środa, 6 marca 2019

Pakuję się do... Paryża | I'm packing up to... Paris

Jeans and floral shirt for Barbie made to move doll

Otóż to. Właśnie to jest powodem mojego absolutnego braku czasu przez ostatnie dwa miesiące. Przygotowywałam się do paryskiego festiwalu Paris Fashion Doll Festival. I choć wyjeżdżam już pojutrze, to wciąż nie mogę w to uwierzyć. A pakowanie... Cóż. Pakowanie trwa. :)

That's right. That was the reason that I had absolutely no time for past two months. I was preparing for Parisian event, Paris Fashion Doll Festival. And even if I'm leaving in two days - I still can't belive it. And packing... Well. Packing is in progress. :)



Z tego wszystkiego nie zdążyłam Wam pokazać kilku kreacji, które uszyłam specjalnie na ten wyjazd. Ale zdjęcia zrobiłam, w swoim czasie wszystko nadrobię.

Oczywiście mam przygotowany post na sobotnią rocznicę - 60-te urodziny lalki Barbie. Zapraszam już teraz, mam nadzieję, że znajdziecie przy weekendowej kawie czas, aby do mnie zajrzeć. 

Natomiast po powrocie obiecuję fotorelację z wyjazdu do stolicy Francji. :)

I had no time to show you few outfits I made especially for this trip. But I took photos of them so I will make it up.

Of course I have new post for Saturday's anniversary prepared - it's Barbie's 60th birthday after all. I invite you now, I hope you will find a moment while drinking some weekend coffee to peek here on my blog.

And I promise photorelation about the trip to the capital city of France when I'm back. :)

57 komentarzy:

  1. Wspaniała przygoda przed Wami. Udanego wyjazdu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę! Udanej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. First, loving this series of photos. Have a safe trip to Paris. One of the many places I want to visit one day. I will look forward to the trip photos when you get back. Enjoy and have a great time!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!
      I hope that everything will be fine. And I will show you photos when I'm back.

      Usuń
  4. Miłego wypoczynku! Pozazdrościć 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne wieści! W Paryżu na pewno będzie rozrywek co niemiara! :D
    Z niecierpliwością czekam na relację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno. :) Zdam relację, jak tylko wrócę. :)

      Usuń
  6. Miłego wyjazdu!!! Czekam na relację :) Dzięki za przypomnienie u urodzinach Barbie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Całkiem nieźle się trzyma jak na sześćdziesiątkę, prawda? :)

      Usuń
  7. Coś wspaniałego :) Udanej podróży i wspaniałych wrażeń. :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Podróż do Paryża- brzmi wspaniale. Życzę Ci udanego wyjazdu! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Kamelia,
    Mam nadzieję, że świetnie się bawicie na wystawie. Nie mogę się doczekać, aby usłyszeć o tym wszystkim i zobaczyć twoje dzieła.
    Wielki uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, ze kolejnym razem będzie stylizacja w paskach, czerwieni i berecie :D Udanej wycieczki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Have lots of fun in France! I can't wait to see what you have to tell us about it.
    Loved the photos too, the atmosphere is very well done, as always, you have great eye!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!
      I will take as many photos as I can. :)

      Usuń
  12. Oh have fun! That's so cool!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana cudownie!!!! Byłam w Paryżu 6 lat temu - piękne i klimatyczne miasto!!! Z ogromną niecierpliwością czekam na Twoją relację!! Miłej i bezpiecznej podróży, a przede wszystkim udanej zabawy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nigdy nie byłam. :)
      Dziękuję Ci bardzo!

      Usuń
  14. Baw się dobrze i rzuć Paryż na kolana :) Ja też mam niespodziankę na sześćdziesiątkę Barbie, może znajdziesz kilka sekund żeby zerknąć, a jak nie, to po powrocie zapraszam do Maggie. No i czekam na fotorelację, bardzo lubię oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci wspaniałej przygody i żeby ten wyjazd spełnił pokładane w nim nadzieje i jeszcze je znacznie przekroczył ! Buziaki, trzymaj się i wracaj szczęśliwa, by podzielić się z nami zdjęciami i opisem wrażeń. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam mocno kciuki <3 baw sie dobrze <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Happy holidays to Paris, have a nice holiday there.
    And later share the story with us in the next article ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Welcome on my blog and thank you!
      I will show you photos when I'm back. :)

      Usuń
  18. A ja bym jeszcze chciała scenkę przedwyjazdową
    pt. Jak to wszystko upchać do jednej walizki???

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałej zabawy w tym pięknym mieście! Czekam na Twój powrót i cudne zdjęcia, które tam zrobisz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wyjazdu i czekam na relację! Trzymam kciuki za udaną wystawę i moc nawiązanych kontaktów!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! To wielka rzecz ten wyjazd do Paryża, prawda? Gratuluję ci! Na pewno przywieziesz przewspaniałe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow zrobisz reportaż z tego festiwalu? Nigdy o czymś takim nie słyszałam. Zarąbiste fotki. Jakim aparatem cykasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę jak będzie. Postaram się. :)
      Mam lustrzankę.

      Usuń
  23. GRATULUJĘ i już się nie mogę
    doczekać fotorelacji!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrej zabawy w Paryżu! Sam proces pakowania się już wygląda jak masa frajdy :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. I shall look forward to a full report Joanna, AND LOTS of photos!! :) Hope you have a great time!
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh, Paris! How lovely! Hope you will enjoy your time! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm back so I can tell that I had a great time. :)

      Usuń
  27. Gratulację z powodu wyjazdu:) Mam nadzieje że zrobisz tam furorę:)
    P.S. Jeżeli chciałbyś dorzucić jakieś miniaturki dla lalek do swojej kolekcji to zapraszam do mnie na blog. Od kilku miesięcy robię wyprzedaż miniatur i akcesorii lalkowych po tanich cenach. Wpadnij na http://besudolls.blogspot.com lub na moje konto na Allegro- Besu4.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hope you had a sensational time in Paris! I cannot wait to see your photos from the convention!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Because I'm already back I can tell you that I had a great time. :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...