czwartek, 5 listopada 2020

Ekipa z "Kopciuszka" | "Cinderella" crew

 

Mam słabość do lalek o ciekawych, nietuzinkowych twarzach. W ten typ wpisuje się sporo lalek Mattela zrobionych na podobieństwo postaci z filmów. I tak, wśród plastikowych panien na mojej półce znajdzie się Mera, Hippolyta i Diana z "Wonder Woman", Katniss z "Igrzysk Śmierci", a także Claire z "Jurassic World".

Od pewnego czasu mam także Ellę, z filmu "Kopciuszek". Zaś niedawno udało mi się wreszcie zdobyć dwie inne lalki z tego filmu, które od bardzo dawna były na mojej liście. Ich ceny zwykle powalają na kolana, więc nie sądziłam, że w ogóle uda mi się je wreszcie kupić. Aż mniej więcej dwa tygodnie temu szczęście się do mnie uśmiechnęło i przygarnęłam je obie. Przedstawiam Lady Tremaine oraz Wróżkę chrzestną. :)

Dolls with interesting, extraordinary faces are my weakness. A lot of Mattel dolls made in the image of movie characters fall into this type. And yes, among the plastic ladies on my shelf you can find  Mera, Hippolyta and Diana from "Wonder Woman", Katniss from "The Hunger Games", and Claire from "Jurassic World".

I've also had Ella, from the "Cinderella" movie, for some time. And recently, I finally managed to get two other dolls from this movie that have been on my wishlist for a very long time. Their prices usually knock you out, so I didn't think that I would be able to buy them like ever. And about two weeks ago, luck smiled at me and I took them both. I present to you Lady Tremaine and the Godmother Fairy. :)


Lalki trafiły do mnie w bardzo przyzwoitym stanie. Co prawda żadna z nich nie miała butów, brakowało też paru innych dodatków, ale mimo to ucieszyłam się jak dziecko. Najbardziej martwiły mnie ich fryzury, nieco zmierzwione i zakurzone, ale udało się je całkiem przyzwoicie odświeżyć. Na początek zdjęcia obu dam w ich oryginalnych strojach, zaraz po wyjęciu z paczki. 

Wróżka miała jeszcze ślad po długopisie na policzku. Mimo kiepskiej pogody i małej ilości słońca udało się wywabić plamę (przy pomocy maści na trądzik) w kilka dni. 

I received the dolls in a very decent condition. It is true that neither of them had shoes and a few other accessories were missing, but I was as happy as a child. What worried me most was their hair, a bit matted and dusty, but I managed to refresh them quite decently. First, photos of both ladies in their original costumes, right out of the package.

The Fairy had a pen stain on her cheek. Despite the bad weather and little sun, the stain was removed (with acne ointment) in a few days.


Ich włosy miały na sobie tonę żelu, ale po wypłukaniu go okazało się, że oryginalne loki zachowały się w niemal idealnym stanie.

Lalki zostały wypuszczone w 2015 roku. Niby nie tak dawno, ale powiem Wam, że widać przepaść pomiędzy jakością Mattela wtedy i dziś. Makijaże są po prostu idealne.

Their hair had a ton of gel on, but after washing it out, the original curls were in almost perfect condition.

The dolls were released in 2015. Apparently not so long ago, but let me tell you that you can see the gap between Mattel's quality then and today. The makeups are just perfect.



Tym sposobem mam całą trójkę z obsady "Kopciuszka". Ellę o twarzy Lily James (nie wiem, czy to tylko moje wrażenie, ale jest podobna do lalek Grace Kelly), Wróżkę chrzestną na podobieństwo Heleny Bonham Carter oraz Lady Tremaine wzorowaną na Cate Blanchett. Carter i Blanchett to jedne z moich ulubionych aktorek, więc radość jest podwójna. :)

This way I have all three of "Cinderella" crew. Ella with the face of Lily James (I don't know if it's just my impression, but it is similar to Grace Kelly dolls), the Fairy Godmother in the image of Helena Bonham Carter and Lady Tremaine modeled on Cate Blanchett. Carter and Blanchett are one of my favorite actresses, so the joy is double. :)


Oczywiście panny musiały dostać artykułowane ciałka, ale z powodu braku dawczyń w tym odcieniu Helena dostała na razie ciałko plus. Z jednej strony bardzo mi się podoba, z drugiej - do jej pięknie wyrzeźbionej twarzy pasowałoby chyba coś drobniejszego. Może uda się podmienić za jakiś czas.

Czarna chusta zrobiona została przez moją lalkową bratnią duszę - Magdalenę. :)

Of course, the girls had to get articulated bodies, but due to the lack of donors in this shade, Helena got a curvy body for now. On the one hand, I like it very much, on the other - something smaller would fit her beautifully sculpted face more, I think. Maybe it can be replaced in some time.

