niedziela, 3 czerwca 2018

Letni wieczór | Summer evening


Kwiaty, zapachy i ciepły wieczór. To chyba najprzyjemniejsze elementy lata. Upał w ciągu dnia daje popalić, więc najlepiej poczekać na późniejsze popołudnie. Napić się kawy, pospacerować, a potem siedzieć do północy przy blasku świec. :)

Robiąc zdjęcia do tej sesji przypomniałam sobie wieczory, kiedy z moją przyjaciółką z liceum siadałyśmy u niej na balkonie przykryte kocami, z lampką wina w ręku i patrzyłyśmy na gwiazdy. I nie raz, nie dwa, przegadałyśmy całą noc.

Teraz zamiast patrzeć w gwiazdy - szyję dla lalek. ;)

Moje piękne panny Ghastly prezentują z tej okazji letnie kompleciki, buty i biżuterię. 

Flowers, scents and warm evening. That's probably the most plesant elements of the summer. Heat during the day is very tiring, so it's best to wait for late evening. Have a cup of coffee, take a walk and then sit until midnight in the candlelight. :)

While taking photos for this session I was thinking of the evenings when me and my high school friend were sitting on her balcony under the blankets, with a glass of wine in our hands and were watching the stars. Not once, not twice we were talking whole night.

Now, instead watching stars - I sew for dolls. ;)

For this occasion my beautiful Ghastly ladies presents summer outfits, shoes and jewellery. 



Evangeline Ghastly










Evangeline Ghastly


Cierpię na potworny brak miniatur w skali Evangelinowej. Czy ktoś z Was nie ma może na zbyciu drobiazgów w skali 1/4? Tu chciałabym podziękować też Millicent za rewelacyjne owoce, które widzicie na stoliku. :)

I suffer for a great lack of miniatures in Evamgeline's scale. Maybe you have some trifles in 1/4 scale you don't need? At this point I would like to thank Millicent for wonderful fruits you can see on the table. :)







Doll photography


35 komentarzy:

  1. Tak, uwielbiam letnie wieczory...
    Twoje panny ślicznie prezentują się w letnch komplecikach.
    Sesja bardzo realistyczna. Wszystko wygląda jak "żywe".

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałoby się "krzyczeć" chwilo trwaj <3
    Rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, ale wolałabym tam siedzieć zamiast nich. ;)

      Usuń
  3. This photo session is lovely and so alive :-). The girls seem to be real and seem to have real conversations! Great work also on the outfits! I'm happy to see the fruit, which means the ladies are eating healthy evening snacks ;-). Is the oil lamp really on? That's awesome!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Millicent! I tried to do my best to pose them. :) Fruit are great!
      Yes, this oil lamp works, it's a real flame. :)

      Usuń
  4. Ale piękne zdjęcia! Jestem pod wielkim wrażeniem, nie mogę się napatrzeć! Panny wyglądają ślicznie :) Zakochałam się w mebelkach, zdradzisz skąd je masz? Szukam fotela dla mojej damy, żeby siedziała wygodnie na biurku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! :)
      Kanapa i fotel to moje zdobycze z targów staroci. Podwójnie się z nich cieszę, bo raz, że fajne, a dwa kosztowały niewiele. Stół to produkcja własna. ;)

      Usuń
  5. Breathtaking scene, beautiful ladies, what more can one ask for? You are truly a talented artist!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę dziewczynom! Przypomniały mi dzieciństwo, kiedy siedziałam na werandzie na działce, słuchając koncertów świerszczy albo obserwując burzę. Twoje panny wyglądają jak idealne przyjaciółki, które nigdy nie mogą się dość nagadać. :) Świetne miniaturki uzbierałaś, zwłaszcza ta lampka naftowa mnie urzekła. A jeśli coś znajdę w tej skali to dam ci znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ja im też zazdroszczę... ;)
      I tęsknię za takimi wieczorami, jak opisałaś. I ja spędzałam na działce pół wakacji, jak nie lepiej. W domku się praktycznie tylko spało.
      Będę przeogromnie wdzięczna, bo te drobiazgi są zapożyczone od Barbioszek i są ciut za małe.

