piątek, 28 grudnia 2018

Wisior z labradorytem | Pendant with labradorite


Jak wiecie, zdarza mi się czasami zrobić coś nielalkowego. Np. biżuterię. Ponieważ już po Świętach i wisior w ramach prezentu został podarowany, mogę go Wam zaprezentować.

Głównym jego elementem jest kaboszon z labradorytu. Kamień jest przepiękny, w zależności od której strony się na niego spojrzy, wygląda zupełnie inaczej. Ma kolor morskiej głębi. 

Oprócz tego użyłam koralików TOHO w rozmiarach 11/0 i 15/0, fasetowanych szklanych koralików różnych kształtów oraz czeskich szklanych koralików Fire Polish.  

Podszyty jest naturalną skórą w kolorze granatowym, ale niestety zapomniałam zrobić zdjęcie rewersu. 

As you know I sometimes make something not doll-related. Like jewellery. It's after Christmas already and this pendant was given as a present, so now I can show it to you.

Main part of it is labradorite cabochon. Stone itself is really beautiful, it looks completely different depending on which side you are looking at it. It has colour of the sea deep.

I used also TOHO beads size 11/0 and 15/0, faceted glass beads of different shapes and Czech glass Fire Polish beads.

It's lined with navy blue natural leather but I forgot to take the photo of the back unfortunatelly.





41 komentarzy:

  1. That is so pretty Joanna. I love the colour of the beads you used. :)
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  2. You're really talented! I'm beginning to suspect there is nothing you can't do! You make some truly unique things. I love the colour and design of this.

    OdpowiedzUsuń
  3. So pretty! I love your beadwork. And such a lovely sheet to the stone.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś Kamelio niezwykle utalentowana!! Wisior piękny!!! Wspaniale go zaprojektowałaś! Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem trzeba zrobić coś nielalkowego, pozwala to odkryć nowe talenty. Świetnie wyszedł, zdolna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wisior. Kojarzy mi się z nocnym rozgwieżdżonym niebem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Super. Każdy ma inne skojarzenia. Ja widzę morską głębinę. :)

      Usuń
  7. Piękny! Uwielbiam oglądać, lubię mieć, ale nosić to już nie bardzo. Wypływa to trochę z tego, że jestem alergikiem i mam uczulenie na metale. Wszystko oprócz złota powoduje swędzenie i rumień. Za to lubię podziwiać u innych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Zaletą biżuterii z koralików jest to, że można ją wykonać także bez użycia metalu.

      Usuń
  8. Przepiękny. Nie słyszałam wcześniej o takim kamieniu. Sama bym chciała taki naszyjnik. Osoba, której go dałaś w prezencie, została naprawdę wspaniale obdarowana.
    Kamelio, czy już mówiłam, że jesteś wspaniałą artystką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Labradoryt odkryłam niedawno i jestem nim zachwycona. Jest niezwykle dekoracyjny sam w sobie.
      Bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa. :)

      Usuń
  9. Zachwycające cudeńko! bardzo oryginalny i niezwykle efektowny.

    OdpowiedzUsuń
  10. That is stunning, what a great work, you are very talented in many areas!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny wisior, dokładnie w moim guście - i ciemnoniebieski, i skrzący się i labradoryt... Zazdroszczę osobie, która dostała od Ciebie tak wspaniały prezent i niezmiennie podziwiam Twój ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś pięknego... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest niesamowity, to prawda. Chyba mój ulubiony. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ DZIEŁO!!! Jest obłędny.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...