The black shawl was made by my doll soul mate - Magdalena. :)


Kate prezentuje się doskonale we wszystkim, jestem po prostu zachwycona wykonaniem tego łebka. Ten nos, te kości policzkowe... Co jak co, ale te dwie panny się Mattelowi udały jak złoto.

Kate looks great in everything, I'm just delighted with how this head was made. That nose, those cheekbones... You must agree, that these two ladies Mattel made just perfect.


Porównanie do Grace Kelly jest akurat komplementem, bo zawsze marzyłam o jednej z tych lalek. Ella więc również podoba mi się ogromnie.

The comparison to Grace Kelly is just a compliment, because I've always dreamed of having one of these dolls. So I also like Ella tremendously.



Wybór modelek nie był przypadkowy. Dziś bowiem wypada Międzynarodowy Dzień Postaci z Bajek, który oczywiście jest zaznaczony w Kalendarzu Szarej Sowy. :)

The choice of models was not accidental. Today is the International Fairytale Characters' Day, which of course is marked in the Grey Owl's Calendar. :)


Ściskam Was mocno!

Big hugs!



56 komentarzy:

  1. Czyli jak Mattel chce, to może. Lubię lalki, których twarze zrobione są na wzór prawdziwych osób. Ich oryginalne stroje są ciekawe, ale we współczesnych ciuszkach wyglądają bardziej interesująco. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiedziałabym "chiał" i "mógł" - bo z tych obecnych tworów, to nawet kolekcjonerskie powalają bylejakością...
      I ja ogromnie lubię takie realistyczne twarze.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo mi się podobają te laleczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Your extraordinary dolls look so amazing. I sometimes wonder why I did not buy the Red Queen doll from Alice in Wonderland - that doll would have been rather different among my BJD’s and Barbies.
    Lady Tremaine reminds me of another actor, her in the movie Blue Jasmine. She was blond, though. But the face is similar.
    The girls look stunning in their new outfits and fixed hair.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. :)
      I think this just confirms how well they made that face mold. She is just herself.

      Usuń
  4. They look wonderful re-dressed. And I agree, their faces are quite unique from the standard Mattel fare. I particularly love that Cate Blanchett doll and I have to admit, that was one I have been keeping a look out for as well but sadly you can hardly find them here. She has such an elegant lady vibe to her.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!
      As you wrote - they are unique. I hope you will find her someday I know how extremly happy I was when I finally got her! :)

      Usuń
  5. Fantastyczne zdobycze! Zwłaszcza Cate jest cudna i podobna do oryginału. Za to Heleny to ja nie widzę wcale, raczej Gwen Stefani. :) Sama bardzo lubię Gwen, więc to dla mnie byłby plus. Masz rację, jest coś na rzeczy z Grace Kelly. Brakuje jej tylko słynnej sukni z "Okna na podwórze". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, sprawiły mi ogrom radości. :)
      Hmmm, Gwen nie widzę, ale to prawda, że Helena bardziej przypomina tu swoją postać z Harry'ego Pottera - Bellatrix. Choć mimo wszystko można dopatrzeć się rysów aktorki.
      Mam w planach uszyć coś w tym stylu dla Elli, żeby sprawdzić, czy to podobieństwo się zwiększy. ;)

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się wróżka chrzestna. Pozdrawiam Asiu i gratuluję udanych zakupów.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa z niej dama, prawda? :)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Wszystkie laleczki prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne trio! Oglądałam tę bajkę i bardzo podobała mi się postać macochy w wykonaniu tej aktorki. W nowoczesnym stroju wygląda bardziej "po ludzku":)).
    Gratuluję zakupu tych postaci.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Obejrzałam film z przyjemnością i też uważam, że postać macochy jest doskonała. Cate jest jedną z moich ulubionych aktorek, więc nie byłam zdziwiona. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Ale one są piękne :) faktycznie ich twarze są nietuzinkowe ❤️ Te futerko jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem jak to robisz, ale twoje lalki i ubranka zawsze powalają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie je odświeżyłaś. Mattel collectibles zachwycają a szczególnie te przerobione przez Noela Cruza. Lalki które wyszły z jego pracowni są genialne. Gdyby nie cena to już którąś bym miała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Ach, lalki spod jego pędzla to już po prostu arcydzieła... :)

      Usuń
  12. Gorgeous! I love Lady Tremaine...that expression is perfect.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sesja :0)
    Wszystkie trzy panie bardzo atrakcyjnie prezentują się na swoich nowych ciałkach :0) ja bym nie podmieniała tego ciałka plus, tak jest idealnie i różnorodnie ;0)
    Pozdrawiam cieplutko :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Z tym właśnie zamiarem przesadziłam łepek właśnie na to ciałko. Jednak nie jestem do końca przekonana... Na razie i tak nie mam wyjścia, bo innych dawczyń brak. ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Gratuluję upolowania tak atrakcyjnej ekipy! Oczywiście, w Twoich ciuszkach od razu wyglądają jeszcze lepiej. Widać też, że z dala od wyznaczonych im ról potrafią się doskonale dogadywać :). Nie mogę się doczekać, kiedy wróżkę chrzestną zobaczę w jednej z Twoich cudnych, wieczorowych sukien!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Obie damy widzą mi się w jakichś eleganckich kreacjach. Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować ten projekt przed emeryturą. xD

