niedziela, 13 lutego 2022

Kwadratowce | Cocoon cardigans


Wczoraj wyszło wreszcie słońce. Złapałam, co miałam i poszłam choć na chwilę, na krótką sesję. Załapały się Millie (BMR 1959 z pierwszej serii) i oczywiście Margaret (Mattel, Bellatrix Lestrange). No co ja poradzę, że tak mi przypadła do gustu. :) Ach, no i husky. :)

Oczywiście nie było aż tak ciepło, jak mogłyby sugerować ubiory lalek. Ale jak wiadomo plastik nie smęci, że marznie... ;)

Obie panny mają na sobie tzw. kwadratowce - luźne swetry, coś pomiędzy kardiganem, ponczo, a narzutką. Osobiście jestem zachwycona tego rodzajem swetrów i po cichu liczę na to, że kiedyś uda mi się zrobić taki dla siebie. Choć nie zapowiada się w najbliższym czasie. xD

Najpierw pokażę Wam jeszcze kilka ujęć z domu, które zrobiłam dzień wcześniej, nie licząc na poprawę aury.

The sun finally came out yesterday. I grabbed what I had and went for a moment, for a short session. I took Millie (BMR 1959 from the first series) and of course Margaret (Mattel, Bellatrix Lestrange). Well, what can I say, I like her so much. :) Oh, and the Husky.

Of course, it wasn't as warm as the dolls' clothes might suggest. But as you know, plastic doesn't complain that it freezes... ;)

Both girls are wearing the cocoon cardigans - loose sweaters, something between a cardigan, a poncho and a cape. Personally, I'm delighted with this type of garment and I quietly hope that one day I will be able to make one for myself. Though it doesn't look like it any time soon. xD

First, I will show you a few shots from home that I took the day before, not counting on improving the aura.


Margaret dostała go w wersji białej, z cieniutkiej włóczki akrylowej. Jest delikatny, mięciutki, bardzo fajnie układa się na lalce. Ładnie kontrastuje też z sukienką.

Margaret got it in a white version, from a thin acrylic yarn. It is delicate, soft, it fits nicely on the doll. It also contrasts prettily with the dress.




Mera prezentuje kwadratowiec zrobiony tym samym wzorem, ale z błękitnego moheru. Ona załapała się na sesję wcześniejszą, domową. ;) Jej sweter jest odrobinę grubszy, ale równie miękki. I jak widać pasuje również do jeansów.

Mera presents a cocoon cardigan made of the same pattern, but of blue mohair. She caught up with an earlier home session. ;) Her sweater is a little bit thicker but just as soft. And it looks good with jeans too, as you can see.





W ogrodzie panuje jak na razie okropny bałagan pozimowy. Miejmy nadzieję, że pogoda się utrzyma, to może uda mi się coś ogarnąć. No ale jakieś tam w miarę przyzwoite miejsce do zrobienia kilku zdjęć znalazłam.

So far, there is a terrible mess in the garden after the winter. Hopefully the weather will last, maybe I will manage to do something. But I found a decent place to take a few photos there.





Bardzo mi się podoba tył w swetrach tego rodzaju. Zamierzam opracować nowy wzór, żeby tył był jeszcze bardziej dekoracyjny. :) Ale nie idzie to tak szybko, jakbym chciała - muszę uważać, aby znów nie narobić sobie kłopotów z kciukiem prawej dłoni. 

Życzę Wam jak najwięcej słońca!

I really like the back of these kind of sweaters. I'm going to develop a new pattern to make the back even more decorative. :) But it doesn't go as fast as I would like - I have to be careful not to get into trouble with the thumb of my right hand again.

I wish you as much sun as possible!

18 komentarzy:

  1. Oj, ja też się dałam dziś nabrać na to zdradzieckie słoneczko i w minutę po wyjściu z domu myślałam, że wiatr urwie mi głowę. Ciepełko także okazało się bardzo złudne... ale przynajmniej są zdjęcia ;). A Twoje sweterki są prześliczne, wyjątkowo bardziej podoba mi się biały, ale oba są urocze. Dziewczyny w ogródku na pewno nie zmarzły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzieckie, oj zdradzieckie...
      Ale zimno jakoś idzie wytrzymać. Ten wiatr najgorszy.
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Pięknie dziewczyny wyglądają! i ogromna zaleta tego, że "plastik na pogodę nie narzeka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      No całe szczęście, że nie narzeka. xD

      Usuń
  3. The cocoon shawls remind me so much of the coats from the 1920's. Love how they look.

    OdpowiedzUsuń
  4. No dziś i wczoraj pogoda iście wiosenna, ale w nocy przymroziło, że nie mogłam auta rano otworzyć. Sweterki wydają się bardzo przytulne, ale też wdzięcznie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny projekt! Bardzo pasują pannom takie swetry

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra sweterki, biały mnie oczarował!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Kamelio po tak dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugiej mej nieobecności u Ciebie.
    Jak miło wrócić i zobaczyć wspaniałe sesje zdjęciowe lalek. Jestem pełna zachwytu i chcę powitać Ciebie w 2022 roku, życząc szczęścia, spełnienia marzeń i dużo zdrówka oraz lalkowych sesji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło, że do mnie zajrzałaś. :)
      Dziękuję bardzo za życzenia i miłe słowa. Ja też również życzę wszystkiego najlepszego!

      Usuń
  8. Kardigany pomysłowe i efektowne. Ja też tęsknię za wiosną, ale prognozy znów zapowiadają deszcz, nie miałam okazji nacieszyć się słońcem. Za to miło jest pooglądać twoje panny na spacerze w ogrodzie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Nie jest łatwo z tak zmienną pogodą. Nie rozpieszcza nas ta zima? Wiosna? No sama nie wiem...

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...