      Usuń
  7. Fantastyczna sesja! Bardzo klimatyczna! Zwłaszcza zdjęcia wieczorne. Ach tak sobie posiedzieć w ciszy i spokoju!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja od miesiąca planuję taki wieczór dla siebie i... jakoś nie udało mi się jeszcze. ;)

      Usuń
  8. Rewelacyjna sesja, chyba będzie jedną z moich ulubionych :) Stworzyłaś cudowny klimat, zwłaszcza te zdjęcia późniejszą porą sprawiają, że czuję jakbym siedziała tam z dziewczynami :) Niesamowite. Cudowne. Jak ja mam to opisać? Jestem pod takim wrażeniem, że aż brakuje mi słów! Ta jaśniejsza laleczka ma cudowną biżuterię :) poszukam czegoś malutkiego, ale chyba dobrym sposobem jest kupowanie kinder niespodzianek :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje komentarze zawsze są tak ciepłe i miłe - bardzo Ci dziękuję! :)
      Kinder niespodzianki raczej się nie sprawdzą. Wątpię, abym znalazła tam np. filiżanki w tej skali. ;)

      Usuń
  9. Ależ przyjemny wieczór! Wszystko piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. No, Ty to jesteś niesamowita! Sesja tak piękna i naturalna, że czuję to ciepło wieczoru, zapach kwiatów i urok miejsca! Dziewczyny wspaniale się prezentują! Fantastyczne są te bluzeczki, spódniczki, biżuteria i buciki! Dodatki na stole zachwycają, zwłaszcza lampa! Wszystko idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Olu! :) Bardzo się cieszę, że tak uważasz, bo w porównaniu z Barbie mtm te moje dwie Paskudy pozują wręcz miernie... Ciężko je ustawić, więc cieszmy mnie, że jednak się udaje. :)
      Widzę, że wszystkim podoba się lampka. :)

      Usuń
  11. Blondynka opowiada coś z dużym przejęciem. Ciekawe, co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obgadują tą trzecią, po drugiej stronie obiektywu. :D

      Usuń
  12. I co ja mam Ci napisać...? :))) Twoje zdjęcia są przecudne. A te wieczorne... opowiadają historię pełną ciepła, spokoju. Magiczne sceny. Zachwycam się :)))
    W Twoich łapkach wszystko jest sztuką.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałaś mi przemiły komentarz, za który gorąco dziękuję. :)

      Usuń
  13. Cudna sesja, całość zagrała po prostu koncertowo! Uwielbiam takie letnie wieczory, kiedy wszystko cichnie przed nocą, słońce już zaszło i mrok zaczyna otulać cały świat. Przepięknie podkreśliłaś ten nastrój oświetleniem... i ciepłymi szalami Twoich panien. Jak zawsze, zachwycam się ich kreacjami i każdym szczegółem wykreowanej przez Ciebie scenerii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za tak miłe słowa. :) Oby nie tylko lalki miały takie wieczory, ale i my. :)

      Usuń
  14. Cudowna sesja. Rozejrzę się za jakimiś gadżetami, tylko muszę znaleźć trochę czasu na przetrząśnięcie pudeł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Gdyby coś się znalazło, a będzie "na zbyciu" - to super! :)

      Usuń
  15. Ach, te spódniczunie i biżuteria, jak dla człowieka...
    Oj, blisko dwie dekady - to letnie, wieczorne posiadówki w loggi, lub ogródku u mojej Przyjaciółki, kiedy to gadałyśmy przy świecach o lalkach, literaturze s-f, płytach DM, Bjork, Tori Amos, Dead Can Dance, etc., naszych marzeniach...
    Kolejna dekada, to działkowie wieczory z Najbliższymi i samo dobro, które się w tym terminie zawiera.
    Ostatnie kilka lat, to podobne posiadówki w loggi z kotami, pośród kwiatów i pomidorów w donicach. Widok na sosny i rozmowa z duchami.

    Wspaniałe kadry!

    PS. Może wreszcie uda mi się stworzyć jakieś ceramiczne naczynia w tej skali...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co napisałaś, jest bardzo poruszające i oddaje upływ czasu doskonale.
      Cieszę się, że moje zdjęcia mogą przypominać takie ulotne chwile.
      Jeśli tylko coś stworzysz, to daj znać! :)

      Usuń
  16. Podziwiałam już zdjęcia na IG - fantastyczne i zdjęcia i dodatki/rekwizyty i stroje :) Napatrzeć się nie mogę. Masz mega talent kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  17. widać, że to psiapsióły pełną gębą,
    wszak ubierają się bardzo podobnie :)
    strasznie lubię bluzki typu carmen ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. pozy swobodne i naturalne - foty zaś
    wysmakowane, lekkie i kojące - chusty
    na ramionach i latarenki to kwintesencja
    wieczornego współistnienia siostrzanych dusz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Inko, że to tak odbierasz. Właśnie taki obrazek starałam się przedstawić. :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...