środa, 26 września 2018

No i jest | There she is

Antoinette body

Nie tak dawno temu marudziłam nieco, że nie mam jeszcze żadnej Antośki. I raptem dwa dni później wyskoczyło mi ogłoszenie odnośnie takiej oto lalki. Bardzo kusząca oferta. No i proszę. Oto jest.

Panna to Precious Metal od Tonnera. Twarzyczka Precarious, ciałko Antoinette. Mnie zachwycił kolor jej włosów.

Not so long ago I was complaining that I don't have any Antoinette doll. And no more then two days after that advertisment about her just poped out on me. Very tempting offer. So here we go. There she is.

This lady is Tonner's Precious Metal. Precarious sculpt, Antoinette body. I was delighted by her hair colour.


Na zdjęciu powyżej Antośka tuż po przyjeździe. A niżej już po moich poprawkach - dokleiłam jej rzęsy i odświeżyłam włosy.

Jeśli chodzi o moje 16-calowe Tonnerki, to ona ma chyba najładniejszą figurę. Kiedyś muszę zrobić porządne porównanie wszystkich moich panien w tym rozmiarze.

Na razie więcej nie mam co o niej pisać, muszę jej uszyć odpowiedni strój. A spam zdjęciowy poniżej z racji tego, że musiałam się trochę pozachwycać kolorami. ;) W dodatku zdjęcia robiłam już jakiś czas temu, kiedy jeszcze było cudnie, słonecznie i cieplutko. Dziś mam za oknem 5 stopni... 

On the photo above Antonine just after she arrived. And below after my corrections - I applied her new eyelashes and refreshed her hair.

Regarding to all my 16" Tonner dolls I think she has the prettiest figure. I have to make a proper comparison of all my girls in this size.

I don't have anything more to say about her right now, I need to sew a proper outfit for her. And photographic spam is because I had to admire all the colours a bit. ;) What's more I took those photos a while ago, when it was still wonderful, sunny and warm. Today there is 5 degrees (or 41 for those who likes Fahrenheit better) outside my window...

Handmade realistic jeans for Antoinette body doll







Może mnie teraz nie być przez chwilę - mam sporo roboty do nadgonienia, sesji do porobienia i myślę, że na blogu przez moment będzie trochę ciszej. Ale nadrobię wszystko, a do Wa postaram się zaglądać na bieżąco. :)

I may be absent for a while - I have a lot of work to catch up, photo sessions to make and I think it will be quiet on my blog for a moment. But I will make it up and I will try to visit your blogs up to date. :)

58 komentarzy:

  1. Wow, pięknie ją zaprezentowałaś! Nie jestem jakąś wielką fanką Antosiek - moja jedna jedyna tylko się kurzy w kącie, ale na Twoich zdjęciach panna wygląda zjawiskowo i niezwykle intrygująco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Podoba mi się konrast delikatnego makijażu i koloru włosów. Choć myślę, że to jeszcze nie jest jej styl. Poszyjemy, zobaczymy. ;)

      Usuń
  2. Śliczna, też mi się marzy jakaś, którą będę mogła stylizować. Piękne zdjęcia, spodnie bardzo realistyczne. Poluje na miniaturowe sprzączki i nity mogę prosić o podlinkowany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Zamawiałam na Dalekim Wschodzie, linki są kilometrowe - napisz do mnie maila, to Ci podrzucę namiary.

      Usuń
  3. Tzn, że chciałaś Antośkowe ciałko :) z małymi cyckami :P
    Twoja Panna ma przepiękny kolorek włosków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano tak, ja poluję na modelki o różnych gabarytach. ;)
      Piękny, piękny - taki burgund.

      Usuń
  4. Piękna! Bajeczne włosy, aż jej zazdroszczę :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się bardzo dostojnie. I ma ładne dłonie. To prawda, kolor włosów jest świetny. Fajnie by było zobaczyć porównanie ciałek. U mnie też zimno i wietrznie. Pocieszę cię, że ja też się ledwo wyrabiam i już mam zaległości, zdjęcia robię na szybko, więc ich jakość nie powala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię. Tylko jak będę mieć tzw. "wolną chwilę". ;)
      No właśnie. Brak czasu, żeby spokojnie zrobić wszystko tak, jak należy. Ech.

      Usuń
  6. She's so pretty! I love her hair. And I'm amazed by those eyelashes. Wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem zbytnią fanką Tonnerek, ale Twoje ciuchy mogę oglądać na każdej lalce. Są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę oderwać od niej wzroku! Choć nie wszystkie Tonnerki mnie zachwycają ta ma wyjątkową urodę i jest ogromnie fotogeniczna! Zdjęcia wyszły super! Poczekam cierpliwie na nowe zdjęcia tej pięknej dziewczyny :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. To prawda, z nią mi się o wiele lepiej pracuje niż z Elizabeth Swan. Tamta to dopiero nie lubi się z obiektywem...
      Zdjęcia będą. Jak coś uszyję. ;)

      Usuń
  9. Ostatnie zdjęcie wyszło genialnie! :) U mnie też zrobiło się przeraźliwie zimno, a przecież jeszcze niedawno było upalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie. Istna karuzela z tą pogodą.
      Ostatnie ładnie, bo Azalia kwitnie jak szalona. ;)

      Usuń
  10. Zachwycająca! Kolor włosów ma cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to dlatego nie mogłam jej nie kupić. :)

