sobota, 18 lutego 2023

Galentine's Day 2023


Dziś krótka sesja z okazji Galentine's Day. Z niewielkim poślizgiem, gdyż dzień ten jest obchodzony 13 lutego. Ale impreza na lalkowym Instagramie została przeniesiona na ten weekend, więc i ja publikuję dopiero dziś. ;) A gdyby ktoś chciał dołączyć, to babską lalkową imprezę organizuje @paperinadoll i @sage_dollstory, a hasztag, pod którym znajdziecie wszystkie zdjęcia to #sagepaperinagalentines.

Rok temu pisałam parę słów o pochodzeniu tego dnia. Gdyby ktoś miał ochotę zajrzeć na zeszłoroczną imprezę - to zapraszam. :)

Today a short session on the occasion of Galentine's Day. With a slight delay, because this day is celebrated on February 13. But the doll Instagram party has been moved to this weekend, so that's why I'm posting today. ;) And if anyone would like to join, @paperinadoll and @sage_dollstory are organizing a girls' doll party, and the hashtag under which you will find all the photos is #sagepaperinagalentines.

A year ago I wrote a few words about the origin of this day. If anyone would like to take a look at last year's party - I invite you. :)

Pierwszy raz robiłam zdjęcia z użyciem lampy ledowej, tzw. "ring". Zdecydowałam się na jej zakup przez tą przedłużającą się szaro-burość za oknem, ale w sumie dopiero teraz miałam okazję jej użyć. I powiem Wam, że jestem całkiem zadowolona z tego, jak to ustrojstwo działa. ;) Podrzucam kadr zza kulis.

The first time I took pictures using a LED lamp, the so-called. "ring". I decided to buy it because of this prolonged gray-darkness outside the window, but only now I had the opportunity to use it. And I'm quite happy with how this device works. ;) I'm throwing a frame from behind the scenes.

Jak widać, na plotki zeszła się cała ekipa z Kameliowej Pracowni - Morgana (Barbie Looks #11), Suzie (OOAK przemalowana przez Mię, ResinRapture), moja Mini Me (Barbie BMR1959) oraz Margaret (Mattel, Bellatrix Lestrange).

As you can see, the whole team from Kamelia's Atelier is here - Morgana (Barbie Looks #11), Suzie (OOAK repainted by Mia, ResinRapture), my Mini Me (Barbie BMR1959) and Margaret (Mattel, Bellatrix Lestrange).





Życzę Wam spokojnego weekendu!

I wish you a calm weekend!

17 komentarzy:

  1. Tak wieje, że jedyne, co pozostaje, to siedzieć w domu w doborowym towarzystwie!

    OdpowiedzUsuń
  2. They look so relaxed and happy.

    OdpowiedzUsuń
  3. I love all their looks, but this green really is Suzie's color, don't you think?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycający ten świat lalek. Jestem pod wrażeniem😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle urocze zgromadzenie! Fakt, pogoda nie zachęca do wychodzenia, więc równie dobrze można posiedzieć w ciepełku z psiapsiółkami :), zwłaszcza, że stół suto zastawiony! Też myślałam nad tą lampą, widzę, że u Ciebie daje świetne efekty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. :) Fakt, w taką pogodę nic innego nie pozostaje.
      Jestem całkiem zadowolona z tej lampy. :)

      Usuń
  6. Mam tę lampę i fajnie się sprawdza, chociaż wiadomo, nie do wszystkiego. Twoje zdjęcia jak zawsze cudowne ❤️ i dopracowane w najmniejszych szczegółach, aż by się chciało dołączyć do dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem naprawdę zadowolona z zakupu. :)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  7. Wyglądają bardzo fajnie. Posiadanie lalek w skali 1/6 ma swoje uroki - o wiele łatwiej o dodatki dla nich. A piszę to dlatego, że Twoje sesje zawsze są nimi wypełnione:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Na szczęście jest coraz więcej dodatków w skali 1/6. Choć nadal nie tyle, co w skali 1/12.

      Usuń
  8. Takie spotkania to ja rozumiem...szkoda, że sama nie mam czasu na posiadówki z koleżankami. Ależ zazdroszczę Twoim dziewczynom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne myśli za każdym razem, jak robię zdjęcia lalkowych imprez. ;)

      Usuń
  9. I like this idea too. :)
    Thank you!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...