piątek, 13 kwietnia 2018

Mam smoka | I have a dragon

I nie zawaham się go użyć. :)

Wyzwanie fotograficzne na Instagramie zmobilizowało mnie do zrobienia dawno planowanej sesji zdjęciowej. A potrzebowałam do niej... smoka. :)

Zanudzać Was wstępem długim nie bedę. Dziś tylko masa zdjęć. :) Ale w następnym poście pokażę Wam, jak przebiegało tworzenie mojego malucha.

And I won't hesitate to use it. :)

Photo challenge on Instagram mobilized me to make a photo session I planned for a very long time. All I needed was... dragon. :)

I won't bore you with long entry. Today a lot of pictures only. :) But in next post I will show you how I made my little one.

Handmade dragon

Evangeline Ghastly Game of Throne dress

Modeline clay handmade dragon

Modeline clay dragon inspired by Game of Thrones



Modeline clay dragon with leather wings

Game of Thrones inspired dress for Evangeline Ghastly doll

Black as Night

Who loves Game of Thrones






Doll photo session in the garden

Evangeline Ghastly in the open air session

Evangeline Ghastly in Daenerys dress

Handmade dress inspired by Khaleesi costume




Evangeline as Khaleesi


Zdjęcie z wyzwania jest o wiele gorsze, ale suknię skończyłam w środku nocy i musiałam zrobić zdjęcie "już, natychmiast"! ;)

Challenge photo is much worse, but I finished the dress in the middle of the night and had to take a photo 'now, right now'! ;)

Dzień 13. Zwierzątko | Day 13. Pet


40 komentarzy:

  1. Sesja przecudna :D a Dragon powala i zdominował Daenerys Targaryen :D
    Uwielbiam "Grę o tron"
    Cztery lata temu też sobie zrobiłam swoją Daenerys ze smokiem gotowym :)
    http://porcelanowelale.blogspot.com/search?q=Daenerys+Targaryen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Już poleciałam, obejrzałam. :) Strój rewelacja. :)

      Usuń
  2. Smok wyszedł ci cudny. Taki uroczy (choć pewnie miał być straszny ale dla mnie małe smoki są urocze).
    Sukienka także jest fajna ale w serialu kolor był chyba trochę jaśniejszy. Ale to jest twoja interpretacja :) I naprawdę super ci wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Dla mnie też jest uroczy. Choć starałam się jak mogłam, aby mu nadać groźną minę. ;)
      Kolor sukni wybrałam inny z premedytacją. Po pierwsze lubię robić swoje wersje, jedynie wzorowane na serialowych kostiumach. A po drugie, ten materiał kupiłam już ze dwa lata temu i nareszcie doczekał się swojej chwili. ;)

      Usuń
  3. Oh, this is such a cute dragon! I hope I don't insult him by saying that (I bet he can be very fierce looking too ;-D ). I look forward to seeing how you made him!
    Lovely pictures and dress as well :-)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think the same, that he's cute. Fortunately he won't grow. ;)
      I'm happy you like both dragon and dress.

      Usuń
  4. zwierzątko:DDD cudnie, na niektórych fotkach wygląda jak by " mrużył oczko",
    jest swietny ,choć tez straszny, dobrze ze taki mały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma zaskakującą "mimikę" jak na figurkę. ;) Na szczęście nie urośnie.

      Usuń
  5. Faktycznie zdjęcia z ogrodu o wiele lepsze. Smoczydło chyba lubi wygrzewać się na słonku. :) Kolor sukni śliczny, podoba mi się bardziej niż oryginał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę słońca i od razu lepiej. :) Taaa, smoczydło na słońcu czuje się najlepiej. W końcu to zmiennocieplna gadzina miała być, nie? ;)
      Cieszę się bardzo, że kolor sukni Ci się spodobał, bo i ja tak uważam. Jak znalazłam ten materiał, to wiedziałam, że to będzie suknia Danki. Tylko nie wiedziałam, że dwa lata mi zejdzie, zanim ją uszyję. ;)

