wino. :)

      Usuń
  2. krótsza nowocześniejsza, poza tym:))"nasz klient,nasz pan":))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to. A ja bardzo lubię spełniać czyjeś marzenia. :)

      Usuń
  3. I wanted to say almost exactly what Inka says :-D. Anyway, it's a lovely dress, Mbili will look beautiful in it, it is very stylish and will enhance her beautiful face.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. As I said - still don't know which version I prefer. Both have their charm. :)

      Usuń
  4. Ja również nie mogę się zdecydować, która wersja ładniejsza :-) Obie ładne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Suknia jest zachwycająca! To już nie tylko suknia, to Kreacja! Piękny kolor i te kryształki! Dobrałaś idealnie czarnowłosą modelkę! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Kolor i mnie się ogromnie podoba, choć ja raczej zielono-niebieska osobiście jestem. Ale ta czerwień ma coś w sobie. Kryształki to pomysł osoby, która zamówiła suknię, ja tylko wykonałam. :)

      Usuń
  6. Do mnie bardziej przemawia wersja dłuższej :)
    Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Czyli obie wersje mają zwolenników. Zwycięskiej opcji raczej nie będzie. :)

      Usuń
  7. Ja chyba wolę krótszą. Ale tak czy inaczej, suknia jest wspaniała. A kryształki dodają splendoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Kryształki mi się bardzo spodobały. Będzie na pewno więcej takich dodatków. ;)

      Usuń
  8. Obie wersje są super. Ta długaśna była bardziej bajkowa, ta krótsza jest bardziej balowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry opis. :) Cieszę się, że się podobają. :)

      Usuń
  9. Śliczna suknia z misternie wyszytym gorsetem :-) Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziekuje za odwiedziny :)

      Ja ciagle sie zabieram za uszycie czegos ale jakos nie wydalam czasowo...nie mam tez az takich umiejetnosci w szyciu ;)

      Usuń
    2. Ja również dziękuję za wizytę. :) I za miłe słowa. :) Z czasem to wszyscy mają problem, wciąż go za mało...

      Usuń
  11. Piękna kreacja, niczym gwiazdy filmowej wprost z wielkiej gali :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udana kreacja. Podziwiam precyzję szycia. Choć sporo szyję (głównie dla lalek porcelanowych), to dla Barbie popełniłam tylko jedną kreację - skala mnie przerasta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) To prawda, skala nieco zniechęca. Teraz "przerzuciłam" się na Tonnerkę i to jest niebo a ziemia. Ale Barbie nie porzucam, absolutnie. :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...