niedziela, 1 lipca 2018

Udane łowy | Successful hunting

Mam gotową następną letnią sukienkę dla Barakudy, ale co poradzić, jak za oknem wciąż deszcz i wiatr. Sesja się dziś nie odbędzie. Może tym razem zdążę zrobić także sandałki? To całkiem dobry pomysł na wykorzystanie deszczowej niedzieli. Ale ja nie o tym chciałam. ;)

I have another summer dress for Barracuda ready, but what can I do if there is still rain and wind outside. Session won't take place today. Maybe I will make it to prepare some sandals? It's quite a good idea to take advantage of the rainy Sunday. But I wanted to tell you something else. ;)


Bardzo lubię zaglądać na pchle targi (kto z lalkowiczów nie lubi?). Co prawda samych lalek u siebie w mieście nie spotykam zbyt często, to zawsze istnieje szansa na to, by zdobyć jakieś ciekawe rekwizyty. Dziś wyjątkowo dopisało mi szczęście. Moje panny Ghastly dostały prześliczny mebel, nazwijmy go serwantką. :) To pudełko na biżuterię, ale idealnie wpasowało się do mojej wizji na dioramę dla 18-sto calowych lalek. Było lekko zakurzone, ale po umyciu i zastosowaniu środka do ochrony drewna nabrało wyglądu. Najbardziej urzekły mnie te przeszklone drzwiczki. 

Druga zdobycz to "srebrna" szkatułka, która stoi na serwantce.

Kupiłam także przyszłą ramę lustra, której kawałek możecie zobaczyć za Barakudą. Mam nadzieję, że w najbliższych dniach znajdę chwilę, aby podjechać po kawałeczek zwierciadła do niej. :)

To nie koniec cudów z pchlego targu, które dziś znalazłam (miałam naprawdę udane łowy). Na razie reszta się pierze, bądź też wymaga odmalowania. Zdradzę tylko, że znalazłam świetny stolik do lalkowego ogrodu.

Miłej niedzieli! :)

I really like going on a flea markets (who of doll people does not?). Although I don't see dolls themselves too often, there is always a chance to grab some intresting props. I had exeptional luck today. My Ghastly ladies got lovely piece of furniture, let's call it a cabinet. :) It's a jewelery box but it fits perfectly to my vision of 18" dolls' diorama. It was a little bit dusty but after cleaning it up and applying some wood furniture preservative it looks so nice. The thing that captiveted me most are glass door.

Second booty is a 'silver' casket that stands on a cabinet.

I bought also future mirror frame. You can see a piece of it behind Barracuda. I hope I will find some time in the coming days to go for some piece of looking-glass to it. :)

It's not the end of all wonders from a flea market I found today (I really had a successful hunt). But for now rest of them is washing or requires painting. I will tell you only that I found great table to the dolls' garden.

Have a nice Sunday! :)


31 komentarzy:

  1. Wow! Bardzo ciekawa tematyka bloga! :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie! :) Cieszę się, że Ci się podoba. Zapraszam jak najczęściej! :)

      Usuń
  2. Rewelacyjne zdobycze - serwantka jest naprawdę prześliczna, podobnie jak szkatułka i ozdobna rama lustra :). Ja ostatnio upolowałam w Kiku barbiowe leżaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie z tych moich zdobyczy. :) W KiKu bywam rzadko, ale też już tam wypatrzyłam parę lalkowych drobiazgów. :)

      Usuń
  3. O rany! Jakie to piękne! Wybacz Barakudo, ale dziś pierwszoplanową, cudną modelką jest serwantka! Toż to mebel idealny, z najwyższej możliwej półki! Rewelacja! Miałaś farta, i to jakiego!
    Byłabym jednak niesprawiedliwa, gdybym nie wspomniała o twarzowej, ślicznej sukience! Pięknie leży a dziewczyna wygląda w niej obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam Olu, zaraz niesprawiedliwa. Ja też co chwilę zerkam na ten mebelek i się bardzo cieszę. :) W dodatku trafił się za bardzo atrakcyjną cenę, co potęguje moją radość niezmiernie. Dlatego uwielbiam targi staroci.
      A Barakuda odbije sobie w następnym poście. ;)

      Usuń
  4. Świetne łowy . Serwantka cudna, rama lustra piękna.
    Panna wygląda super w nowej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super łup! Urzekła mnie serwantka :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic tylko pozazdrościć takich wspaniałych skarbów :D
    Kieckę ma piękną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mogłam dziś uwierzyć własnym oczom, gdy wyłaniały mi się te skarby jeden po drugim. Takiego łupu w takiej ilości jeszcze nigdy ze sobą nie przytargałam. :)

      Usuń
  7. Ooo faktycznie fantastyczne łowy :) Mebelek zacny, a i dodatki super. Suknia jak zawsze perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję udanych zakupów. Serwantka cudna i nikt by się nie domyślił innego jej przeznaczenia. Rama do lustra i puzderko też wspaniałe. Barracuda ma tak piękne stopy, że nikt nawet nie będzie miał pretensji o brak obuwia. Sukienka cudna. Dla mnie troszkę te oczy są za duże, z mniejszymi byłaby naprawdę doskonała. Ile ona ma dokładnie wzrostu?
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to sobie pomyślałam - wygląda na stworzoną dla moich Paskud. :) Nie mogę się też doczekać wprawienia lustra w tą ramę (to chyba fragment od klosza, takiego wielokątnego).
      Cieszę się, że sukienka Ci się podoba. Dziś skończyłam dodatki, może jutro zaświeci słońce i będę mogła zrobić jakieś ładne zdjęcia.
      Ja się do tych oczysk już przyzwyczaiłam, ale masz racje - są duże. Evangelina ma 48 cm. :)

      Usuń
  9. Mebel wygląda zacnie, a sukienka mnie urzekła <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka wspaniała i jakże zachwyca mnie wystrój dioramki :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta serwantka jest przepiękna !!!Mogłabym patrzeć i patrzeć... Super łowy😊 I pięknie je odświeżyłaś. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest prześliczna, ale ta serwantka mnie zamurowała na dłuższą chwilę. Reszta drobiazgów również urzekająca. Czekam na prezentację pozostałych zdobycznych skarbów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Będę prezentować przy okazji. ;)

      Usuń
  13. Gratuluję udanych zakupów:). A sukienka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne łupy! Serwantka jak z salonu bogatej damy. :) Ta szybka to piękny detal. A i rama bardzo mnie intryguje. Suknia to kolejne zwiewne cudeńko, już widzę Barakudę tańczącą w niej wśród leśnych dzwonków. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafka bardzo pasuje do tego, co sobie wymyśliłam w kwestii wystroju dioramy. Nie mogłam uwierzyć, że znalazłam takie cacko. :)
      Cieszę się, że sukienka Ci się spodobała.

      Usuń
  15. Wow, you found awesome things! All the items are beautiful, what a good hunt you did :-)! And the dress is lovely :-).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...