niedziela, 22 marca 2020

Millie & Millie


Choć świeci słońce, to w nocy był dziś przymrozek. Jest zimno, a chwilę po tym jak zrobiłam te kilka zdjęć w ogródku przyszły chmury i koniec. W dodatku właśnie patrzę przez okno i zaczął padać śnieg. A jeszcze dwa dni temu było 20 stopni! Zwariowała ta pogoda. Jak i cały świat.

Although the sun is shining, it was frost at night tonight. It's cold, and a moment after I took these few photos in the garden, clouds came and that was the end. In addition, I'm just looking through the window and it started to snow. And two days ago it was 20 Celsius degrees (68 F)! This weather has gone crazy. Like the whole world.


Przez długi czas nie miałam ani jednej panny o moldzie Millie, a teraz mam dwie. W dodatku tak różne. 

Blondi w kucyku to Fashionistas nr 92 przesadzona na ciałko mtm, która nie tak dawno wystąpiła w roli panny młodej. Druga to nowa BMR-ka, którą przedstawiłam Wam w poprzednim poście. Na razie w oryginalnej fryzurze.

For a long time I didn't have a single lady with Millie headmold, and now I have two. In addition, so different.

Blondie in a ponytail is Fashionistas #92 switched on the mtm body, who not so long ago appeared as the bride. The second is the new BMR, which I introduced to you in a previous post. For now, in the original hairstyle.




Ja mam dość tej nijakiej pogody, więc zdjęcia postanowiłam zrobić wiosenne. Lalki nie narzekają na mroźne powietrze. 

Dostały letnie sukienki w kwiaty i wygrzewają się na ławeczce. BMR dostała wersję midi, Fashionistka maxi i wyglądają na całkiem zadowolone. ;)

Pojawiły się pierwsze fiołki w moim ogródku.

I have enoguh of this variable weather, so I decided to take spring photos. The dolls don't complain about the frosty air.

They got summer dresses with floral pattern and they bask on the bench. BMR got the midi version, Fashionistas lady has the maxi one and they look quite satisfied. ;)

The first violets appeared in my garden.



Widać różnicę w wielkości głowy i w makijażu. BMR ma zdecydowanie bardziej naturalną buźkę, mniejszą głowę i mniejsze oczy. Ogromnie mi się podoba.

You can see the difference in head size and makeup. BMR has a much more natural face, smaller head and smaller eyes. I like it very much.




Trzymajcie się zdrowo!

Stay safe and healthy!


50 komentarzy:

  1. Obie Panny mają śliczne, iście wiosenne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. poprzez makijaż pannice wręcz
    wydają się mieć różne minki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne te sukienki - panienki wyglądają jak kwiaty w ogrodzie:)
    Serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie panny są śliczne i wiosennie delikatne , a sukienki wręcz pachną wiosną :).
    Masz rację - trzeba nieco aurę upomnieć i przyśpieszyć zrównoważone ciepełko . Myślę o prezentacji kostiumów kąpielowych :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że tak uważasz. :)
      Kostiumy kąpielowe brzmią nieźle. :)

      Usuń
  5. Obie panny śliczne, obie podobają mi się niesamowicie. Sukienki wspaniale podkreślają ich delikatną urodę.
    Dużo zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Dużo zdrowia dla Ciebie i najbliższych!

      Usuń
  6. wiosna zagościła w lalkowym świecie:)



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że u nich już jest. Może przywoła i dla nas. :)

      Usuń
  7. Im dłużej się tej BRMce przyglądam, tm bardziej mi się podoba-zwłaszcza włosy. Nie rozprostowywałabym ich, bo takie loczki są oryginalne a proste ma każda inna lalka.Sukienki obłędne, ławeczka mi się okrutnie podoba i cała sesja tchnie taką spokojną normalnością, beztroską, której nam/mnie brakuje.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz. :) Bo ona całkiem sympatyczna jest.
      Loczki już są przeszłością, choć wahałam się chwilę. Tak jak mówisz, to był jej znak rozpoznawczy.
      Oj tak, brakuje normalności...

      Usuń
  8. So lovely to see your pretty ladies dressed for spring Joanna, the photos are very cheerful and just what we all need . . . thank you!
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm so happy I could make something what will make you smile. :)
      Hugs!

