niedziela, 22 kwietnia 2018

Szczegóły | Details

Skończyłam wiosenne płaszczyki dla obu Evangeline, ale ostatecznie zrezygnowałam z haftów i innych ozdobników, dodałam tylko guziki. Same w sobie są dekoracyjne, a w sumie to, co najbardziej mi się w tym połączeniu podoba, to zwiewna, kolorowa spódnica i prosta góra. 

A jak Wy uważacie?

Dorzuciłam jeszcze wiosenne kolczyki. A żeby nie pozowała znów boso, zapożyczyłam buty od błękitnej sukni spacerowej i sama teraz nie wiem, do której kreacji bardziej pasują. :)

Na zdjęcia załapała się tym razem tylko Modliszka, ale może kiedyś przy okazji cyknę jeszcze drugi zestaw.

I finished spring coats for both Evangelines, but eventually I gave up the embroidery or other  ornament, I added only buttons. They are decorative themselves and what I like in this combination most is ethereal, colour skirt and simple top.

What do you think?

I added also spring earrings. And I didn't let her pose bare foot this time, I borrowed shoes from azure walking dress and now I don't know which creation they match better. :)

This time I took photos of Mantis only, but maybe someday I will snap the second set.

Handmade spring dress and coat for Evangeline Ghastly doll

Black As Night Evangeline Ghastly doll

Handmade outfit for Evangeline Ghastly

Handmade shoes for Evangeline Ghastly


Handmade earrings for Evangeline Ghastly


I wyzwania ciąg dalszy. 

And the continuation of the challenge.

Dzień 21. Wiosna | Day 21. Spring

Handmade clothes and shoes for Wilde Imagination doll

Dzień 22. Czekolada | Day 22. Chocolate



20 komentarzy:

  1. Urzekło mnie zdjęcie z czekoladą - jak pięknie jest się dzielić. :)
    Sesja Modliszki cudna. Masz rację, guziczki same w sobie są ozdobą, a przeładowanie ozdób często psuje efekt.Butki bardzo pasują, ale zwykle jedne buty muszą nam starczyć do kilku kreacji, czemu lalkom miałoby być lepiej? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podoba. Długo kombinowałam, co na ten temat zrobić. :)
      No lalkom jest zawsze lepiej - noszą to, na co ja sobie nigdy nie będę mogła pozwolić, noszą kiece z epoki, a na ich uszycie wystarczy metr materiału, a nie cała bela... ;) I z butami też mają lepiej.

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! Guziczki są piękne i moim zdaniem nie potrzeba innych ozdób.
    Bardzo podoba mi się zdjęcie 21!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Bardzo się cieszę, że podzielasz moje zdanie. :)
      Fiołki są zawsze piękne. :) A w tym roku mam ich nadzwyczajny urodzaj w ogródku.

      Usuń
  3. Cudnie dopracowałaś całość :)
    Zdjęcia robisz niesamowite :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa. :) Przypomniałam sobie dzięki temu wyzwaniu, jak ogromnie lubię robić zdjęcia. :)

      Usuń
  4. Guziczki w zupełności wystarczają. A buty sprawdzają się w obu kreacjach.
    Obie panny na pewno są zachwycone, że mogą pokazywać się w tak pięknych strojach, a ich garderoba ciągle się powiększa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      W sumie to ich garderoba wciąż świeci pustkami, bo stroje idą w świat do nowych właścicielek. ;)

      Usuń
  5. Cudowne zdjęcia, naprawdę laleczka pięknie wygląda wśród tych kwiatów :) masz świetne oko do fotografii, zawsze wybierasz idealne miejsca dla swoich modelek! <3 To zdjęcie z czekoladą również jest urocze :) aż zgłodniałam!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to miło przeczytać, że nie zapomniałam wszystkiego o kadrowaniu i ustawianiu do zdjęć. :) Bardzo serdecznie dziękuję! :)
      Czekolady nigdy dość, prawda?
      Pozdrawiam wiosennie!

      Usuń
  6. The beautiful buttons are indeed enough, the coat doesn't need more, it looks great as it is! Lovely, matching earrings as well! The shoes go perfect with this outfit, they look good with both different outfits.
    Both the photos for the challenge are beautiful, but the chocolate always wins with me, mmm!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Millicent! :) I'm glad you like the outfit and you think that shoes are good match. :) I like it too.
      I see we both love chocolate. :)

      Usuń
  7. Guziczki są super ozdobą i w zupełności wystarczą.
    Zdjęcia Modliszki piękne, tymi z wyzwania zachwyciłam się na instagramie i zachwycam nadal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię! :)
      I bardzo się cieszę, że zdjęcia Wam się podobają. Zostało raptem 7 dni. :)

      Usuń
  8. cały dzionek będzie mi towarzyszyło
    wspomnienie tej pięknej kwitnącej
    sesji - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko już zostało napisane powyżej! Należą Ci się największe pochwały, bo panna wygląda jak marzenie!
    Fotografie do wyzwania foto są przepiękne a czekoladki w stosie przypominają tomy książek :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu. :) Cieszę się, że tak uważasz.
      Połączenie czekoladek i książek też byłoby doskonałe - kocham i jedno, i drugie. :D

      Usuń
  10. Płaszczyk absolutnie nie potrzebuje już niczego więcej, jest idealny. Cały zestaw jest prześliczny, podoba mi się bardzo kontrast między kolorami - góra jest niemal surowa, a dół taki... frywolniejszy ;).
    Zdjęcie z czekoladą sprawiło, że zaraz pójdę poszperać w poszukiwaniu czegoś słodkiego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że tak uważasz. Bo i mi się to połączenie bardzo podoba. ;)
      Uwierz, ja przy tym zdjęciu miałam pyszną zabawę. :D

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...