sobota, 25 listopada 2017

Dzień Pluszowego Misia | The Day of a Teddy Bear

Taki dzień - więc i u mnie nie może zabraknąć misiaczka, choćby najmniejszego. :)

Pozuje Lea, która jest kolejną panną w kolejce do uszycia jej sukni w projekcie świątecznym. :) Jak myślicie, w jakim kolorze będzie jej najlepiej?

A day like that - so it can not miss a bear at my blog, even if the smaller one. :)

Lea is posing. She is another lady in line to has her gown sewn in Christmas project. :) What do you think, which colour will suits her best?


22 komentarze:

  1. Śliczna panna, misiaczek uroczy.
    Myślę, że pasuje do niej kolor czerwony lub złoty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Złoty odpada, bo nie pasuje do konwencji. ;) Czerwony mógłby być.

      Usuń
  2. Cute picture of the doll with teddybear :-). I think this beautiful doll will look great in clothes with warm tones.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. :) Yes, she does. I had light brown dress for her.

      Usuń
  3. niedźwiedź zgrabnie zasłonił panienkę,
    która olśniłaby nas w śnieżnobiałej
    kreacji a w czarnej - zaintrygowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, ale akurat tu biała na pewno nie pasuje. Wiem, że nie podałam zbyt wielu szczegółów i strzelacie w ciemno z propozycjami. :) Jest mi jednak niezmiernie miło ze względu na taki odzew. :) Czarny do rozpatrzenia... :)

      Usuń
  4. Fajna fotka! Ja bym wybrała dla niej ciemny fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stawiam na turkus.
    Misiaczek widać leciwy z łatkami, ale ma dbającą właścicielkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turkus i mi się podoba bardzo. Kto wie, kto wie... :)

      Usuń
  6. Piekny misio i cudna dziewczyna <3 Moze w seledynowym byloby jej do twarzy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) No teraz mam dylemat - czerwień, czerń, turkus czy seledynowy... :)

      Usuń
  7. W jakim byś kolorku jej nie uszyła i tak będzie pięknie :D
    a maleńki misiaczek jest cudny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Pewnie będzie jej ładnie, ale byłam ciekawa Waszych opinii. :)

      Usuń
  8. Kocham mini misie. Ten jest przesłodki. Ale nie o nim chciałam. Pooglądałam kilka postów wstecz i zachwyciłam się błękitną sukienką z tiulem. Jest cudowna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za wizytę i miłe słowa. Zapraszam jak najczęściej. :)

      Usuń
  9. Ma taki uniwersalny i estetyczny makijaż, że chyba nie trzeba się martwić o dobór kolorów - ładnemu we wszystkim ładnie. A misiu uroczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) To prawda, ma prześliczną buźkę - to jedna z moich ulubionych lalek, cenię sobie ją właśnie za jej delikatność. :)

      Usuń
  10. Jak dla mnie to kolor jej sukni powinien być nawiązaniem do koloru szminki. Ale czego nie zrobisz to będzie zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! :) W takim kolorze suknię ma już Joyce, więc teraz będzie coś innego. Ewentualnie im pozamieniam później. ;)

      Usuń
  11. Urocze dziewczę a misiaczek słodki! Czekam na Twoją propozycję kreacji dla panny!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...