piątek, 24 listopada 2017

Jakby co - praca wre ;) | If anything - the work is on ;)

Taka cisza się na moim blogu zrobiła, ale nie myślcie sobie, że próżnuję. ;) Otóż nie, absolutnie.

Suknia dla Tonner Evangeline "się szyje". A właściwie jest uszyta, ale brakło mi koralików, gdy doszłam mniej więcej do 1/3 ozdabiania gorsetu. No i czekam na dostawę.

A poza tym rozpoczęłam wielki świąteczny projekt, ale na niego to mi będzie potrzebne pewnie jeszcze z 10 dni, bo na razie dopiero kawałeczek zrobiony. Wezmą w nim udział wszystkie moje lalki Barbie, więc trochę szycia dla nich mnie czeka. :)

Pewnie Ci, co szyją od dawna, będą się ze mnie śmiać - ale ja właśnie odkryłam stopkę do podwijania na 3 mm i powiem Wam, że przy szyciu ubranek dla lalek jest to po prostu coś cudownego! Szczerze mówiąc tego mojego projektu to bym bez niej pewnie do przyszłych Świąt nie skończyła, bo tam obrębiania na kilometry. :) Nie wiem, dlaczego ja tak zwlekałam z użyciem jej.

A tu zdjęcie na dowód tego, że szyję, szyję. ;)

It's so quiet on my blog, but please don't think I idle. ;) Well, no. Absolutely not.

Dress for Evangeline 'is sewing'. In fact it's sewn but I run out of beads when I had about 1/3 of corset done. So I'm waiting for the delivery.

Besides I started big christmas project but I need at least 10 more days to finish as I have only a little part done. All my Barbie dolls are taking part so there is a lot of sewing waiting for me. :)

Those, who are sewing for a long time, would probably be laughing at me - but I just discovered rolled hem presser foot on 3 mm (about 1/10 inch). And what I can tell you is that's the wonderful thing when you sew for clothes for dolls! To be honest I woudn't end my project until next Christmas without it as there is hemming in yards. :) I really don't know why I was delaying so long with using it.

And this photo is the proof I am sewing. ;)

Szycie ubranek dla lalek Barbie.

20 komentarzy:

  1. ależ intrygujące materiały dowodowe :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieję, że Was trochę zainteresuję... ;)

      Usuń
  2. I look forward to the result, the fabric looks lovely! And I'm very curious about your upcoming project! About the foot of the sewing machine, I'm not certain I understood right in the translation, but is it a different foot? Or just the basic one you can adjust? I ask because I have so much trouble when I sew tiny clothes on the machine, and I'm interested in every trick to make it easier :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh yes, the color of this fabric is wonderful. :)

      About the foot - yes, it's totally different foot. I found it's name in English for you: rolled hem presser foot. :) Looks like a tiny spiral. It's a great help in hemming. :)

      Usuń
    2. Thank you! I have to have this :-)

      Usuń
    3. It's a great help, I recommend it! :)

      Usuń
  3. Czekam z niecierpliwością na efekty pracy. Zaintrygowałaś mnie tym zdjęciem na dowód...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! :) Ta suknia już skończona, szyją się następne... :)

      Usuń
  4. Jestem zaintrygowana i suknią dla dużej panny i projektem świątecznym. Pochwal się koniecznie jak skończysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, na pewno wszystko pokażę. :) Koraliki dojechały, więc kończę suknię dla Evangeline. A fioletowa dla Joyce już skończona i szyje się następna... :)

      Usuń
  5. Super! To powodzenia i czasu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany :D nie mogę się już doczekać :D
    Będzie przepięknie :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Liczę na to, że sprostam oczekiwaniom. :)

      Usuń
  7. Oj, to musi być coś super wypasionego. :)
    Strasznie jestem ciekawa tego świątecznego projektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze troszkę, jeszcze troszkę... Wszystko muszę podopinać na ostatnie guziczki! :)

      Usuń
  8. Ja też czekam na efekty Twojej pracy i jestem pewna, że olśnisz wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle wiary we mnie! :) Oby Wam się spodobało. :)

      Usuń
  9. Dołączę do grupy czekających i ciekawych efektu :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...