wtorek, 2 stycznia 2018

Darby

Dziś kolejna suknia z projektu świątecznego. I znów inspirowana serialem "Outlander", a tak naprawdę to strojem Dior'a z 1947 roku. Do tej kreacji najbardziej pasowała mi Darby. Mam nadzieję, że i Wam się spodoba. :)

Today another dress from Christmas project. And again the inspiration was "Outlander" series, and to be fair - the Dior's outfit from 1947. Darby was my first choise for this dress. I hope you like it. :)


Long black dress for doll.

Color Infusion dress.

Claire Fraser dress for a doll.

Claire Fraser


Outlander inspired dress for 1/6 scale doll.

Darby Kenner Color Infusion.

20 komentarzy:

  1. wybrałaś bardzo trudny materiał na ten żakiecik,ładnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Trochę się namęczyłam, ale żakiet MUSIAŁ być w tym kolore... ;)

      Usuń
  2. Jestem zafascynowana Twoimi kreacjami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaszewki, fałdki, podszewka, maleńkie guziczki... w tej skali to mistrzostwo świata! Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam każdy detal i głowię się, jak udało Ci się z tak ciężkim do szycia materiałem wykonać te wszystkie szczególiki. W dodatku wszystko na podszewce. Naprawdę jestem pod wrażeniem.
    Nie wiem czy Ci już pisałam, że jak mam sztuczny, siepiący się materiał, to każdą część wykrojoną opalam (obtapiam) nad świeczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! :) Tak naprawdę, to podszewka ułatwia zadanie przy takim materiale. :)
      Nie pisałaś, ale Twoja podpowiedź jest znakomita, dziękuję. :) Też stosuję ten sposób. Choć są materiały, które bardzo brzydko się opalają i czasem już lepiej, żeby się strzępiły...

      Usuń
  5. Wonderful outfit, I love skirts with much volume! Very New Look, but at the same time very "Outlander" too with the cape! Awesome work!!! And the model is so beautiful in it :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! I love every single costume from "Outlander" series. They are wondeful. And they are also a great inspiration. :)

      Usuń
  6. Doskonały, zachwycający w każdym najmniejszym calu, strój! Żakiet mnie powalił, najnormalniej w świecie! Modelka elegancka i piękna!
    Wspaniale ogląda się te Twoje stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna suknia i bardzo starannie wykonana, działaj dalej, czekam a kolejne stroje... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Niebawem następne kreacje. ;)

      Usuń
  8. Chyba nie ma takiej kreacji, której nie umiałaś uszyć.
    Zdecydowanie powinna zatrudnić cię jakaś znana firma, żebyś wszystkim pokazała jak się robi idealne stroje dla lalek.
    Strój przepiękny, zwłaszcza te rozszerzane rękawy i baskinka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co odpowiedzieć... Dziękuję Ci ogromnie! :*

      Usuń
  9. ...a mnie powaliło futerko :D choć kreacja również piękna :D
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie szyję - ale wciąż mam w głowie
    pomysł na brzegi, który już u kilku
    Krawcowych podpatrzyłam - podklejone
    jakąś specjalną taśmą, dzięki czemu
    nie trzeba lekkiej materii podwijać,
    obrębiać, opalać itp. :DDD

    kreacja w takiej skali - POWALA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Pewnie taka termotaśma, do zaprasowania? Wiem, że coś takiego istnieje, ale sama nie używałam jeszcze nigdy.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...