      Usuń
  6. Czegoś tu nie rozumiem... ZROBIŁAŚ tego smoka sama? Serio? Jeśli tak to "szacun". Na prawdę. Wspaniały jest. Panna i suknie zresztą też. Piękna sesja. Pochwalisz się potem jak poszło na wyzwaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak, zrobiłam. Ulepiłam konkretniej. :) Zobaczycie krok po kroku, w następnym poście. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba sesja. :)
      W tym wyzwaniu chyba nie ma nagród, przynajmniej nie doczytałam tego nigdzie. Ale zabawa jest przednia, a ja sobie trochę przypomniałam, jak to kiedyś miałam fiksum dyrdum na punkcie fotografii. ;)

      Usuń
  7. Smok (nie mogę uwierzyć, że ulepiłaś go sama!) jest najfajniejszym smokiem na świecie! Ma taką obłędną mordkę, że musiałam go obejrzeć raz jeszcze! Blond dziewczyna to szczęściara! Dostaje tyle cudownych ubrań, kreacji, że tylko wybierać! Suknia bardzo mi się podoba! I ma świetne, złociste akcenty! Bajkowe wprost zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi miło Olu czytać Twoje słowa. :) W lepienie tego smoka wkręciłam się tak, jak już dawno mi się nie zdarzyło. :) Bardzo miło zrobić czasem coś innego.

      Usuń
  8. Przepiękny smok! Naprawdę zrobiłaś go sama? Masz wielki talent! Nie mogę uwierzyć, mogłabyś takie smoki lepic i sprzedawać za grube pieniądze :) Przepiękne fotografie, cudowna kreacja :) naprawde pięknie!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie na moim blogu. :) Dziękuję bardzo za miłe słowa! :) Co do smoka, to muszę tylko dopracować materiały, bo smoczek powstał z modeliny (to akurat miałam pod ręką) i niestety nie jest to dobry wybór. Ale o tym napiszę dokładnie następnym razem. :)

      Usuń
  9. Nawet nie wiem co napisać, bo brak mi słów aby wyrazić zachwyt nad smokiem !!!!!!!!!
    Jest fantastyczny, super, piękny, obłędny i dalej tak można bez końca ….
    Jesteś wielka !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję! :)
      Bardzo mnie cieszą Wasze słowa, bo jestem z powodu tego smoka szczęśliwa jak dziecko. :)

      Usuń
  10. Szczęka na podłodze...nie mogę jej podnieść... Szacunek dla Twego taletu!

    OdpowiedzUsuń
  11. O! Wszystko wspaniałe i smok i suknia. Jestem pełna podziwu. Zwłaszcza dla tych wszystkich detali. Nie znam Gry o tron, mnie się skojarzyły te sceny z
    Wiedźminem i polowaniem na smoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Kochana, masz straszliwe braki w takim razie w tematyce fantasy! ;) Całym sercem polecam, zarówno książki, jak i serial.
      A smoki są do latania, nie do polowania. ;)

      Usuń
  12. cudowne zdjęcia- zagapiam się w zachwycie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna suknia, super zdjęcia i wspaniały smok. Podziwiam Twój talent, a raczej morze talentów ;)
    Nie wiem, czy mi coś umknęło, ale nie ma na Twoim blogu zdjęcia z wyzwania nr 12...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      No tak, z tego wszystkiego przegapiłam. Dorzucę zapomnianą dwunastkę przy okazji. :)

      Usuń
  14. ta gadzina będzie mi się teraz śniła!!!
    niesamowite stworzenie obłaskawiane przez
    jasnooką, jasnowłosą o czystym sercu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech się śni, smoki są fajne. :)

      Usuń
    2. swego czasu miałam sporo gumowych
      i plastikowych smoków - porzuciłam
      je jednak dla dinozaurów :DDD

      Usuń
    3. Gdyby nie dinozaury, nie byłoby smoków. ;)

      Usuń
  15. Smok zdecydowanie ukradł show :) Jest cuuuudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Smok niekwestionowanym królem zdjęć! Jestem pod wrażeniem! masz talent to rzeźby! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Mam na pewno talent do wynajdywania sobie dziwnych zajęć. :)

      Usuń
  17. Jejku jaki fajny ten smoczek i suknia też cudo! Zdjęcia super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam u mnie na blogu! :) Zapraszam jak najczęściej. :)
      I dziękuję za przemiłe słowa.

      Usuń
  18. Smok słodki, a lalka przepiękna. I jaka cudna suknia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna smoczynka! Oboje wyglądają lepiej, niż oryginały ^^. Suknia także jest cudna, bardzo "w klimatach", a przy tym elegancka.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...