czwartek, 6 grudnia 2018

Mikołajki | St. Nicholas' Day

Handmade Christmas outfits for Barbie Dolls

Przedstawiam dwie nowe panny w mojej Barbiowej ekipie (taaaak, miałam nie kupować więcej mattelowskich dziewczyn...). Przyjechały do mnie niemal równocześnie, około dwóch tygodni temu. Trzymałam je jednak w tajemnicy na tą właśnie okazję. Myślę, że super sprawdzą się w roli pomocników Mikołaja. ;)

Każda z nich dostanie swój post, ale wszystko w swoim czasie.

A dziś Mikołajki, w Kalendarzu Szarej Sowy także są ujęte. :)

I present you my two new ladies in Barbie crew (yeaaaah, I wasn't supposed to buy any more Mattel's girls...). They arrived almost in the same time, about two weeks ago. I kept them in secret though, for this very occasion. I think they will be great Santa's helpers. ;)

Each of them will have her own post, in it's time.

St. Nicholas' Day today, also in Grey Owl Calendar. :)

Kamelia Dolls

Handmade Christmas dress for Barbie



The Barbie Look - Pool Chick






53 komentarze:

  1. Wszystkiego Mikołajkowego <3
    Super sesja <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No no, co ja pacze! ;) Pool Chic, to zaszalałaś. :) To chyba najładniejsza odsłona moldu Karl.
    Zdjęcia świetne jak zwykle. Miniaturowa choinka cudna i wspaniale przystrojona. Tak, ja też miałam w tym roku nie kupować, a zrobiłam sobie prezent na Mikołajki, muszę tylko poczekać aż poczta dostarczy. :) Internecie i Mattelu, co ty najlepszego z nami robisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaszalałam. Kupiłam ją nieco z "rozsądku", bo to kolejne, inne mattelowskie ciałko. Nie do końca byłam do niej przekonana, ale oswajam się. ;)
      Czekam na to, co zafundowałaś sobie na Mikołajki, jestem bardzo ciekawa. Też dochodzę ostatnio do wniosku, że powinnam sobie odciąć Internet... ;)
      Choineczka z zeszłego roku. Muszę w tym roku wyrobić się przed Świętami i zrobić drugą, większą.

      Usuń
  3. They are very pretty!!! I love the wallpaper too, so intricate and delicate. And of course, the tiny Christmas props. They both make great Santa's helpers indeed, they did a great job decorating

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. :)
      The Wallpaper is regular "human" wallpaper, I used some leftovers that my parents bought few years ago.

      Usuń
  4. A mnie u Ciebie każda lalka się podoba, chociaż mam też ulubione :)) Każdą świetnie wystylizujesz, zrobisz perfekcyjną sesję i wszystko aż dech zapiera. Poproszę tą bajeczną sukienkę w wersji dla siebie :))))). Ściskam mocno i miłych Mikołajek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak, jak ja uwielbiam wszystkie Twoje skarpeciaki, choć kilka mam najulubieńszych. :)

      Usuń
  5. Dziewczyny są prześliczne. I jak uroczo wyglądają w mikołajkowych czapeczkach. Świetna diorama!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny już dekorują dom, a ja jestem jeszcze w lesie. Super sesja.:) Kiedyś miałam spódniczkę z podobnego materiału jak sukienka, bardzo wdzięcznie się ją nosiło. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, ja też. ;)
      To szkocki Tartan. Super materiał, tylko ciut za sztywny dla Barbie, trzeba się nakombinować z krojem.

      Usuń
  7. Jejku, jak cudownie oddałaś świąteczny klimat! Dziewczyny są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. They look lovely! I'm sure they'll be wonderful helpers for Santa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje dwie ulubione The Barbie Look :) masz świetnà tapetę w tej dioramie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, że u Ciebie też ten duet zagościł. :D
      Tapeta prawdziwa, "ludzka". Została z jakiegoś remontu sprzed lat.

      Usuń
    2. Właśnie widać, że prawdziwa :) całość wygląda świetnie!

      Usuń
  10. To było cudne! Nie wiem co najpierw chwalić! Dziewczyny obie śliczne choć ta ciemniejsza (kto ona?) skradła mi serce. Ciuszki? Kocham szkockie klimaty. No a diorama sprawiła, że szczęka spadła już nie na podłogę, tylko piętro niżej. Tapeta, podłoga, meble z surowego drewna. I te dodatki, choinka, prezenty i prześliczny wianek z bombkami. Będę oglądać zdjęcia z pięć razy. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ciemniejsza to The Barbie Look Pool Chick - na pewno kojarzysz tą powłóczystą, niebieską suknię i złote dodatki. :)
      I ja kocham szkockie klimaty. A to prawdziwy szkocki Tartan właśnie. :)
      Bardzo się cieszę, że podoba Ci się diorama. Sama jestem zaskoczona, jak bardzo jest uniwersalna dzięki tej tapecie. Podpinam ją pod wszystkie panny, wszystkie style i jakoś daje radę. :)
      Świąteczne dekoracje z zeszłego roku. Ale mam nadzieję, że zdążę jeszcze jakieś nowe porobić przed Gwiazdką.

