niedziela, 9 sierpnia 2020

Agentka Denton znów w akcji | Agent Denton in action again


DeDe znów wcieliła się w specjalną agentkę. ;) A strój znów wzorowany jest na kostiumie Lary Croft z gry komputerowej. Sesja nie jest porywająca - nie miałam odpowiedniej scenerii do zrobienia zdjęć w tej "piance do nurkowania". Poza tym upały są okrutne, zwlekałam ile się da z wyjściem z domu, a gdy wreszcie temperatury odrobinę zelżały i zdecydowałam się wypełznąć do ogródka - przyszła burza. Ot, i po sesji...

DeDe played the role of a special agent again. ;) And the costume is again based on Lara Croft's outfit from the computer game. The session is not thrilling - I didn't have the right scenery to take photos in this "wetsuit". Besides, the heat is cruel, I delayed leaving the house as much as possible, and when the temperatures finally subsided a bit and I decided to crawl out into the garden - a storm came. So the session was over...


Oczywiście agentka nie może się obyć bez broni, zrobiłam więc ze skóry jedną kaburę na pistolety i jedną pochwę na nóż, mocowaną do łydki. Ma również niewielki plecak, również skórzany.

Of course, an agent can't be unarmed, so I used leather to make one holster for guns and one knife sheath, which is attached to the calf. She has a small backpack too, also made of leather.







Odnośnie wyposażenia - zrobiłam również kaburę z brązowej skóry, choć zostałam już poinstruowana przez mojego Męża, że nie nadaje się ona do tego typu broni. No cóż, nie mam innej w skali 1:4, więc pokazowo wsadziłam nieodpowiedni pistolet. ;) Choć rzeczywiście rewolwer prezentowałby się w niej o wiele lepiej.

Nawiasem mówiąc na zdjęciu poniżej DeDe ogromnie przypomina mi Dolores z "Westworld" i już wiem, że muszę dla niej uszyć strój z tego serialu... :) 

Regarding the equipment - I also made a brown leather holster, although I had already been instructed by my Hubby that it was not suitable for this type of gun. Well, I don't have another in 1/4 scale, so I put the wrong gun in for demonstration. ;) Although I must admit that the revolver would look much better in it.

By the way, in the photo below DeDe reminds me a lot of Dolores from "Westworld" and I already know that I have to sew an outfit from this series for her... :)



Trafiła mi się dokonała skórka do tego typu miniaturowych wyrobów, już mam pomysł na parę torebek i innych akcesoriów dla lalek. Powinny wyglądać ciekawie. :)

I found a really great leather for this type of miniature products, I already have an idea for some bags and other accessories for dolls. They should look interesting. :)



To by było tyle na dziś. Pozdrawiam Was ciepło!

So, that's all for today. I greet you warmly!

41 komentarzy:

  1. świetna jest :) myśle, ze większość ludzi nawet nie zauważy, ze ten pistolet tam nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Może tak być, ja też zostałam uświadomiona - nie miałam pojęcia. ;)

      Usuń
  2. Strój agentki robi wrażenie perfekcją dopasowania do sylwetki-pewnie jako pianka nie był zbyt wdzięcznym we współpracy materiałem. Natomiast sesję wygrywają cudeńka ze skórki, bezapelacyjnie !Już jestem ciekawa tych torebek i innych przydasiów skórkowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Pianka to jest tylko z wyglądu, uszyłam strój z dzianin, które ją przypominają. Nie było tak źle. ;)

      Usuń
  3. Great leather work Joanna! The holster and gun complete the outfit perfectly. :)
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie możesz zostać przy tym co robisz/szyjesz? Czy torebki muszą być?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemuż by nie ? Nie wolno eksperymentować w tak szerokiej i nieograniczonej dziedzinie jaką jest twórczość, zwłaszcza jeśli sprawia radość i przynosi znakomite efekty, którymi szczerze zachwyca się wiele osób ?

      Usuń
    2. Selinka eksperymentuj sobie ile dusza zapragnie, ale pytania nie były do Ciebie?

