czwartek, 4 stycznia 2024

Listopad w styczniu | November in January

Nie wiem jak u Was, ale u mnie wystąpiło jakieś zaburzenie czasu i przestrzenia. Wstałam dzisiaj, popatrzyłam za okno i i przez moment naprawdę poczułam się, jakby był początek listopada... Ciemno, szaro, deszczowo. Deszcz bardzo lubię, ale przydałoby się, żeby jednak natura wróciła nieco na swoje tory. Teraz powinien padać śnieg... 

I don't know about you, but I experienced some kind of time and space disturbance. Today I got up, looked out the window and for a moment I really felt like it was the beginning of November... Dark, gray, rainy. I like rain very much, but it would be nice if nature returned to its tracks a bit. It should be snowing now...

Co gorsze, rośliny zaczynają się budzić przy tych wysokich temperaturach, a tu od weekendu ma przyjść mróz. No zobaczymy, co to będzie... 

What's worse, the plants are starting to wake up with these high temperatures, and frost is expected to arrive this weekend. Well, let's see what it will be...

Podczas deszczu, na ulicy przed moim domem, tworzy się zawsze dużo kałuż. Bardzo lubię wykorzystywać je jako tło do zdjęć - modelką w takiej scenerii była m.in. Kira. Dziś złapałam Gudrun (MiniFee Alicia) i poszłam cyknąć kilka ujęć. Miałam w dodatku pomocnika - moją Córę, która dzielnie trzymała mi parasol nad aparatem. :)

When it rains, there are always a lot of puddles on the street in front of my house. I really like using them as a background for photos - the model in such a setting was, among others, Kira. Today I grabbed Gudrun (MiniFee Alicia) and went to take a few shots. I also had a helper - my Daughter, who bravely held an umbrella over my camera. :)



Życzę Wam, aby wyszło trochę słońca!

I hope you get some sun!

9 komentarzy:

  1. Jaki superancki parasol... Gdybym była mniejsza to chętnie pożyczyłabym go. Znakomita sesja Asiu. U mnie dziś mocno wieje i leje, wydano alert do wieczora. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      U nas się później rozlało na całego... Już nawet z parasolem nie dało się wyjść.

      Usuń
  2. I love this pattern! And happy new year :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Happy New Year!
    Lovely pictures in the rain! Over here we are freezing, it is near -20 degrees and we have a lot of snow!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak było. Podziwiam, że nawet przy tak szaroburej pogodzie, pomysłowo i z inspiracją uchwyciłaś urocze fotki na dworze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sesja. Uwielbiam wszelkie kałuże i odbicia w wodzie, a u Ciebie wygląda to wręcz 'filmowo'. Podoba mi się dobór kolorów, wszystko idealnie się ze sobą zgrywa. A lalka - wiadomo, cudowna!😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Potrafisz ślicznie uchwycić na zdjęciach uroki nawet tak... nieurodziwej pogody :). A Gudrun może robi za promyk słońca w tych mokrych szarościach! Choć i tak wolę taką pogodę, niż mrozy, które dały do wiwatu w tym tygodniu... Tym niemniej podziwiam poświęcenie Twoje i Córy, by focić w takich warunkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rainy weather didn't stop you from capturing these amazing shots. That's truly incredible! I loved the idea of doll photos with an umbrella and in real rain🌂🌧️

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...