poniedziałek, 31 stycznia 2022

Denim Doll Day 2022

 

Z wielkim trudem (zdarzyło się dziś wiele nieprzewidzianych rzeczy, m.in. utopiłam telefon...), ale zdążyłam. Dziś w zabawie #monday4dolls tematem jest Denim Doll Day (przypomnę jeszcze raz wpis z 2020 roku - wtedy udało mi się ogarnąć jeszcze większą barbiową ekipę). Dzisiaj również Iza @bella_belladoll ogłosiła listę uczestników trzeciej tury projektu Wędrujących Lalkowych Spodni. W tym roku spodnie odwiedzą: Polskę, Szwecję, Rumunię, Luxemburg, Portugalię, Kanadę, USA, Meksyk i Brazylię. Brzmi fantastycznie, prawda? :)

Spodnie, które po raz kolejny objadą świat są identyczne z tymi, które ma na sobie Mera. :) Wielokrotnie już powtarzałam, że jestem ogromnie szczęśliwa, że mogę być częścią tego pięknego projektu.

Zachęcam Was gorąco do odwiedzin na stronie projektu (link dwa akapity wyżej) - można tam prześledzić wędrówkę pary jeansów, zobaczyć jakie miejsca odwiedziły, jak wielu kolekcjonerów z całego świata wzięło udział w tym przedsięwzięciu.

With great difficulty (many unforeseen things happened today, including I drowned my phone ...), but I managed. Today, in #monday4dolls, the theme is Denim Doll Day (I will recall the post from 2020 again - then I managed to prepare an even larger Barbie team). Today also Iza @bella_belladoll announced the list of participants of the third round of the Traveling Doll Pants project. This year, the pants will visit: Poland, Sweden, Romania, Luxemburg, Portugal, Canada, USA, Mexico and Brazil. Sounds fantastic, doesn't it? :)

The pants that will once again tour the world are identical to those that Mera is wearing. :) I have repeated many times that I am very happy to be part of this beautiful project.

I encourage you with all my heart to visit the project website (link two paragraphs above) - there you can follow the journey of a pair of jeans, see what places they visited, and how many collectors from around the world took part in this project.

Zdjęć jest dosłownie kilka, ale postaram się jeszcze podrzucić później dokładniejsze fotki niektórych strojów. Dziś i tak dobrze, że udało mi się zrobić choć tyle. :)

Jeansowych ubrań szyję dużo, o przeróżnych krojach i odcieniach. Na lalki o regularnym typie budowy, oraz na te pieszczotliwie zwane grubciami. Jeans można łączyć ze wszystkim. I każdy wygląda w nim dobrze. I nie mówię tu tylko o lalkach. :)

There are literally a few photos, but I will try to give you more detailed pictures of some of the clothes later. Today, it is really good that I managed to do at least that much. :)

I sew a lot of denim clothes, with various cuts and shades. For dolls with a regular body type, and for those who we call curvies. Jeans can be combined with anything. And everyone looks good in it. And I'm not just talking about dolls. :)

Braliście udział w jeansowej zabawie? Śledzicie podróż Wędrujących Spodni?

Pozdrawiam Was gorąco!

Did you take part in Denim Doll Day? Are you following the journey of the Traveling Pants?

I greet you warmly!


16 komentarzy:

  1. Wow Kamelia.....You are so good!!! Your denim work is so professional. I have not been on Instagram a lot and I do miss seeing you here (though I have not been posting as often since the pandemic began). But it is always a pleasure to see your work. It is sensational!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, dear April, for your kind comment! It means a world to me.
      I also have little time for blogs and everything these days. But I will visit yours, for sure!

      Usuń
  2. Wiesz, że jestem fanką Twoich spodni (zresztą nie tylko spodni) i gdziekolwiek jadę, czy gdziekolwiek focę moje panny, ubieram je głównie w Twoje dżinsy, zmieniam tylko dodatki. Tak mi się te spodnie podobają! Wszystkie Twoje kreacje są po prostu idealne. I ogromnie się cieszę, że Twoje małe(wielkie) dziełko sztuki krawieckiej będzie odwiedzało kolejne kraje. Ja oficjalnie nie brałam udziału w tej akcji, brałam pośrednio - mając Twoje spodnie i oznaczając swoje sesje hasztagiem. Trzymam kciuki za udaną imprezę i wracam do podziwiania Twoich zdjęć i ubranek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, kochana Ayu, że sprawiasz mi tymi zdjęciami zawsze ogromną przyjemność. To coś wspaniałego oglądać te moje portki w takich pięknych miejscach, na prześlicznych lalkach, a jeszcze na tak cudnie zrobionych zdjęciach. :)
      Ależ to też oficjalny udział. :)
      Dziękuję Ci bardzo!

      Usuń
  3. I am impressed by all these denim clothes. It's really very beautiful. wow

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zestawy ubranek jeansowych. Masz absolutnie wielki talent! Jeans nie jest łaskawym materiałem do współpracy. Jest tyle lalkowych zabaw, super, że jest grono ludzi, którzy tak dodatkowo się bawią naszym pięknym hobby :) Nazwa "Wędrujące Lalkowe Spodnie" jest urocza i przezabawna :) Super sesja :)
    Nikt:
    Eibhlin: "Jak można telefon utopić?!" Kurcze - współczuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Akurat z jeansem dobrze się "dogaduję" i bardzo lubię z niego szyć. Wszystko. :)
      To jest moje wolne tłumaczenie, oficjalnie zabawa jest nazwana po angielsku. ;)
      No ekhm... Ja też nie wiem, jak można. A jednak mi się udało... xD

      Usuń
  5. Ohoho, tyle cudnych stylizacji! Pasę oczy Twoją dżinsową paradą, bo szycie takich malutkich ciuszków z tego materiału to mistrzostwo świata, bez dwóch zdań. A nowa podróż gacioszków zapowiada się fascynująco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      O tak, będę śledzić podróż, z pewnością!

      Usuń
  6. Jestem pod wrażeniem sesji. Cudowny klimat. A że szyjesz piękne rzeczy, to oczywista oczywistość.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...