piątek, 21 czerwca 2019

Jedyna w swoim rodzaju | One of a kind

OOAK Tonner Doll repaint

W kalendarzu Szarej Sowy mamy dziś Dzień Lalki OOAK. Z tej okazji cyknęłam dosłownie trzy fotki Rose. Oczywiście wiele się pozmieniało przez ostatni rok i takich panien jedynych w swoim rodzaju mam w tej chwili jeszcze kilka, ale... niestety brakuje mi czasu na zrobienie jakiejś większej sesji. Nie chciałam jednak, aby tak fajne lalkowe święto przeszło u mnie na blogu bez echa.

Już niedługo pokażę Wam, nad czym tak pracuję dzień i noc. ;)

In the Grey Owl's Calendar we have OOAK Doll Day today. Because of it I took literally three photos of Rose. Of course a lot has changed over the last year and I have some more one of a kind ladies now, but... I really don't have time to make some bigger session. I just didn't want that so great dolly holiday went unnoticed on my blog.

Soon I will show you what I am working on day and night right now. ;)

Clothes for Tonner doll

Toner Doll Rose

50 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Już opublikowane. Chwilowo nie wyrabiam z blogiem i wszystkim wokół. Ale postaram się nadrobić.

      Usuń
  2. Fajne spodnie, sama takie bym chciała. Śliczne włosy ma ta panna. Pozdrawiam Asiu i bardzo jestem ciekawa czym tym razem nas zaskoczysz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycająca jest ta Twoja pannica :)
    Również jestem ciekawa nad czym pracujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę się tylko zgodzić - wciąż się nią zachwycam. :)
      Już jest nowy post, zapraszam!

      Usuń
  4. To mnie zaciekawiłaś tak, że ie będę się mogła doczekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest naprawdę wyjątkowa, ale jakże piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. to czekamy, jestem ciekawa :) śliczna doll :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj u mnie na blogu! :) Dziękuję za miły komentarz!

      Usuń
  7. Witaj Kamelio piękna ta lalkla. Ale ma włosy. Moje by były zachwycone. Czadowe!!!
    Kraków pozdrawia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi czytać pochwały na jej temat, to lalka, której zdobycie sprawiło mi ogromną radość. :)
      I ja również pozdrawiam!

      Usuń
  8. Czekamy! Laleczka fajna i ubiór modny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta Rose. Spodnie ma fantastyczne!
    Niecierpliwie czekam na Twój kolejny projekt...

    OdpowiedzUsuń
  10. Preciosa muñeca y unos pantalones geniales! En espera de ver con qué nos sorprendes!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! I invite you to read the new post! :)

      Usuń
  11. Heh, znowu przegapiłam, a nawet mam jednego OOAKa. Albo miałam, od roku leży w folii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź, sprawdź, bo może jeszcze gdzieś uciekł? ;)

      Usuń
  12. Rose rzeczywiście jest jedyna w swoim rodzaju i we wszystkim, co jej założysz jest jej pięknie! Swoją drogą, sama bym w takie spodnie wskoczyła!

    No i co narobiłaś? Teraz umieram z ciekawości nad czym tak pracujesz całe dnie i noce! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ona z tych, co im we wszystkim ładnie. ;)
      Proszę nie umierać, tylko czytać co tam nadziubałam. :D

      Usuń
  13. Rose wyraźnie jest gotowa na wakacje ^_^. Zaintrygowałaś mnie też tą zapowiedzią - cokolwiek to będzie, na pewno będzie śliczne.
    Niestety, u mnie brak jakichkolwiek OOAKów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę jej coś ładnego uszyć, bo zdecydowanie za rzadko się pojawia na blogu. ;)
      A nowy post już jest!

      Usuń
  14. Jest naprawdę jedyna w swoim rodzaju...piękna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana czekam cierpliwie co tam robisz, choć ciekawość mnie zżera :)). Spodnie lalki są świetne!!! Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię chodzić w takich spodniach, więc i lalkom uszylam. :)
      Zapraszam na nowy wpis! :)

      Usuń
  16. Te spodnie skojarzyły mi się z Szeherezadą. ;) Tylko brakuje jej zasłony na twarz i większej ilości biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo to są takie alladynki, haremki czy jak się tam teraz nazywają. Ona by fajnie wyglądała w takich właśnie klimatach.

      Usuń
  17. Naprawdę wyjątkowa, to spojrzenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta lalka wywołuje we mnie skrajny, niepohamowany, szaleńczy wręcz zachwyt !!! :D
    Co nie znaczy, że całkiem odwróciła moją uwagę od świetnych spodni i sympatycznej ażurowej bluzeczki-topu. Cudna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako, że wiem doskonale o Twoim Barbiowym ukierunkowaniu kolekcji, to tym bardziej cieszy mnie Twój komentarz. :)

      Usuń
  19. Włosy tej lalki są cudne, dzieło sztuki. Podobnie twarz <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Laleczka ma świetne spodnie :D jestem bardzo ciekawa nad czym pracujesz ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Tajemnica już została ujawniona w nowym poście. :)

      Usuń
  21. moja platoniczna słonecznowłosa miłość!

    OdpowiedzUsuń
  22. First of all.....what a BEAUTIFUL doll. She reminds me of how I need to bring out my Tonner beauties and make them some new clothes. I'm afraid I've been missing these international doll days. (Life getting in the way of doll play.) I think there may be one or two more, so hopefully I can mark the event with my dolls.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, she is beautiful. I can't wait to see clothes you will make for Tonner girls. :)

      Usuń
  23. She looks great in that. I love the harem style pants.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...