środa, 12 września 2018

Rok u Kamelii | A year at Kamelia's

Dokładnie rok temu założyłam Kameliowy blog. :) Co tu dużo mówić, minęło w mgnieniu oka. Wszystkim, którzy do mnie zaglądają i zostawiają dobre słowo - serdecznie dziękuję, z całego serca. Bez Was na pewno ten blog by nie istniał. 

Za jego sprawą poznałam - wirtualnie i nie tylko - wiele wspaniałych osób. I już to jest wystarczający powód do tego, by cieszyć się z decyzji o jego założeniu. :)

It is exactly one year since I started Kamelia's blog. :) What can I say, it passed in the blink of an eye. I thank all of you who drop by and leave a kind word. I thank you with all my heart. If it weren't for you this blog wouldn't exist.

Because of it I met - virtually but not only - a lot of wonderful people. And for me that is a good enough reason to be very happy I started this blog. :)

Handmade clothes for Evangeline

Na tą okazję wybrałam sesję z piękną Meluzyną. To dla mnie najcenniejsza z lalek, które posiadam - uznałam więc, że doskonale spełni rolę rocznicowej modelki. :)

Uszyłam dla niej stalowoszare jensy i czarną koszulę. Z koszuli jestem bardzo zadowolona, dzięki delikatnemu wzorkowi jest bardzo elegancka. Oczywiście dostała też buty. Aby mogła stać samodzielnie musiałam tym razem zrobić obcas o zupełnie innej wysokości niż przy Evangelinach z plastikowym ciałkiem.

I chose beautiful Melusine for the session on this occasion. This is the most valuable doll for me - so I think she will be the perfect model for the anniversary photos. :)

I sewed her steel grey jeans and black shirt. I'm very satisfied with the shirt. Thanks to a subtle pattern it looks very elegant. Of course I made also shoes for her. I had to make entirely different heel than for plastic body Evangelines so she could stand by herself.

Dark Smile Evangeline

Ghastly Wilde Imagination doll






Dark Smile Ghastly

Dark Smile



Jeszcze raz serdecznie Wam dziękuję! :)

I thank you with all my heart once again! :)

26 komentarzy:

  1. Świetna sesja, by uczcić rocznicę bloga. :) Z tej okazji życzę Ci mnóstwo radości z tego, co robisz, nowych Czytelników, pomysłów na kolejne ubrania oraz sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne sesje to Twój znak rozpoznawczy!
    kolejnych lat, feerii pomysłów i nowych
    lalkowych znajomości :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Inko, że podobają Ci się moje zdjęcia. :)
      Dziękuję za przemiłe życzenia.

      Usuń
  3. Gratuluję rocznicy! I obyś jeszcze wiele kolejnych świętowała.
    Meluzyna ślicznie prezentuje się w czerni, zwłaszcza z tym srebrnym wisiorkiem, bo uwielbiam połączenie czerni i srebra lub złota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Również bardzo lubię takie połączenia. Wisiorek już chyba zostanie jej i tylko jej. ;)

      Usuń
  4. Ojej, trafiłam na rocznicę! Gratuluję, piękna wiadomość1 Sto lat, sto lat... Bardzo mi miło komentować przy takiej pięknej okazji. Życzę Ci powodzenia w dalszym blogowaniu, bo pasji myślę, że Ci nie zabraknie... :-) Piękna lalka, ma wytworną urodę, a strój, który dla niej zrobiłaś, tylko ją podkreśla. A buciki... to prawdziwy cud! Czy to są szpileczki?! Kamelio, Ty jesteś mistrzynią świata! Ja naprawdę nie wiem, jak można zrobić takie malutkie szpileczki! Pozostaję pełna podziwu - Emma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)

      Co do butów, szpilki to może za dużo powiedziane, do wytwarzania cieniutkich obcasów jeszcze nie dotarłam w mojej szewskiej pasji. :D

      Usuń
    2. (To ja, tylko komentuję z innego konta:) Ale są jakieś obcasiki, prawda? Czy źle widzę?

      Usuń
    3. Są, są - dobrze widzisz. :) Tylko to jeszcze nie są "prawdziwe" szpilki. ;)

      Usuń
    4. A i tak wygląda to super!

      Usuń
    5. Dziękuję. :) Wciąż dopracowuje kształt obcasów, ale jestem już całkiem zadowolona. :)

      Usuń
  5. Asiasta - Tonner Tyler
    Piekna sesja, cudowna lalka i o oczywiście olśniewające ciuszki. Nie wiem jak ty to robisz chyba zapisze się do Ciebie na konsultacje bo marzą mi się taki talent i umiejętności :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Asiu, dziękuję. :)
      Jeśli tylko mogłabym w czymś pomóc - daj znać. :) A jeśli miałabyś do mnie po drodze, to zapraszam. :D

      Usuń
  6. No to masz roczek! To już poważne urodzinki :)) Wszystkiego co najlepsze życzę, kolejnych wspaniałych lat blogowania i oby życzliwych osób ciągle przybywało! Urodzinowa sesja piękna!! Zresztą fajnie, że jesteś tu na bloga, dla Nas, bo jak zawsze powtarzam robisz najładniejsze zdjęcia ze wszystkich blogujących:))) I te obłędne kreacje, i sceneria, same och i ach! Moc uścisków przesyłam !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuję za tyle miłych słów! :)

      Usuń
  7. ... i obyś wytrwała jak najdłużej w prowadzeniu bloga - tego życzę z całego serca <3
    dwa razy próbowałam zamknąć swojego w przeciągu tych swoich przeszło sześciu lat i dalej mam zwątpienia :( i zamiar zamknąć :(
    To, że ciuchy przepiękne to już wiesz, że cudne sesja robisz też wiesz i nie wspomnę o boskiej modelce :D
    Kamelio WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję! :)
      I nie zamykaj, nie! Bardzo lubię do Ciebie zaglądać. :)

      Usuń
  8. Zdecydowanie do twarzy jej w ciemnym.
    Wszystkiego lalkowego z okazji rocznicy bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj u mnie na blogu! Dziękuję za miły komentarz i zapraszam ponownie! :)

      Usuń
  9. Gratuluję roku! zleciało? teraz dopiero będzie lecieć! Mój blog w listopadzie obchodzić będzie piąte urodziny :) sama nie wiem kiedy to wszystko zleciało, dopiero co go zakładałam :) śliczna sesja, cudowna, idealna by uczcić ten ważny dzień! gratuluję raz jeszcze i wszystkiego dobrego!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! :)
      Pięć lat to już kawał czasu. :)

      Usuń
  10. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych!
    Piękna modelka i ma śliczny strój :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kamellia, Congratulations on the anniversary of your blog. I have enjoyed your posts and your dolls. The things that you make for them are absolutely gorgeous. Thank you for your friendship. Meluzyna is a beautiful doll and most worthy to be the face of your blog. I wish you many many more years of dolls and blogging!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That is so kind of you! Thank you for wonderful greetings! :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...