niedziela, 22 września 2019

Pracowite wiedźmy | Busy witches

Barbie - Halloween witches

Cztery małe wiedźmy zebrały się, żeby wywróżyć przyszłość.

W ramach podkładu piosenka z filmu "Hokus Pokus" (1993). Pamiętacie go? 

Four little witches gathered togheter to fortell the future.

As the background music there is a song from "Hocus Pocus" movie (1993). Do you know it?


Oto panna, której jeszcze u mnie nie widzieliście. To Wonder Woman Shield Block, która przyjechała do mnie od Agnieszki z bloga Kreatywne wariactwa wieki temu (no dobra, chyba w maju...). Dzięki Aga! :)

Ponieważ jej oryginalne ciało ma plastikowe ubranie na stałe, przesadziłam ją na ciałko made to move.

Here is the lady you haven't seen here yet. It's Wonder Woman Shield Block, which came to me from Agnieszka from Creative madness blog ages ago (well fine, in may I think...). Thanks, Aga! :)

Her original body had molded clothes so I put her on made to move body of course.

Halloween witch costume dress for made to move Barbie

Kota w tej skali mam. Czarnego. Więc wszystko się zgadza. ;)

I have a cat in this scale. Black one. So everything is all right. ;)


I cała czwórka. Piątka, licząc kota. 

And the whole four. Well five, counting the cat.

Halloween Barbie dresses

Merę i Mackie już widzieliście. U Mackie dodałam jeszcze tylko ozdobę do kapelusza. 

You have already seen Mera and Mackie. I just added some decoration to Mackie's hat.


Diana ma suknię z tego samego materiału, co Evangelina w roli leśnej czarodziejki, ale z fragmentu bez czarnego wzoru. Do tego pelerynę z czarnego szyfonu i kolczyki z koralikami Fire Polish.

Diana has the dress made of the same fabric I used for Evangeline as forest sorceress but from the part without black pattern. I made her a chiffon sheer cape and earrings with Fire Polish beads.


The Barbie Look Pool Chick zaprezentuje zaś sukienkę z cekinami.

The Barbie Look Pool Chick will present the dress with sequins.



Dół sukienki uszyłam z półkola, na którym wyszyłam wzór z cekinów i koralików TOHO. 

I sewed the bottom of the dress from a semicircle on which I sewed on a pattern of sequins and TOHO beads.


Czas na czary-mary. ;)

It's Abracadabra time. ;)













Uwaga, uwaga... 

Attention, attention... 



Ech, chyba coś nie zadziałało... ;) 

Życzę Wam jak najbardziej udanej przyszłości! :)

Eh, I guess something didn't work ...;)

I wish you the most successful future! :)


36 komentarzy:

  1. Gratulacje! Wiedźmy rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja wyszła fantastycznie, zdjęcia przeurocze! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ prześliczne wiedźmy! Jakie mają stroje i jaka cudowna sceneria. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! A wiedźmy? Jedna piękniejsza od drugiej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!!!
    złota sukienusia w klepki zostanie
    na dłuuugo w pamięci - K♥TEK CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, urocze te wiedźmy i ten kotek☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sesja-podoba mi się mimo iż zdecydowanie nie jestem ani odrobinę wiedźmo/halloweeno/czarownico-lubna. Kiecki świetne,mnie też Basenowej najbardziej urzekła! Zachwycam się drobiazgami, czyli buteleczkami, kociołkiem, kotełkiem, i całą resztą. Z tym Halloween'em to mam rok w rok przechlapane, bo MUSZĘ go "obchodzić" z racji wykonywanego zawodu choć w środku mnie odrzuca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Selinko!
      Rozumiem Twoje rozterki. Sama go nie obchodzę, ale lubię szyć stroje fantasy, więc i wiedźmy gdzieś tam się przewijają. ;)

      Usuń
  8. Super są te lalki wiedźmy aż trudno je tak nazywać . Piękno i gracja , podziwiam jak je pięknie ubrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. The beadwork on the skirt and earrings...just amazing!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne.Niesamowity klimat. Swietne robione klimatyczne otoczenie lalek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna robota! Najbardziej podoba mi się Barbie w długiej, złotej sukni :)

    Zapraszam do mnie :-)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała sesja. Ile czarodziejskich drobiazgów uzbierałaś. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna gromadzę drobiazgi, ale chyba popadam w nałóg w tej chwili. xD
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  13. Beautiful dresses! You've created some lovely scenes there, my favorite picture is Diana with the pumpkin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :)
      Diana is very photogenic. I like her a lot.

      Usuń
  14. O rany, właśnie przypomniały mi się moje sesje na Halloween:) Co roku przebierałam laki ale moje kostiumy wiedżm były kupne i nie wyglądały tak efektownie jak twoje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsza jest zabawa. :)
      Planujesz coś w tym roku?

      Usuń
  15. These photos really have that Halloween vibe, all the colours of orange and their adorable outfits. Wonder Woman looks great on the MTM body. I always love your sets.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!
      I think so too, she looks much better than on her own.

      Usuń
  16. Zbyt piękne, jak na wiedźmy... choć w sumie czemu nie? :D <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne i stylowe wiedźmy :) Widać, że wprawione w swoim fachu, ich siedziba jest doskonale wyposażona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzą sobie. ;) Siedziba wymaga jeszcze dopracowania. I wciąż nie ma szklanej kuli. Zapomniałam!

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...