      Usuń
    3. Ewo, Twoje pytanie mnie trochę zaskoczyło. Robię przeróżne rzeczy, nie od dziś - nie tylko szyję. Akcesoria dla lalek i dioramy również zdarzało mi się robić. Biżuteria, buty (choć ostatnio nie, bo to po prostu zbyt czasochłonne), paski, sakiewki, kapelusze. Plecaki i torebki też już były. Skórka, którą kupiłam okazała się zbyt cienka do szycia np. kurtek, za to idealna do robienia akcesoriów. Stąd pomysł na torebki.

      Usuń
    4. ... a ja już pomyślałam, że chcesz mi robić konkurencję :Przecież wiem,
      że robisz i szyjesz inne cudeńka :)

      Usuń
  5. Przecież to jest takie maciupkie, że szyć to chyba tylko z lupą :D Jestem pełna podziwu, a myślałam że bardziej już nie mogę! No te gadżety ze skórki wprawiły mnie w zachwycenie, twoja praca jest genialna! Agentka wygląda wspaniale :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję, kochana! :)
      Pozdrawiam Cię również cieplutko!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. To był breloczek, który dostałam od przyjaciela. Stwierdził, że może się "do tych moich lalek" przyda. :D

      Usuń
  7. Kamelio, totalnie Cię rozumiem z robieniem zdjęć w takie upały. Miałam ostatnio podobną sytuację, że miałam już wychodzić z domu - burza. Mimo wszystko, zdjęcia wyszły Ci świetnie, a strój na Larę Croft można podziwiać!
    Nie kojarzę serialu "Westworld", ale wygooglowałam postać Dolores i faktycznie są do siebie podobne, a w takim razie nic tylko czekać aż uszyjesz równie niesamowity strój :)
    Dużo dobrego i idealnej pogody do zdjęć! Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda płata figle...
      Dzięki za miłe słowa, Pando. :)
      Strój Dolores z pewnością się kiedyś pojawi. ;)
      Pozdrawiam Cię gorąco! :)

      Usuń
  8. kabury zachwyciły mnie - jako steampunkolubną - ogromnie!!!
    choć plecaczek w moim odczuciu zbyt maciupci, ale co tam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, widzę, że mamy podobne upodobania. :) Steampunkowy strój wciąż czeka w kolejce "do uszycia"...
      Plecaczek rzeczywiście wygląda na za mały, ale taki miał być, co poradzić. ;)

      Usuń
  9. Świetny pomysł! Kabura niezwykła!

    OdpowiedzUsuń
  10. That holster is just amazing. I love the amount of detail you've gotten with it. Beautiful

    OdpowiedzUsuń
  11. Kabury są super! Nie widziałam serialu, ale chyba mówisz o Evan Rachel Wood? Bo mi ją przypomina ta lalka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe dzieła sztuki kaletniczej.

    OdpowiedzUsuń
  13. That is super cool. I really love this Lara Croft series of clothing you've been sewing and the gun holsters look great! I need to finish my Lara Croft Barbie project too. I have her guns, I just haven't got around to figuring out the holster part of it. I've always wanted my very own Lara Croft doll. Really great job.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, Alasse!
      Well, it's much easier make clothes and accessories like that for Tonner girl. :)

      Usuń
  14. Wszystko absolutnie genialnie wykonane! Jak zawsze, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny kostium, ale tym razem to dodatki skradły sesję. Rewelacja! Nie umiem sobie nawet wyobrazić obróbki czegoś tak maciupeńkiego i misternego jak kabury, paseczki czy plecak... Prawdziwa Lara byłaby dumna, mogąc nosić dodatki Twojego projektu, jestem tego pewna :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Dodatki są wyzwaniem, ale ogromnie się wkręciłam w te skórzane drobiazgi. :)

      Usuń
  16. No i zaś padłam z zachwytu! Nie mogę przejść do porządku dziennego, jak potrafisz zrobić tak delikatne, miniaturowe paseczki, kabury, saszetki itp! To jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu. :) Powoli nabieram wprawy, idzie coraz lepiej. ;)

      Usuń
  17. She is ready for the next adventure! The suit is great and the holster is amazing! Great photos as usually!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...