      Usuń
  9. Oby te piękne, wiosenne sukienki przegoniły zimę. Rozumiem spóźnić się 15 minut, ale jak ktoś spóźnia się trzy miesiące, to niech raczej w ogóle się nie zjawia! Życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pogoda u mnie dokładnie taka sama :D Trzy dni temu upał- z pracy wracałam w samym sweterku bo nie można było w kurtce wytrzymać. Wczoraj- od rana śnieg, zimno i mroźno. W marcu jak w garcu, jak to mówią a przed nami jeszcze kwiecień plecień bo przeplata trochę zimy trochę lata :D Śliczne zdjęcia, urocze panienki i fantastyczne sukienki. Uwielbiam takie kroje, takie wzory i taki styl! W szafie mam bardzo podobne :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda daje popalić. Oby się unormowała lada chwila.
      Cieszę się, że Ci się podobają moje panny.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  11. Piękne niczym kwiaty, ja też mam dość tej pogody - w nocy napadało u mnie śniegu. Teraz oczywiście pozostały po nim tylko wspomnienia ... i chłód :( Miło chociaż popatrzeć na takie radosne i wiosenne lalki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby już się wszystko uspokoiło. Śniegu naprawdę teraz już nie trzeba. ;)

      Usuń
  12. BMR zdecydowanie zyskała na zmianie stroju. Pięknie o nie zadbałaś. Dużo zdrowia Asiu dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Dużo zdrowia także dla Ciebie i najbliższych!

      Usuń
  13. U mnie też śnieg popadał, choć wcześniej słońce świeciło. Szaleństwo!
    A tu... Letnie sukienki i możliwość spotkania z przyjaciółką. Aż zazdroszczę laleczkom :) ale miło popatrzeć na takie zdjęcia. Sukienki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, szaleństwo.
      Najbardziej to brakuje mi takiej beztroski.
      Dziękuję. :)

      Usuń
  14. Wow---what a difference a change of wardrobe can make. And I agree with you..I also like the smaller eyes. Her original hairstyle doesn't bother me anymore either! Now she fits in with the rest of your doll community! Stay safe and virus free.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Right? :) I think she will look good in almost everything.
      Stay safe too!

      Usuń
  15. Such beautiful dresses! I love how they look, so simple and sweet.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie takie same pogodowe wariactwa.
    Sukienki są śliczne, a kwiatowe wzorki na nich w sam raz na wiosnę.
    Bardziej podoba mi się wersja maxi. Mniejsze głowy mają też Barbie na ciele petit i model muse, dlatego podoba mi się jak po przesadzeniu na MtM prezentuje się moja Mbili i Claudette. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz znów wiosna w pełni. ;) Ale jutro ponoć ma padać deszcze ze śniegiem. Wariactwo.
      Cieszę się, że sukienki Ci się podobają.
      To prawda. Te mniejsze łebki wyglądają o wiele bardziej naturalnie.

      Usuń
  17. Bardzo spokojny, kojący wprost post :-)
    Fajnie, że pokazałaś obie panny. Nowa BMR-ka rzeczywiście wygląda tak "normalnie i ludzko". Poza tym te jej śliczne włoski są takie oryginalne i mają piękny kolor!
    Nie sposób nie zachwycić się też sukieneczkami. Lekkie, kwieciste, wiosenne... aż miło popatrzeć ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Olu, że tak uważasz. :)
      Zdecydowanie, BMR-ka ma dużo naturalnego uroku. :)
      Dziękuję za miłe słowa pod adresem uszytków. :)

      Usuń
  18. Obie Millie są piękne - ten mold niesamowicie zyskuje na wyrazie, gdy tylko panny mają zamknięte usta. Dobrałaś im przecudowne, wiosenne sukieneczki i na zdjęciach wcale się nie wyczuwa, jak jest zimno (u nas też wiało śniegiem ;)). Śliczna sesja, podnosząca na duchu.
    Tylko teraz zaczęło mi się jednak bardzo chcieć BMRkowej Millie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Te z zamkniętą buźka zdecydowanie zyskują! :)
      Bardzo się cieszę, że podobają Ci się zdjęcia.
      Ups, wybacz... ;)

      Usuń
  19. Lovely dresses. You stay safe and healthy too! Thank your for the inspiration- I need to work in the garden :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!
      And you! I hope you will be safe and healthy too.
      I just spend the whole day working in the garden. It helps. So much!

      Usuń
  20. Such lovely dresses and photos, as always. I enjoyed this post and some sunshine!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! I am very happy I could share a little bit of sunshine with you. :)

      Usuń
  21. Widać że wiosna przyszła do twoich lalek. Śliczne stroje.

    OdpowiedzUsuń
  22. I love both outfits so much. They give off that boho feel and style and it suits both girls so well. I had heard the BMR girl's head was smaller but it was good to see the comparison. Like you, I do like the BMR's natural beauty and more realistic proportions.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm so happy you like the dresses. :)
      Yes! That was the reason I wanted her so much. For her natural beauty. :)

      Usuń
  23. Obie są śliczne, choć każda inna (mimo jednego moldu). No i te kiecusie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnorodność jak dla mnie zdecydowanie na plus. :) Cieszę się, że sukienki Ci się podobają. :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...