      Usuń
  15. Nie rozpoznałam żadnej aktorki poza Cate, natomiast te twarze na pewno są nietuzinkowe. Pasują im te współczesne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helena przypomina bardziej swoją postać z Pottera - gdyby dać jej ciemne włosy, to Bellatrix jak się patrzy. ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  16. Hi Joanna!
    Congratulations on your new arrivals. I must say that the resemblance of the red haired doll to Cate Blanchett is by far the best of the three, she is a stunner! You were lucky to not have too many problems with restoring them to beauty.
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :)
      Yes, I agree. Cate looks like herself. :)
      Hugs!

      Usuń
  17. Urocze :) Te twarze mają coś w sobie, lubię, gdy lalki mają podobieństwo ludzi :) Gratuluję zdobycia tak cudownych lalek! Naprawdę pasują do ekipy :) Już nie mogę się doczekać, aż zobaczę je w kolejnych stylizacjach :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Też uważam, że pasują doskonale i cieszę się, jak tylko na nie spojrzę. :)
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
    2. Ekipa rośnie i bardzo dobrze! :) Aż miło popatrzeć na tak okazałą kolekcję <3

      Usuń
  18. Masz rację, nietuzinkowe twarze są zawsze ozdobą Kolekcji! Te trzy damy udały się producentowi i to jak! Pięknie im zarówno w kreacjach bajkowych, jak i w strojach nowoczesnych. Wspaniałe zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście, że można jeszcze takie lalki znaleźć... :)
      Cieszę się bardzo, że Ci się podobają. :)

      Usuń
  19. Cudowne stylizacje, zwłaszcza tej macochy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ im pięknie w takich "zwyczajnych", codziennych niemalże ciuszkach. Od razu inne babeczki... Piękne są te Twoje stroje Kamelko. Wiem, powtarzam się, ale jestem zachwycona. Chyba muszę zamówić wkrótce u Ciebie jakąś bluzę z kapturkiem i ponownie dżinsy (w tych Twoich, które mi podarowałaś, kilka moich panien już zdążyło zwiedzić parę zakamarków świata :P) Jestem Twoją fanką <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Kochana, pisz do mnie, kiedy tylko zdecydujesz, co Twoim pannom jest potrzebne. :)
      Ja też jestem Twoją fanką. :D

      Usuń
  21. Szczerze gratuluję zdobycia panien (ale i zazdraszczam);p
    Zakochałam się w zielonej bluzie matki chrzestnej i w szarej puchatej kamizelce !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję! :)
      Bardzo się cieszę, że Ci się podobają, Selinko. :)

      Usuń
  22. Kobitki jak marzenie! Piękne twarze, świetne ciuchy, przyciągają wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale śliczne! Chciałabym mieć takie w swojej kolekcji :)

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Again, wonderful clothes. But I think I like the trio (Picture no 6) most, it's fun how different their personalities look if you see them together.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :)
      I think so too, that makes me like them even more. :)

      Usuń
  25. Wspaniale stroje i cudowne lalki. Wydaje mi się, że oddanie rysów aktorek jest bardzo trudne i zamiast udanej plastikowej miniatury łatwo może wyjść karykatura, jednak tym razem Mattel odniósł sukces w przypadku Cate Blanchett. To piękna kobieta o bardzo wyjątkowej urodzie, a twórcom lalki udało się to piękno uchwycić. Wróżka jest nieco mniej podobna do swojego pierwowzoru, ale Helena Bonham Carter ma jeszcze bardziej unikatowe rysy, więc i tak chylę czoło twórcom. Tę bluzę Elli sama chętnie bym na siebie narzuciła :) Jak zawsze wspaniała sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, łatwo nie jest. Parę porażek mają na swoim koncie. Natomiast te lalki im się bardzo udały.
      Helena w ciemnych włosach bardziej by przypominała siebie, tak mi się wydaje. Nie będę jednak zmieniać (chyba, że trafi mi się jej bliźniaczka ;)).
      Dziękuję za wszystkie miłe słowa! :)

      Usuń
  26. Niesamowite, że lalki też mogą używać kosmetyków do twarzy, aby ją oczyścić XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie zapędzałabym się aż tak. xD Ale można wykorzystać co nieco, żeby je odświeżyć. ;)

      Usuń
  27. Trzy Gracje i moim sa marzeniem,
    może w przyszłym roku, pomalutku...

    zwyczajna codzienność wprost Im pasuje ♥

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...