      Usuń
  11. Moje klimaty, czyli współczesne barbie :)Patrzę na Twoją Look Pool Chic i widzę moją Kiarę- która się u mnie nudzi, nie to co Twoja :0)
    Zachwyciła mnie sesja dekorowania, zaangażowanie obu dziewcząt,za serce ujęły ...saneczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Wiedziałam, że Ci się spodoba. :) Wiesz, że u mnie lalki muszą harować jako modelki i nie ma zmiłuj. :D
      Cieszę się, że sesja Ci się podoba. :)

      Usuń
  12. ale piękne! Podobają mi się i to bardoz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na moim blogu! :)
      Bardzo miło mi to czytać. :)

      Usuń
  13. Congratulations Joanna on the new arrivals. :) What a lovely photo story, very Christmassy, it's such beautiful diorama too.
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :)
      I'm vry happy you like my photos. :) Girls did their best. ;)

      Usuń
  14. Ojejejjej! Ależ cudowna sesja! Zrobiło się tak ciepło i świątecznie :) Zastanawiam się skąd masz taką maciupką choineczkę z takimi maciupkimi bombeczkami a także tę maciupką kulę! Wyglądają tak uroczo, że pierwsze rzuciły mi się w oczy! (ja zawsze zwracam uwagę na tło i jestem w zachwycie, jak to wszystko pięknie wygląda na twoich fotografiach) a laleczki, przesłodkie :) Obie są wyjątkowe :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maciupką choinkę zrobiłam rok temu do projektu świątecznego. :) Razem z całą resztą. Kula tylko zakupiona, ale zabij, nie pamiętam gdzie i kiedy.
      Cieszę się, że Ci się podoba. :)

      Usuń
  15. Ale ślicznie, mikołajowo i prezentowo :) Choineczka taka słodka. Bez słów, a cała historia opowiedziana. :) Dziewczęta się spisały. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Spisały się. Całkiem fotogeniczne te panny. ;)

      Usuń
  16. Wiem, jak to jest obiecać sobie, że nie kupi się konkretnej rzeczy więcej, ale kusi, niesamowicie kusi! I dobrze, trzeba czasem rozpieścić siebie. Czekam na osobne posty dla tych dwój przepięknych pań! O tak, zdecydowanie będą idealnymi pomocnikami Mikołaja:) Piękna sesja, niezwykle klimatyczna, świąteczna, no i masz kolejne, genialne modelki! I w dodatku, jakie kochane stylizacje mają. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, jak mówisz! Czasami trzeba sobie także sprawić prezent. :)
      Bardzo się cieszę, że podobają Ci się moje panny. :)

      Usuń
  17. Wspaniałe zdjęcia. Panny pięknie prezentują się w świątecznym wnętrzu, które zapiera dech...

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. U nich bardziej, niż u mnie. Ja nie zaczęłam jeszcze przygotowań. ;)

      Usuń
  19. Śliczna sesja. I ca za piękne, malutkie rekwizyty. Ta maleńka choineczka chyba najbardziej trafiła do mojego serca. Zwróciłam też uwagę na kreację jednej z lalek: tę utrzymaną w granatach i fioletach. Wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Choineczkę zrobiłam rok temu. Ale mam nadzieję, że w tym roku zdążę jeszcze zrobić drugą, nieco większą. :)

      Usuń
  20. Sympatyczne panny Mikołajki i fajne wnętrze im urządziłaś :) Na szczęście Barbioszki mnie nie ciągną, ale trzeba przyznać, że Tobie trafiły się urocze egzemplarze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Balbinko! :)
      Mnie niby nie ciągną, a mnożą się same. :D

      Usuń
  21. Śliczne dziewuszki! Tak się właśnie zastanawiałam, czy czekoladowa piękność to nie przypadkiem ta od niebieskiej sukni :). Kusiła mnie, ale mam już dwie "Karle" i chyba na razie wystarczy. W cieplejszych ciuszkach wygląda nawet lepiej! Sesja aż tchnie świątecznością (ujęła mnie szczególnie tycia choineczka), a dziewczyny mogą teraz odpocząć po dobrze wykonanej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak - to ona. Mi też zdecydowanie jedna wystarczy. ;)
      Też bardziej podoba mi się w codziennych ubraniach. Choć kiedyś może jakąś balową kreację dla niej uszyję.
      Cieszę się, że podoba Ci się choinka. :)

      Usuń
  22. Congratulations on the new arrivals! Both these girls are very lovely. I like that their face sculpts are different from standard Barbie too and what lovely outfits they are wearing.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :)
      I like their faces too. Head mold of Lea is one of my favourites. :)

      Usuń
  23. Świetna ta sukienka fioletowa <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ one piękne! Zachwycają urodą i swoimi nowymi strojami! Miło obejrzeć lalki w nowych stylizacjach! Obie urocze!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...