      Usuń
  11. Ożeż,Kolejna panna ! Jak ja to znam ! I kolekjny śliczny nabytek. Powtórzę za wszystkimi-boski kolor włosów. Ja od wielu miesięcy próbuję wykukać barbiową o takim właśnie kolorze włosów ( o jakimś lubianym przeze mnie moldzie). Ta tonnerka ma subtelną urodę, ale o dziwo choć cenię delikatny makijaż-tutaj korciłoby mnie leciuteńkie przyciemnienie powiek w naturalnym np brązowym cieniowanym kolorze.Tak, żeby pierwsze skrzypce pozostały dla uroku burgundowych włosów.Rzęsy-strzał w dziesiątkę. Nie kumam o co kaman z tymi antośkami, bo ja barbiowa jestem-dlatego jak już się odrobisz, wrzuć proszę jakieś porównania. Przepadam za Twoim poglądowym lalkowym negliżem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tej jestem bardzo zadowolona. :) Antośkowe ma ciałko - zrobię porównanie (kiedyś na pewno), to różnice będą widoczne jak na dłoni. :)

      Usuń
  12. Nie przepadam za ciałkiem typu Antoinette, jest takie wychudzone, ale muszę przyznać, że łatwiej się na nie szyje niż na Tyler body.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdecydowanie. Jakoś lepiej ciuchy na niej leżą.

      Usuń
  13. ciałko antośki ma bajeczne bioderka
    ale twarz mnie nie ujmuje - natomiast
    Twoja Precious jest ZACHWYCAJĄCA!!!

    wspaniale, że Ją masz - z rozkooszą
    będę podziwiać Jej urodę i garderobę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, mnie typowe Antośki też przeważnie nie zachwycają. A w tym wydaniu, z inną buźką - jak najbardziej. :)

      Usuń
  14. Naprawdę przepiękna laleczka! Ten kolor włosów zachwyca, wiele dziewczyn marzy o takim :) to co mi się najbardziej w niej podoba, to twarz. Nie potrafię powiedzieć dlaczego ale wydaje mi się bardzo taka... naturalna :) życzę powodzenia w pracy! mocno trzymam za Ciebie kciuki <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twarz ma o wiele delikatniejszą niż większość lalek od Tonnera. Mi też się podoba. :)

      Usuń
  15. She is beautiful. I really love her subtle face screening. I can readily imagine her as a Greek Goddess. I've been keeping an eye out for a second Tonner girl myself. I have Galadriel but she's more of a display doll that I don't really play with much. I love the solid weight to these dolls though. I will limit myself to two or three Tonner dolls in total if I ever manage to fill slot 2 and 3!

    I can't wait to see what outfits you will sew for this beautiful lady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I've seen Galadriel, she's wonderful. Be careful. Tonner dolls - as every other kind of dolls - can multiply themselves. ;)

      I like the idea with Greek Goddes. I was thinking rather of some Celtic lady, but who knows, maybe she can be both? :)

      Usuń
    2. Ooooh a Celtic lady! I would love to see that. I have a keen interest in Celtic Mythology and the Celts in general and anything Celt in doll form makes me smile. But yes, I think she could totally pull off both roles.

      Lucky for me, I've really limited myself to looking for Tonner dolls within Australia (mostly because postage costs are really high when ordering from overseas), and there haven't really been many for sale that interest me.... yet.

      Usuń
    3. So we share this intrest. :) And love for fantasy. :) I think you will like my next project. ;) And few next - I'm not telling more, it will be a surprise.

      I have the same with Tonner dolls - I'm looking for something intresting only in Europe now. Postage costs and customs are really frustrating thing...

      Usuń
  16. Przepiekna <3 Mozna patrzec bez konca <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Witaj u mnie na blogu. :)
      I dziękuję - choć koszulka była robiona w ekspresowym tempie, to całość jest do przyjęcia. ;)

      Usuń
  18. Jest naprawdę piękna. Niesamowicie podobają mi się zdjęcia na tle ciemnoczerwonych liści (żurawki?), świetnie się komponują z barwą jej włosów. Twoja nowa panna jest niesamowicie dostojna i chyba jest jedną z najładniejszych Tonnerek jakie widziałam. To niesamowite, jak lalka zyskuje, gdy trafi w odpowiednie ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba. Też uważam, że udała mi się ta pannica. I to bardzo. :)
      A w tle jest śliwa wiśniowa o bordowych liściach. :)

      Usuń
  19. wow jak modelka z wybiegów :) nie mogę się napatrzeć:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj u mnie! :) Dziękuję za miły komentarz i zapraszam ponownie! :)

      Usuń
    2. a proszę bardzo:) jest co komplemencić:)

      Usuń
  20. Hi Kamelia,
    She's a stunning doll with very elegant features, I hope you will post more photos of her in the future.
    Hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Xanadu,
      of course there will be more of her. :) Thanks for the visit!
      Hugs!

      Usuń
  21. To wygląda świetnie !


    https://pauliica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na moim blogu! :) Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  22. Pięknie wygląda. Włosy mają obłędny kolor, a do tego kolor oczu też jest fantastyczny. Bardzo jestem ciekawa jak ją "obszyjesz" :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiła się, trafiła. :) Byłam nastawiona sceptycznie, gdy ją kupowałam, ale gdy dotarła do domu, okazało się, że to chyba jedna z najładniejszych tonnerek jakie widziałam. :)

      Usuń
  23. Rzeczywiście ma przepiękne włosy! Nie mogę się doczekać aż coś dla niej uszyjesz :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno niejedno dla niej uszyję. :) Dzięki za mile słowa!

      Usuń
  24. She is GORGEOUS!!!!! Tonner Precarious dolls photograph so beautifully. I think you will have many, many good times with this doll! Congratulations on getting her.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! I can only agree - she's amazing. I already fall in love with her. I'm sure there will be a lot of her here. :)

      Usuń
  25. Mi tez sie strasznie podobają jej włosy! Śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach te włosy! Prawdziwy obłęd!!! Takie cudo...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...