czwartek, 17 września 2020

Lato? Jesień? Sama nie wiem... | Summer? Autumn? I'm not sure...


Przełom tych dwóch pór roku jest taki... ciężki do sprecyzowania. Już nie jest ciepło, ale nie jest jeszcze zimno. Co założyć? Szorty? Długie spodnie? Coś pomiędzy? Ależ problemy, prawda? ;)

The turn of these two seasons is so... hard to pin down. It's not warm anymore, but it's not cold yet. What to wear? Shorts? Pants? Something in between? That is a problem, right? ;)


Oczywiście żartuję, przemyślenia te naszły mnie, ponieważ akurat uszyłam takie przeróżne spodnie i spodenki, z jeansu oczywiście. Wszystko w rozmiarze Barbiowym, jak widać na załączonym obrazku.

A ja osobiście jestem tą pogodą zachwycona. Jak dla mnie tak może być do wiosny. :)

Of course I'm kidding, these thoughts came to me because I just sewed various pants and shorts, from denim of course. Everything in the Barbie size as seen in the attached picture.

And I am personally delighted with this weather. For me it may be like that until spring. :)


Zrobiłam dziś szybką sesję, traktując ją jako pretekst do oderwania się od maszyny. :)

I took a quick session today as an excuse to break away from the sewing machine. :)






Po czym pojawiła się Bestia. 

And then, the Beast showed up.


Okazało się, że Bestia nie jest wcale taka groźna i dało się ją obłaskawić drapaniem za uchem. ;)

It turned out that the Beast was not that dangerous and could be tame by scratching behind the ear. ;)


Pozdrawiam Was serdecznie! 

Big hugs to you!

35 komentarzy:

  1. Bestia okazała się bardzo łaskawa ;) Mój kot też jest łasy na drapanie za uszkiem. Podziwiam te Twoje spodnie, nic dziwnego, że lalki chętnie w nich pozują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łaskawa, choć niezbyt chętnie pozowała. ;) Ledwo te dwa zdjęcia udało mi się zrobić.
      Dziękuję bardzo. :)

      Usuń
  2. Jeansy w Twoim wykonaniu mogłabym oglądać w każdej ilości, no może niekoniecznie w co drugim wpisie ;p Piękna ta panna włochata, coraz bardziej przyciąga oko, choć odcień ciałka to problem jeśli chodzi o zdobycie mtm. Kochana poczciwa Tekla :)Do zagłaskania !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego staram się je dawkować, żebyście się nie znudzili. ;)
      No tak, znalezienie Yellow Top to nie taka prosta sprawa. Ja miałam wielkie szczęście - znajoma ją dla mnie upolowała. :)

      Usuń
  3. Rewelacyjne ciuszki i znakomita sesja Asiu.:) Bestia okazała się być całkiem łaskawa, cudne są zdjęcia z jej udziałem. Pozdrawiam serdecznie Joasiu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Bestia jest łagodna, tylko tak czasem postraszy zawadiacko. ;)

      Usuń
  4. Oj rany te ujęcia z psiołkiem mnie rozczuliły, genialnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie futrzaki, jak już się wcisną przed obiektyw, to kradną show. xD

      Usuń
  5. Haha ja takie przemyślenia zawsze mam jak jest taka pogoda :D genialne maja jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aww, I love your puppy Joanna. :)
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam późne lato/wczesną jesień. :) Poranne mgły, astry, wrzosy, korale jarzębiny - wszystko to jest takie malownicze. Spodnie wyszły świetne, idealne na spacer i podziwianie walorów przyrody. A Bestia prezentuje iście stoicki spokój. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak piszesz - same piękne okoliczności przyrody. :)
      Dziękuję bardzo. :)

      Usuń
  8. Ja także jestem tą pogodą zachwycona! Nie znoszę upałów, a kiedy jest tak pomiędzy latem, a jesienią - to na spacery mogę spokojnie wychodzić :) Chociaż sama jesień też uwielbiam i czekam, aż wszystko nabierze kolorów.
    Super spodnie i spodenki, a bestia jest nie tyle nawet niegroźna, co po prostu przeurocza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak - koniec upałów to coś wspaniałego. :)
      Dziękuję! :)
      Bestia wie, jak skraść serca. :)

      Usuń
  9. Dziewczyny pięknie ubrane, ale tym razem to "Bestia" całkowicie skradła moje serce :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod MonikąS!
      Rzeczywiście Bestia jest urocza i skradła całe show, co nie pozwala mi docenić ubranek dla Twoich cudnych dziewczyn! Są arcymistrzowskie :-)

      Usuń
    2. Moniko - dziękuję. :) Tak wiem, że futrzaki zazwyczaj kradną uwagę wszystkich. ;) Ale cóż, takie ich prawo. :)

      Olu - dziękuję! :)

      Usuń
  10. Wszystkie twoje spodenki mi się podobają! Ja nie mam cierpliwości do robienia ubranek- zawsze wychodzi mizerny efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :)
      Ja podziwiam za to Twoją cierpliwość do robienia miniatur. :)

      Usuń
  11. Jakie urocze zdjęcia z psiakiem, oboje ładnie pozowali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo, z tym pozowaniem to średnio było - Bestia nie chciała współpracować z aparatem. ;)

      Usuń
  12. Piękne spodenki, niezależnie od długości! A Bestia okazała się niezwykle przyjacielska (aaaależ urosła!) :).
    Oj tak, kocham taką pogodę i chciałabym, aby trwała jak najdłużej. Do ciemności, zimna i słot, trwających od października do kwietnia zupełnie nie tęsknię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Bestie urosły, ale już mają rozmiar docelowy. ;)
      Zgadzam się w 100% odnośnie pogody.

      Usuń
  13. Well, here the Autumn has arrived even if it was some warmer days last week. Great photos and love your puppy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We have very rainy weather for few days. No golden Fall yet.
      Thank you!

      Usuń
  14. Kamelia....you are the QUEEN of the dolly jeanswear! Your jeans are simply perfect! That's a really cute photo of the doll with the dog.

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your signature shirts. They are so cute and look perfect paired with those bottoms. And yes, we get to see the Beast again, looking adorable and cute as ever!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!
      Beasts are both cute. Especially if they want to look innocent over another hole dug in the lawn...

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...