sobota, 13 stycznia 2018

Kreacje wieczorowe | Evening outfits

Dziś zbliżenie na kreacje z sylwestrowej zabawy. Stroje i biżuteria. Szycie ubranek było oczywiście fajne, ale najwięcej frajdy miałam z robienia tych "diamentów" dla lalek. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Tym razem wszystkie panny razem. :)

Today a little close-up of the dresses and jewellery from New Year's Eve party. Sewing clothes was great of course, but I had a lot of fun with making all those "diamonds" for dolls. I hope you like it. This time all ladies together. :)

Evening dresses and jewellery for Barbie dolls.

Evening dress for Barbie doll.

Biżueria dla lalek Barbie.



Handmade Jewellery for Barbie dolls.


One arm little black dress for Barbie doll.

Horse Riding Barbie 1994.


White and silver evening dress for Barbie dolls.

Evening outfit for Barbie doll.



Red evening dress with zirconias for Barbie doll.

One arm red evening dress for Barbie doll.


Navy blue evening dress for Barbie dolls.

Handmade jewellery for Barbie dolls.


30 komentarzy:

  1. Przepiękne kreacje i dodatki! Wszystkie! Nie umiem wybrać najładniejszej. A z biżuterii najbardziej podobają mi się perły, wyglądają jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Bardzo lubię perły u lalek. :)

      Usuń
  2. Przepiękne suknie! a biżuteria zachwyca :) bo wreszcie w odpowiedniej skali! To wcale nie jest takie łatwe sprawić, by je odpowiednio wyskalować by wyglądały naturalnie! W większości projektów udało Ci się to perfekcyjnie!!! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) To prawda, największy kłopot mam z zapięciami...

      Usuń
  3. Cudowne, stroje i biżuteria. Też kiedyś się bawiłam w robienie biżuterii dla lalek, ale nawet w połowie nie wychodziło mi to tak dobrze jak Tobie. Naprawdę podziwiam i chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się ogromnie, że Ci się podoba. :)

      Usuń
  4. No kochana :) czapki z głów i klękajcie narody :)
    Mnie wszystko powala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są te suknie. Jak już wiesz, ta pierwsza najbardziej mi przypadła do gustu. Ach, gdyby nie te moje 80+ to bym sama taką chciała włożyć. Biżuteria też śliczna, jak tylko będę miała więcej czasu to muszę się nauczyć robić takie cuda. Wracając do sukien, co to za materiał ?
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Jest mi ogromnie miło, że Ci się podoba. :) Przy biżuterii jednak grunt to narzędzia. ;)
      Suknie są z materiału, który w moim ulubionym sklepie z tkaninami nazywa się "sylwestrówką". To dzianina z taką metaliczną nitką.

      Usuń
  6. mnie sie naj podoba, czarna z kwiatkiem i ta bizu z serduszkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Modelka do tej kreacji to moja jedyna Barbie, która została mi z dzieciństwa. :)

      Usuń
  7. perełki pierwsza klasa!

    kolczyki Millie absolutnie w moim guście (kształt,
    materia) ale to złoto podsmaczone diamencikami na
    czerwonej sukni wymiata! przepych kontrolowany!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Kolczyki Millie zajęły mi sporo czasu, ale myślę, że warto było. :)

      Usuń
  8. Kreacje - majstersztyk, a biżuteria sprawia, że panny wyglądają olśniewająco, jakby właśnie wybierały się na oscarową galę.
    Mnie natomiast marzy się trochę retro i może kiedyś zamówię u ciebie sukienkę w stylu flapperki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      A Ty w moich myślach czytasz! Ja już od dawna o tym myślę. Frędzli nakupowałam... :D A najlepiej i frędzle, i koraliki. I w fiolecie, co Ty na to? Tylko mów kiedy! :)

      Usuń
    2. Ja myślałam bardziej o cekinach, ewentualnie frędzle na samym dole. I sznur pereł na szyję.
      https://www.1stdibs.com/fashion/clothing/evening-dresses/1920s-french-seafoam-sequin-lame-dress/id-v_191252/
      W ogóle jestem maniaczką lat 20tych i lubię projekty Vionnet.

      Usuń
    3. Taka też może być, jak najbardziej! :)

      Usuń
  9. The dresses are beautiful and coordinated perfectly :-). Is the fabric stretchy? The jewelry is fabulous! I used to make earrings for myself, but never dared to try in such small scale :-). I love the diamond strands on the red dress, it's super pretty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, I'm happy you like the jewellery! :) Yes, the fabric is a little bit stretchy, and it's nice to sew from it.

      Usuń
  10. Zarówno suknie, jak i biżuteria zapierają dech w piersi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Kamelia,
    Wszystkie te sukienki są piękne. Uwielbiam ten wzór, a szczególnie lubię wybrane tkaniny.
    Dobra robota.
    Wielki uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Giac! :) It's nice to read you like them. :)

      Usuń
  12. Znów mnie zadziwiłaś i to jak! Wszystkie kreacje są bajeczne! Wspaniałe fasony, cudowne tkaniny i te dodatki! Panny błyszczą jak diamenty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taki miły komentarz! :) Jak wiadomo, diamenty to najlepsi przyjaciele. ;)

      Usuń
  13. Cóż mogę powiedzieć? Szczęka opadła mi aż do podłogi. Cudowne stroje i biżuteria! Niesamowite, jakie wspaniałości wyczarowałaś w tak maleńkiej skali. Raz jeszcze to powiem - Twoje panny mają się z Tobą naprawdę dobrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! :) Robienie biżuterii to coś, co z pewnością będę kontynuować. :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...